de buurman wil meer!!

13-11-2009 12:07 945 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nog te trillen..mijn god zeg...

We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.

Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.

Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.

In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
Wat een ongelofelijke idioot van een buurman! Hoe haalt ie het in zijn hoofd!

Ik vraag me alleen af of dat sms-je misschien door de buurman gestuurd kan zijn? Misschien had zijn vrouw d'r telefoon thuis laten liggen ofzo?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Das waar Dushi, dat die buurvrouw met het smsje raar reageert... mss was ze al jaloers op Choco omdat buurman al eens had gezegd dat hij haar wel leuk vond.

Wel heel vreemd ja, die reactie.
= spuit 11, maar wat een verhaal..

Zal een gezellige boel worden als je ze voortaan tegen komt.. :S Wat een ei van een vent..
Wat een pisvlek zeg. Werkelijk.....
quote:tonkje schreef op 13 november 2009 @ 21:49:

Wat een ongelofelijke idioot van een buurman! Hoe haalt ie het in zijn hoofd!

Ik vraag me alleen af of dat sms-je misschien door de buurman gestuurd kan zijn? Misschien had zijn vrouw d'r telefoon thuis laten liggen ofzo?Zou kunnen, aan de andere kant hadden ze dan geen ruzie gehad. En Choco meldde al dat er flinke ruzie was bij thuiskomst van de buurvrouw (ze kon het zelfs horen)
quote:amalia schreef op 13 november 2009 @ 22:14:

Das waar Dushi, dat die buurvrouw met het smsje raar reageert... mss was ze al jaloers op Choco omdat buurman al eens had gezegd dat hij haar wel leuk vond.

Wel heel vreemd ja, die reactie.Vind het dus ook heel heel vreemd.
I'm back. Dus niks nieuws.
In een adem 38 pagina's gelezen. Wat een verhaal.............
quote:Dushi74 schreef op 13 november 2009 @ 22:27:

[...]

Zou kunnen, aan de andere kant hadden ze dan geen ruzie gehad. En Choco meldde al dat er flinke ruzie was bij thuiskomst van de buurvrouw (ze kon het zelfs horen)

Maar we weten toch niet waar die ruzie over ging?

Bij gebrek aan via glas op de muur-verslag?

Misschien ging die ruzie wel heel ergens anders over.
Klopt Tonk, we weten idd niet waar die ruzie over ging.
Ze maakten waarschijnlijk ruzie over een andere buurvrouw.
DAT zou pas een bak zijn zeg hahaha. (sorry Choco dat ik hierom lach, want ik lach jou niet uit)
Ik ben echt zooo benieuwd hoe dit verder gaat!
quote:RedPoppy schreef op 13 november 2009 @ 23:10:

Ik ben echt zooo benieuwd hoe dit verder gaat!ik ook. ben heel benieuw morgen. hoop dat ze toch nog een ander onderwerp van gesprek hebben dan over wat er vandaag met to is gebeurt.wat een verhaal! geweldig!
Tssss.... kan blijkbaar niet eens meer rustig uit werken gaan zonder dat ik 'DE livetoestand' van het jaar mis.

Floor werken het zit soms zo in de weg van het forum
Jeetje dit topic was zo spannend dat ik 'em in 1x uit moest lezen dus toen de bat van mijn mob leeg was ben ik met mijn toeter uit bed gekropen om het verder achter de pc te lezen! Ongeloofelijk!

Ik hoop dat jullie een ge-wel-dig-e avond & nacht van ontspanning hebben want dat heb je wel verdiend na zo'n hectische dag!
Ik ben ook benieuwd, maar zo lyrisch als sommigen hier zijn... pfff... beetje overdreven hoor, vind ik.
Héérlijk, ik heb nog nooit zó snel 38 bladzijden gelezen. En ik verheug me nu al op het vervolg.
Heb net ook alle 38 pagina's gelezen. We wachten heb vervolg maar af.
Update, update, update!!!
JA!! Updat, Choco!

Zijn de buren al komen praten...?

Of hebben jullie je huis inmiddels hermetisch afgesloten?

Wel jammer, dat het zo loopt hè... Denk je de leuke buurt incluus buren gevonden te hebben, gebeurt er dit op vrijdag 13e....
Only dead fish go with the flow
Ik ben ook heel benieuwd of er nieuws is!
quote:mocy schreef op 14 november 2009 @ 02:38:

Ik ben ook benieuwd, maar zo lyrisch als sommigen hier zijn... pfff... beetje overdreven hoor, vind ik.Geloof me, het is écht een verschil als je in één keer achter elkaar het hele verhaal leest of dat je 'live' zit te wachten op een update... Dat bouwt de spanning echt op.
DTEEZ!
quote:mocy schreef op 14 november 2009 @ 02:38:

Ik ben ook benieuwd, maar zo lyrisch als sommigen hier zijn... pfff... beetje overdreven hoor, vind ik.En ook een beetje overdreven om hier te melden dat je anderen overdreven vindt.... Je kúnt dit topic ook gewoon níet lezen hoor....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven