Mode & Beauty alle pijlers

paso doble jurk

13-11-2009 20:47 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

ik vroeg me af of iemand de paso doble jurk van de steps heeft gekocht... het is die lange groene jurk..

ik wil m graag hebben, maar wil graag weten wat jullie ervan vinden. ik heb m gisteren gepast, maar doordat ik een maat 42 paste en niet heel lang ben kwam de jurk echt op de vloer te liggen. ben van plan om morgen toch een maat 40 te passen, alleen vraag ik me af of (als hij nog te lang is) het waard is om in te korten. de jurk kost 100 euro.

heeft iemand ervaring met deze jurk? zit ie goed? bij welke gelegenheden heb je m aan gehad en hoe reageren andere mensen erop? Gracias!!
Een plaatje zou handig zijn...
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
http://www.steps.nl/dresses/jurk2-zoom.html

Wanneer trek je zo'n ding aan?
Ik zou hem 's morgens aan doen als ik uit bed stap...
Ik vind m mooi.
Leuk als je er de borsten voor hebt. Hoewel ik het meer iets voor 's zomers vind.
.
duploo, ik heb een jurk die hier heel erg veel op lijkt, maar dan in turkwaas en met twee sluitingen (één in de nek en één op de rug) en hij kostte ook ongeveer 1/3 van de jurk van Steps

Ik heb hem van de zomer gedragen bij BBQ's, als ik 's avonds of overdag op een terrasje ging zitten (evt. met bolero als het wat afkoelt), naar het park, naar van die typische zomer concerten (niet lowlands ofzo natuurlijk), etc.

Vroeger dacht ik bij heel veel jurkjes altijd 'wanneer trek je dat aan', nu heb ik een hoop 'opvallende' jurkjes en draag ik ze gewoon, en ik sta eigenlijk nooit voor lul (geloof ik ). Als je dat niet doet zit je altijd in je spijkerbroek te kijken (ik dan).
@ Gebakkie: ik ook!

@Qwertu, de passo doble een dans... eerst maar eens oefenen voordat ik er zo'n jurk voor zou kopen.

@ Margaretha: zomers in het land waar jij woont kan ik me dat wel voorstellen dat je hem vaak draagt. Maar nu, hier in november? Wat moet je met zo'n jurk?
.
@margaretha, voordat ik de deur uitga denk ik altijd iets leuks aan te trekken zoals zo'n jurk, maar als ik de deur doorga loop ik toch weer terug om iets "gewoons" aan te trekken. wil niet overdressed zijn...

maar ik ga binnekort 6 weken naar indonesie en dan kan ik m 's avonds aantrekken... denk ik nu.....

maar als het moment daar is ben ik bang dat ik toch weer een spijkerbroek aantrek.

moet me dr eigenlijk gewoon overheen zetten. bij andere vrouwen vind ik het altijd hardstikke leuk als ze iets anders dan normaal aanhebben, maarbij mezelf is het toch een stuk moeilijker..
quote:qwertu schreef op 13 november 2009 @ 21:16:

Voorbeeldje...

Moet voor de zomer lukken, toch? Ja, de lat niet te hoog leggen natuurlijk. Thx!
Gewoon aantrekken.

Ik ben geen fan van zulke jurken en zeker niet van kleur, maar als het je smaak is: gewoon doen. Ik loop er eigenlijk vrijwel altijd hetzelfde bij, zomer of winter. Altijd zwart. Lekker simpel, er is altijd wel iemand dood.
Ja ok, nu heb je er geen zak aan natuurlijk Wachten tot de uitverkoop en dan volgende zomer dragen. Ik ben trouwens van de zomer drie weken in Nederland geweest en heb hem daar ook veel gedragen.

Quiereme, ik ben vorig jaar afgestudeerd en toen ik student was kocht ik altijd dingen die 'makkelijk te combineren' waren om een soort basisgarderobe te hebben. Gevolg: het was allemaal net niets, en ik zag er eigenlijk nooit echt leuk uit. Ik had spijkerbroeken, longsleeves, dat soort zooi.

Toen heb ik met mezelf afgesproken alleen nog maar 'aparte' dingen te kopen, dus dingen die ik nog niet had of die opvallend waren. Wat blijkt, dat is eigenlijk ook best wel gemakkelijk te combineren. Die blauwe jurk draag ik met open hakjes met gouden bandjes of met slippers, als het killer is met een crèmekleurige bolero met capuchon. Ik heb nu bv. rode, blauwe en paarse pumps, witte stoffen rijglaarzen, laarzen met een soort burberryruitje, stretch jurkjes, een paar LBD-es, een jurkje met een soort van luipaardprint (in blauw, grijs, zwart en wit) dat overal wijd valt behalve in de taille, jaren vijftig jurkjes, twee sweater-jurken, van die leer-look leggings in zwart, grijs en paars (!!) enzovoort. Al die dingen draag ik vaak en graag en blijken eigenlijk helemaal niet zo moeilijk te combineren met andere zaken.

Ik zie er nu veeeeeeeeeel leuker uit dan toen ik altijd in spijkerbroek of zwarte broek, zwarte of bruine schoenen en longsleeve of shirtje de deur uit ging.
.
Qwertu en Duploo:
Bovenkant van de jurk vind ik prachtig, maar dat lange tot de grond. Mmmm kweenie, maar ik kan me voorstellen dat je dit in een zonnig land in de avond kan dragen.
Lang vind ik m leuker dan kort. Kort is het zo'n babydoll achtig dingetje met die doorschijnende stof. Is gewoon niet mijn ding. De hele jurk niet, maar ik geloof meteen dat hij leuk te combineren is. Gewoon kopen hoor Quiereme, als jij hem maar leuk vindt, daar gaat het om!
Als het geen 'love at first sight is' niet doen. Wanneer heb je zo'n jurk nou aan? Eigenlijk nooit toch? Bij een zwart/wit topje is dat niet nodig maar bij dit ding toch eigenlijk wel. Zelfs al heb je geld zat, dan moet je je niet overladen met zooi waar je niets aan hebt.

En je weet ook wel of het ware liefde is of niet als de jurk alleen nog maar 3 maten van jouw maat in de winkel hangt.

Ik snap trouwens echt niet waarom deze jurk 'Paso doble' heet. Ik heb 'm toch vaak gedanst maar zie dit niet voor me.
Ik vind hem zelf niet mooi maar goed, dat is een kwestie van smaak.

Als jij hem wel mooi vind dan moet je hem passen, Vind je hem dan nog mooi staan, gewoon kopen dan! Je kan hem altijd laten inkorten. Indein nodig wel even vragen of het goed mogelijk is want de zoom moet wel in te korten zijn en misschien kan een goede kledingmaker hem vanaf de taille inkorten. Dat doen ze bij bruidsjurken ook.

Ik vind wel dat je voor deze jurk goede borsten moet hebben en een goede taille. Als je wat brede billen en heupen heb...dan zou het helemaal mooi zijn! In zo'n jurk mogen je vrouwelijke rondingen best wel goed uitkomen.
hi gebakkie!

de borsten, billen en heupen zijn dr! hahaha

ga m van de week toch nog s passen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven