verliefd op een ander

13-11-2009 22:07 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal

ik en mijn vriend hebben nu 2,5 jaar een relatie ..

we hebben samen ook een zoontje van 17 maanden

nou is het zo,dat mijn vriend elke dag blow ,alleen maar naar zijn vrienden gaat, en helemaal geen tijd heeft voor mij en ons zoontje..

het enige waar ik goed voor ben is om te zorgen dat het huis aan kant is en dat zijn eten optijd op tafel sta..

voor dat ik mijn vriend leerde kennen ,leerde ik een paar maanden daarvoor een andere jongen kennen , en daar is het toen niks mee geworden maar heb altijd contact gehouden met hem ..

en sinds 2 maanden begin ik steeds meer voor die andere jongen te voelen ..

maar ik weet gewoon niet wat ik nou moet doen..

hoe het nou gaat met mijn vriend ben ik gewoon niet gelukkig

we hadden afspraken gemaakt over het blowe en het weggaan naar vrienden...maar hij heeft er gewoon schijt aan ..

als hij blow op een dag dat we afgesproken hadden dat hij het niet zou doen en ik zeg er wat van , dan is het van ja en als ik zin heb in een jointje dan rook ik die gewoon ..

ik weet gewoon niet meer wat ik er mee aan moet , nou helemaal niet meer omdat ik die andere jongen steeds leuker begin te vinden ,,

ik hoop dat jullie het een beetje snappen en zou graag jullie meningen willen horen
Heb jij niet een week geleden een topic geopend om advies te vragen hoe je je seksleven kunt opspicen?
Waarom heb je eigenlijk een kind genomen met iemand met wie je niet gelukkig bent?
Je vriend lijkt me een nutteloze egoïstische verslaafde met schijt aan alles, dat is mijn mening.

Mag ik, voor de voorzichtigheid, even informeren waarom het destijds met jongen nummer 2 niks is geworden? Waar was die aan verslaafd?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Blowde hij eerst niet dan of dacht jij dat hij ineens heel erg zou veranderen met de komst van een kind?
Cum non tum age
VC
Had jij ook niet een topic geopend waarbij je op zoek was naar een vrouw om een trio te verwezenlijken?
Is dit even een leuk vrijdagavond-topic! (alhoewel ik vrees dat angelaaa niet komt reageren, maar goed).

Nou Angelaaa, als je wil weten wat ik ervan vind, hier komt het:

Ik denk dat jouw vriend gewoon sowieso niet zo'n leuke vent is, blowen of niet blowen.

Je zegt dat hij altijd bij zijn vrienden zit, jou en jullie kind geen aandacht geeft en geen klap in het huishouden uitvoert.

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn en of jullie ook gewoon werken?

Wat betreft die andere knul: niet doen joh, dan wordt het pas écht ingewikkeld. Eerst dit goed krijgen of afsluiten en wie weet komen dat soort dingen daarna wel weer.

Werken jullie ook?
Iig, eigenlijk hoef je maar één vraag te beantwoorden. Daarbij moet je die andere jongen even buiten beschouwing laten, niet nadenken over wat je evt met hem zou willen dus. De vraag: Zou je oud willen worden met je vriend?

*Ik heb vanavond GTST gekeken *
Wat een heerlijke omgeving voor een kind om in op te groeien.
quote:Chardonnay schreef op 13 november 2009 @ 22:13:

Waarom heb je eigenlijk een kind genomen met iemand met wie je niet gelukkig bent?ik ben ongepland zwanger geworden en toen die tijd was hij gewoon heel anders veel leuker blowde niet had altijd tijd voor me en kon alles vertellen tegen hem maar naar de bevalling is het helemaal fout gegaan met hem
kan me voorstellen dat je aandacht naar een andere jongen gaat als je eigen exemplaar ongeintereerd zit te wezen...

waarom werd het toen niets met die ander eigenlijk? Staat hij open voor een serieuze relatie want je hebt wel een kleine nu...
quote:Very Cherry schreef op 13 november 2009 @ 22:13:

Je vriend lijkt me een nutteloze egoïstische verslaafde met schijt aan alles, dat is mijn mening.

Mag ik, voor de voorzichtigheid, even informeren waarom het destijds met jongen nummer 2 niks is geworden? Waar was die aan verslaafd? met die andere jongen is het toen niks geworden omdat het net uit was tussen hem en zijn vriendin
Laat me raden: je kon de bijsluiter van de condooms niet lezen omdat je slecht bent in je moerstaal en hebt het condoom daarom op je kop gezet tijdens de seks?

Ja sorry hoor, maar en zo'n lamlul in huis halen en er nog per ongeluk zwanger van worden....come on.
quote:hmmmm schreef op 13 november 2009 @ 22:32:

kan me voorstellen dat je aandacht naar een andere jongen gaat als je eigen exemplaar ongeintereerd zit te wezen...

waarom werd het toen niets met die ander eigenlijk? Staat hij open voor een serieuze relatie want je hebt wel een kleine nu...die andere jongen die heeft ook gevoelens voor mij en zou een relatie met mij willen en dat ik een zoontje heb vind hij alleen maar leuk
quote:Digitalis schreef op 13 november 2009 @ 22:34:

Laat me raden: je kon de bijsluiter van de condooms niet lezen omdat je slecht bent in je moerstaal en hebt het condoom daarom op je kop gezet tijdens de seks?

Ja sorry hoor, maar en zo'n lamlul in huis halen en er nog per ongeluk zwanger van worden....come on.ik schreef net al dat hij toen heel anders was
quote:Charlotte69 schreef op 13 november 2009 @ 22:25:

Is dit even een leuk vrijdagavond-topic! (alhoewel ik vrees dat angelaaa niet komt reageren, maar goed).

Nou Angelaaa, als je wil weten wat ik ervan vind, hier komt het:

Ik denk dat jouw vriend gewoon sowieso niet zo'n leuke vent is, blowen of niet blowen.

Je zegt dat hij altijd bij zijn vrienden zit, jou en jullie kind geen aandacht geeft en geen klap in het huishouden uitvoert.

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn en of jullie ook gewoon werken?

Wat betreft die andere knul: niet doen joh, dan wordt het pas écht ingewikkeld. Eerst dit goed krijgen of afsluiten en wie weet komen dat soort dingen daarna wel weer.

Werken jullie ook?ik ben 25 en hij is 28 en ik werk 3 dagen in de week mijn vriend fulltime
.
tessaa wijzigde dit bericht op 24-07-2010 21:39
Reden: privacy
% gewijzigd
quote:Charlotte69 schreef op 13 november 2009 @ 22:25:

Lieverd, ik mis je op het topic van Elske.
zucht
quote:angelaaa schreef op 13 november 2009 @ 22:34:

[...]

die andere jongen die heeft ook gevoelens voor mij en zou een relatie met mij willen en dat ik een zoontje heb vind hij alleen maar leukHet onbenul spat vanavond werkelijk van het scherm af. Het kind van je potentiële partner "alleen maar leuk"? Nu je kennelijk niet al te lang hebt nagedacht over het vormen van een gezin met je huidige vriend zou je er verstandig aan doen íets beter na te denken over het vormen van een stiefgezin.
even voor de duidelijkheid ik ben hier voor het eerst en heb geen andere topics
Klik eens onder je eigen vergrootglas Angelaaa. Dan zie je dat je een week geleden een topic hebt geopend.
saaie seks

Deze is van jou. Remember?
o, in het saaie seks topic is ook een half jaar relatie verdwenen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven