Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Schijnt beter te werken dan na twee keer Mamax.
quote:Star schreef op 13 november 2009 @ 20:46:

Schijnt beter te werken dan na twee keer Mamax.Als zegt de WHO weer iets anders
Zo. Klaar.

Jin: waar ben jij eigenlijk? Mis je hier!
Oh ook korting op de taart? Moet morgen taart halen, we vieren onze verjaardagen voor de familie zondag.

CD, slaat een slag over en het is net of die zich al aankondigd zeg maar. Dus boem boem boeoeoeoe......m.

Vreemd.

Hele vreemde film net gekekn op het filmnet: surveillance. Echt GEEN feel good movie. We kijken van ellende nu domino day ha ha.

Bridges, dat is knap van meiske. B zegt (2 jaar en 3 mnd) 2, 6!

Ook knap
Meestal niet op taart, foto's etc. Staat dat niet op de site?
Hmmm volgens mij wel korting, dus dat is mooi!
En dat is dan ook in de winkel?

Ga morgen wel even kijken.

Wat is dat toch suf die domino day! Is er geen Popstars vanavond?

He Star, de get together van Take That met Robbie gezien? Geweldig!!!
Waar kan ik dat terugzien? Even zoeken,. Staat vast op telegraaf of zo...

Heb volgens mij filmpje op hyves gezet.
Goedemorgen
whahaha Juul ziet het plaatje van Naatie.. Ohh Mamaaaaaaa kijk nou een mond en ogen en geeeeeeeeeeeeeeeen neusssssssssssss, haha helemaal verontwaardigd!

Goedemorgen
Haha Bam, de volgende keer zal ik er een neus bij maken

Goeiemorgen Bam!

Iedereen naar de Sinterklaas intocht kijken, of komt de Sint ook bij jullie in het dorp/stad?

Hier komt hij volgende week om 9.15

Beetje vroeg wel!
Goedemorgen samen!

Ik had gisteren een feestje en het ging ongeveer zo met de rosé:

dus ik zit nog een beetje bij te komen. Was erg gezellig Star, heb de hele avond zitten kletsen met de vriendin van mijn ex.

Bij ons komt ook vandaag de Sint aan, maar het komt hier met bakken uit de lucht dus wij zijn niet gegaan. Sneu hoor, voor alle kindjes.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wij hebben ons wel in de regen gestort en met de mannen in de haven gestaan. Leuk hoor, we stonden helemaal vooraan waar Sint de kade op stapt.

Mal, we hebben gisteravond nog een mailtje van de baas van Malman gekregen. Vanmorgen alle gevraagde gegevens weer teruggestuurd.

Toch vind ik het wel spannend hoor. Mannetjes kunnen hier lekker op het pleintje spelen, Maxi moet hier al zo wennen op school, zometeen dan nog een keer,. Blijdschap is er nog wel, maar af en toe vraag ik me ook af of we er wel goed aan doen.
Tuurlijk wel Mamax! Straks lekker een nieuw huis met allemaal gezellige buren (bbq!!! borrels!) en veel vriendjes. En die nwe school went zo hoor, kinderen zijn nog erg flexibel. En ze mogen vast wel helpen met behang uitzoeken voor hun eigen kamer dus dat is ook geweldig. Misschien een hoekje in de tuin waar ze hun eigen plantjes kunnen zetten. Ik zie alleen maar voordelen! Gaaf hoor. Krijg zelf ook zin om te verhuizen

Toch maar niet ha ha.

Nee is echt leuk nieuwbouw. Idereen begint opnieuw en dat brengt een heerlijk sfeertje mee. Lekker bij elkaar kijken, borreltje hier, feestje daar. Gezellig!

Ooh schattig, we waren net zwemmen en hebben de aankomst van Sint opgenomen en nu zitten ze ademloos te kijken. Leuk!
Geen Robbie gezien helaas, zag wel foto's. Net als vroeger

Ja zonder neus schiet het ook niet op inderdaad Bam

Lekker dat het toch een geslaagd avondje was Mal, is ook weer eens iets anders dan ziekenboeg thuis

Hier hele ochtend verschrikkelijk weer, net voor de Sint werd het droog Wel een ontzettende modderpoel daar helaas.

Joehoe!!! Hij heeft het gezegd! Vanavond mogen we allemaal onze schoen zetten! Ben zooooo benieuwd wat we erin krijgen Hier ook heerlijk op tv gekeken! Manneke vond het erg leuk!

Mamax: tsja verhuizen zal even wennen zijn, maar geloof echt niet dat hij er een trauma van gaat oplopen hoor! Met een paar weken is hij vast wel weer gewend en er komen vast meer kinderen te wonen!

Mal: ha leuke avond gehad dus? Bijgekomen inmiddels? is je werk nog gelukt vandeweek? klant tevreden? Hoe is het nu met Malman?

Blgh... ben snipverkouden... niet fijn. Hopelijk knapt het snel op!
Ha ha, L riep ook: mama, sint zeg dat we onze schoen mogen zetten!!!

Dat wij het ook al hadden gezegd was toch niet helemaal betrouwbaar kennelijk.

Sterkte met verkoudheid Bridges, bah, zo vermoeiend.

Star, ik zag een stukje bij Boulevard. Robbie was weer flink afgevallen gelukkig maar wel grijs joh! Ouwe bok! Blijft toch op een bijzondere manier een lekker ding...
Grijs vind ik beter dan kaal.

*rent weg voor schoen van Starman*
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinterklaasje kom maar binnen met je knecht!

Nou, mijn kindjes hebben er zin in hoor! Die zaten bepepernoot voor de tv en Gijs werd er gewoon een beetje onhandelbaar van, puur van de stress.

Vandaag geprobeerd te sporten en dat leverde toch nog wel flink wat gehoest op. Grmbl! Dat ben ik wel erg beu!

Jullie nog een idee wat Sam kan vragen? Echt NIKSSSSS kan ik bedenken. En zij ook niet. Zij zegt 'ik ben met alles blij' als je het 'r vraagt. Tsja, heel nobel maar NIET handig.

Eduard is de koters al op bed aan het doen. Zou ie ze zat zijn?

Even schoen zetten en ik heb wel een autootje voor erin.
Mr J en Malman zitten naar de EO te kijken en hij vindt het prachtig (allemaal koren, ook een kinderkoor) ach, wel schattig toch
Stressed is just desserts spelled backwards
Zooo, schoenen zijn gezet. Man ook want die krijgt de playboy met Pauline van de Gooische Meisjes erin . Denk dat hij die zo maar moet uitpakken want de kinderen staan morgen vast een beetje raar te kijken anders

Berend helemaal over de zeik, want die had vanmiddag niet geslapen. En Laurens zat zoooo lief te zingen bij zijn schoen, echt ontroerend. Even een pauze ingelast om B te sussen, want ik vond dat echt sneu voor L. Daarna ging het goed en heeft L 3 wortels een glas water en een glaasje cola voor de Pieten neergezet.

Ik vind het zo leuk!!!!!
Mal, straks rond z'n communie lekker naar iedere kindermis. (of doen jullie dat niet? Ik weet even niet meer of jullie nu katholiek waren, ik herinner me wel z'n doop nog iig)

Hier moet Sam morgen naar de kerk voor de kinderviering maar opa gaat mee. (jaja, 1 mei alweer communie)

Schoenen staan, liedjes zijn gezongen en ik heb er een Sintpak en een Pietenpak ingedaan. En 3 chocolademunten. Een goed en verantwoord ontbijt wordt dat.

Hihi, Amalia, niet eens een naaktreportage van z'n eigen Gooise meisje?
Zo, hier staan ook de schoenen en wortels klaar. Ik heb een filmpje op m'n eigen Hyves gezet van een zingende Maxi, zo schattig! Eens kijken wat ik nog voor erin heb.

Ik word toch wel weer erg enthousiast over het huis. Jouw peptalk was net wat ik nodig had, Amalia!
Zo zeg....

Ik ben de eerste?!?

Morgen dames!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven