Singles in the city - Deel III

zondag 27 september 2009 om 11:37

Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
                    --------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?

zaterdag 14 november 2009 om 13:19

Pop, heb je voor mij al een avatar gemaakt? Wat lief van je!
Meld je dan toch maar weer even aan bij de group, dan kan ik m daar vanaf plukken
Olive, dank voor je reactie. Ja, ik vind het ook echt oprecht moeilijk. Ik wil helemaal geen relatie, althans nu nog niet, daar ben ik echt serieus niet aan toe, maar ja, deze man maakt wel wat meer in me los. Ergens diep van binnen heb ik het gevoel dat we passen, zeg maar. En dat ik miss wel iets laat lopen... Ik vind het wel echt heel fijn van hem dat hij het niet zomaar opgeeft met mij, hij heeft de afgelopen 2 jaar al vaker weer contact gezocht. En dan niet om sex ofzo, maar hij denkt echt dat er een gevoel is tussen ons wat hij wil verkennen.
                    Meld je dan toch maar weer even aan bij de group, dan kan ik m daar vanaf plukken
Olive, dank voor je reactie. Ja, ik vind het ook echt oprecht moeilijk. Ik wil helemaal geen relatie, althans nu nog niet, daar ben ik echt serieus niet aan toe, maar ja, deze man maakt wel wat meer in me los. Ergens diep van binnen heb ik het gevoel dat we passen, zeg maar. En dat ik miss wel iets laat lopen... Ik vind het wel echt heel fijn van hem dat hij het niet zomaar opgeeft met mij, hij heeft de afgelopen 2 jaar al vaker weer contact gezocht. En dan niet om sex ofzo, maar hij denkt echt dat er een gevoel is tussen ons wat hij wil verkennen.
                                    The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).

zaterdag 14 november 2009 om 13:22

zaterdag 14 november 2009 om 13:26

Boogje zie ik met staf! Goed man!
MT: Briljant he, dat buurman topic. Uiteraard niet grappig als het je overkomt, maar de reacties zijn echt hilarish
Geloof dat je wat te overdenken hebt over de man van gister. Ga je nog een keer met em afspreken?
Pop: Goed bezig met je ava's! En meld je gewoon weer aan bij de group joh!
*weer verder gaat met schoonmaken*
                    MT: Briljant he, dat buurman topic. Uiteraard niet grappig als het je overkomt, maar de reacties zijn echt hilarish
Geloof dat je wat te overdenken hebt over de man van gister. Ga je nog een keer met em afspreken?
Pop: Goed bezig met je ava's! En meld je gewoon weer aan bij de group joh!
*weer verder gaat met schoonmaken*

zaterdag 14 november 2009 om 13:29

zaterdag 14 november 2009 om 13:35

Dank je, lieve Pop. Ik zag hem op de group staan, zal 'm later even downloaden en plaatsen.
Indi en Olive, is moelijk om te bedenken wat ik echt wil, maar ik heb besloten dat ik het nu even aan hem laat, ik wacht af wanneer hij weer contact opneemt, en wat hij gaat zeggen.
Maar ja, Olive, ik denk wel dat ik m weer ga zien.
En ja, die buurmantoestand, da's echt een heftige soap!!
                    Indi en Olive, is moelijk om te bedenken wat ik echt wil, maar ik heb besloten dat ik het nu even aan hem laat, ik wacht af wanneer hij weer contact opneemt, en wat hij gaat zeggen.
Maar ja, Olive, ik denk wel dat ik m weer ga zien.
En ja, die buurmantoestand, da's echt een heftige soap!!
                                    The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).

zaterdag 14 november 2009 om 13:35

quote:Zespri79 schreef op 14 november 2009 @ 13:29:
http://vivasingles.groups.live.comEh.. effe een domme vraag stellen, maar ehm.. wat zijn de toelatingseisen voor die groep?..
                    http://vivasingles.groups.live.comEh.. effe een domme vraag stellen, maar ehm.. wat zijn de toelatingseisen voor die groep?..