Saai!
vrijdag 13 november 2009 om 22:51
quote:Dushi74 schreef op 13 november 2009 @ 22:44:
Ja dat wil ik echt want dan kom ik tenminste in een warm land aan (verkies op dit moment wel een van de Canarische eilanden hoort tenslotte ook bij Spanje)Ja maar, vroegah kwamen al mijn gedichten uit Madrid en ik weet toch wel heel zeker dat dat niet op een van de Canarische eilanden ligt......????
Ja dat wil ik echt want dan kom ik tenminste in een warm land aan (verkies op dit moment wel een van de Canarische eilanden hoort tenslotte ook bij Spanje)Ja maar, vroegah kwamen al mijn gedichten uit Madrid en ik weet toch wel heel zeker dat dat niet op een van de Canarische eilanden ligt......????
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 14 november 2009 om 16:09
Ben saai weer terug. Was gaan lopen/wandelen (dacht even gezond te gaan doen). Nou, dat heb ik geweten. Op de heenweg had ik wind mee (het waaide harder dan ik had verwacht, witte koppen op het water), écht moeten zoeken naar een cadeautje en toen moest ik ook nog dat zelfde stuk terug lopen (een kilometer of 2,5) tegen de wind in. Ik ben nu dus saai aan het bijkomen met mooie/saaie rode appeltjeswangen.
zaterdag 14 november 2009 om 19:16
zaterdag 14 november 2009 om 20:20
quote:Dushi74 schreef op 14 november 2009 @ 20:05:
En je slaapbank weer omtoveren tot bank? Of laat je die lekker zo. Wat voor lekkers ga je dr mee verrassen?
Nee, de bank moet weer ingeklapt worden helaas ...
Ik weet nog niet wat ik ga bakken (behalve dan krentenbrood uit de broodmachine maar dat telt niet mee).
En je slaapbank weer omtoveren tot bank? Of laat je die lekker zo. Wat voor lekkers ga je dr mee verrassen?
Nee, de bank moet weer ingeklapt worden helaas ...
Ik weet nog niet wat ik ga bakken (behalve dan krentenbrood uit de broodmachine maar dat telt niet mee).