Even heel wat anders

14-11-2009 10:42 34 berichten
Wat ik nu heb vind ik echt een beetje raar.

Ik ben een beetje aan het aanklooien met een kerel, gewoon gezellig, drankjes drinken, beetje flikflooien, prima.

Nou zegt ie gisteren dat ie het allemaal heel leuk en gezellig vindt, maar, er is een meisje waar ie al heel lang gek van is, dus dat zit een beetje in de weg.

Helemaal geen probleem, zei ik, kom net zelf uit een lange relatie dus ben nog helemaal niet toe aan iets serieus, maar als je dat meisje zo leuk vindt, wat doe je dan met mij?

Wat blijkt, hij kent het meisje al iets van anderhalf jaar. Ze heeft hem uitgenodigd via Hyves en sindsdien zijn ze aan het bellen en mailen enzo. Alleen, en nou komt ie, ze hebben elkaar nog nooit ontmoet. Ze wonen in dezelfde stad en spreken elkaar dagelijks, hij heeft zich al die tijd niet met andere vrouwen beziggehouden (ik ben zijn eerste 'recalcitrante uitspatting'), maar elke keer als ze afspreken komt er iets tussen. Haar kat gaat dood, of haar oma, of ze heeft stress of werk of, nou ja, you name it.

En dat vind ik echt een beetje raar. Hoe kan je nou al anderhalf jaar aan iemand hangen die je nog nooit hebt ontmoet?

Dus ik ben geïntrigreerd, zou ze wel bestaan? Is het misschien zo'n spookaccount? En vooral, hoe krijgt ze het voor elkaar om iemand al anderhalf jaar aan het lijntje te houden? Ik bedoel, respect hoor.

Wat vinden jullie hiervan? Ik ben hier overigens niet verdrietig/beledigd ofzo over, meen dat ik verder niet geïnteresseerd ben in een relatie met hem, maar ik vind het een boeiend gebeuren...
Klinkt als zo'n commerciele sms-dienst: je denkt dat je met een meisje smst, in feite is het een bedrijf dat grof geld verdient aan jouw smsjes en telefoontjes!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof ze zich anders voordoet dan ze werkelijk is. Als je elkaar na anderhalf jaar nog niet gezien hebt door zulke stomme dingen dan klopt er ergens iets niet, als je het mij vraagt.
Je bent geïntegreerd? (sorry)

Ja, ik vind het ook een beetje raar. Maar misschien komt het ze goed uit om elkaar niet te ontmoeten. Bang dat de illusie een deceptie blijkt.
Omdat hij zich al zolang aan het lijntje laat houden.

Vind het maar een raar verhaal en het zegt ook wel iets over hem, vind ik.

Doet het je echt niets? Dan zou dit je ook niet bezighouden, denk ik.

Toch maar oppassen dat je er niet te erg in meegesleept wordt en zijn 'reserve' wordt omdat zij niet met hem wilt afspreken.
Maar zij houdt hem aan het lijntje en niet andersom? Dus zij is degene die de boot afhoudt en hij niet?

Dan moet hij er toch eens mee kappen. Dat wordt niets. Getrouwde minnaars hebben dezelfde smoesjes, en die gaan ook nooit bij hun vrouw weg.
Wat denkt hij er zelf van?

En ik zou inderdaad geïntegreerd even veranderen in geïntrigeerd
[quote]nostradame schreef op 14 november 2009 @ 10:48:

Haha oh ik pas het even aan, anders wordt het verwarrend. :-)
Wil je zo'n naieve vent die daar intrapt?
Oeh,

Heb net even op Hyves gecheckt (ja, ben mega nieuwsgierig) en het is echt een bloedmooie meid. Maar echt bijna overdreven. En alleen maar mannen in haar vriendengroep. Hmm.

Ik heb overigens tegen hem gezegd dat ie vooral moet uitzoeken wat ie met haar wil (los van wat zij van hem wil natuurlijk) en dat ik er geen problemen mee heb. En dat meen ik, zit hier niet stoer te doen, ik sta er tenslotte zelf ook vrij onbevangen in.

Ben wel benieuwd naar wat hierachter zit...
Vreemd ja. kan me ergens wel voorstellen dat TO geïntrigeerd is door zo'n verhaal. Ik bedoel: denk je alle smoezen gehad te hebben, krijg je dit!

Kzou het toch maar bij flirten houden met deze gast!
Only dead fish go with the flow
Sorry het is niet om te lachen maar moest denken aan een ex die een date had via RP en toen de deur open ging stond daar niet de dame die hij had gezien op de foto.

Tsja wat zal ik meer zeggen. Laat hij lekker uitzoeken of hij met haar door wil. Vind het een beetje zielig klinken. Alsof hij met jou gaat omdat ................ hij nog niet bij haar is ofzo. Ook een beetje zielig dat je 1,5 jaar geobsedeerd bent op iemand die je nog nooit hebt gezien. Die dame kan bijv. wel 20 jaar ouder zijn, die gewoon een geintje maakt. Want uiteraard kan je kat en je oma overlijden. Maar wacht hij tot al haar familie om haar heen is doodgevallen?

Je voelt zo toch ook aan dat er iets niet klopt? Mensen die 1,5 jaar echt geen ene avond vrij heeft gehad om af te spreken zou ik ook niets mee willen hebben. Waar blijf jij dan in een relatie? Moet je je agenda trekken om in 2011 een 2e afspraak te kunnen maken?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Naar verluidt is zij enorm pissig dat ik nu in het verhaal ben (het is me nog niet helemaal duidelijk hoe ik ter sprake ben gekomen), want volgens hem was zij van mening dat ze wat hadden ofzo. Heel vaag allemaal.

Voelt als een slechte B film dit. Ze is waarschijnlijk 14. Of 40. Of een hele grote harige vrachtwagenchauffeur.

Maar goed, 'sprookje' eindigt voor mij wel een beetje hier ja! Wel weer een mooi verhaal voor de vriendenkring. Hebben we hier een topic 'idiote dates'? Ik heb wel wat voorbeelden...
Nou ja, je kunt het ook van de andere kant bekijken. Hij is in ieder geval erg loyaal. Best leuke eigenschap
quote:Soya schreef op 14 november 2009 @ 11:19:

Nou ja, je kunt het ook van de andere kant bekijken. Hij is in ieder geval erg loyaal. Best leuke eigenschap
ik ben nu wel heel benieuwd hoe dit zit moet ik zeggen!

Heb je ideeen hoe je erachter kunt komen...?
quote:Soya schreef op 14 november 2009 @ 11:19:

Nou ja, je kunt het ook van de andere kant bekijken. Hij is in ieder geval erg loyaal. Best leuke eigenschap Ja leuk ................. hangt er vanaf voor welke partij hij loyaal is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:spaghetti08 schreef op 14 november 2009 @ 11:26:

ik ben nu wel heel benieuwd hoe dit zit moet ik zeggen!

Heb je ideeen hoe je erachter kunt komen...?

Haha ik ken je gevoel! Ja, ik probeer het toch via hem te horen, nu zijn we nog in een stadium van een vriendschap+ gebeuren, en hij is tot nu toe vrij open. Of ik moet vrienden met haar op Hyves worden, maar dat is misschien een beetje gek

Wat zal ik hem eens vragen over het onderwerp?
quote:eeehm schreef op 14 november 2009 @ 11:31:

[...]

Haha ik ken je gevoel! Ja, ik probeer het toch via hem te horen, nu zijn we nog in een stadium van een vriendschap+ gebeuren, en hij is tot nu toe vrij open. Of ik moet vrienden met haar op Hyves worden, maar dat is misschien een beetje gek

Wat zal ik hem eens vragen over het onderwerp?

hmm misschien of hij wel eens met haar gewebcamt heeft (dan weet je dat ze zich niet anders voor doet)?

of hij haar niet eens wil verrassen door gewoon langs te gaan ?

of hij weet waarom ze alleen mannen in haar lijst heeft staan op hyves?

..

en als je wil kijken of ze iemand anders is dan ze zegt dan ze is (of getrouwd met kinderen) kan je misschien ook bij haar aanbellen met een collectebus (of weet ze hoe je eruit ziet?)

zo wat een detectivetips zeg haha

vind je het echt helemaal niet erg btw? Vind je hem niet leuk 'op die manier'?

O ja en ik zou haar zelf niet toevoegen op hyves nee
Oeh,wat een ontzettend nieuwsgierigmakend verhaal! Ik zou ook alles willen weten!

Ik vind het wel een beetje raar dat hij al zo lang contact met haar heeft en ze elkaar nog nooit hebben gezien terwijl ze in de zelfde stad wonen. (Heb zelf 1,5 jaar contact gehad met een kerel uit de andere kant van het land, nog nooit gezien, maar het was wel heel leuk)

Maar ik vind het heel erg raar dat hij zoveel gevoelens heeft voor haar! Daar kan ik met mn hoofd niet bij.

Nou, spannend!

Kan je anders niet samen met je V+ bij haar onverwacht op bezoek? Weet hij meteen wie ze is, en is jouw nieuwsgierigheid bevredigd!
En er is inderdaad een topic over rare dates:

afgrijselijke date-ervaringen
quote:pop1980 schreef op 14 november 2009 @ 11:57:

Maar ik vind het heel erg raar dat hij zoveel gevoelens heeft voor haar! Daar kan ik met mn hoofd niet bij.

Die gevoelens zitten misschien hoofdzakelijk in zijn onderbroek? Aangezien 'mevrouw' nogal breathtaking is volgens haar Hyvesfoto....ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
quote:eeehm schreef op 14 november 2009 @ 11:00:

[quote]nostradame schreef op 14 november 2009 @ 10:48:

Haha oh ik pas het even aan, anders wordt het verwarrend. :-)Nou, het is nog steeds fout.
Als je haar wil toevoegen op hyves moet je natuurlijk wel eerst zelf een vals account aanmaken waarin je je voordoet als man! Want anders gaat ze jou nooit toevoegen. En dan met een foto van een zeer lekker ding natuurlijk! (dat zou ik eigenlijk wel een hele strakke aktie vinden, hehe)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Of zit deze mystery-dame toch in zijn hoofd....? En is hij ervan overtuigd dat ze bestaat en staat ze zelfs op zijn hyves niet tussen zijn 100 vrienden en hij ziet elke keer als hij inlogd 101 vrienden. Of is hij net als dat jongetje in de sixth sence...?

Het wordt nu wel een beetje eng.... *geeft zichzelf een klap in het gezicht, grijpt vervolgens verward haar hoofd vast en roept heel hard in een lege kamer "Allemaal kop houden, zo kan ik niet nadenken over deze topic!" ...*
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven