Singles in the city - Deel III
zondag 27 september 2009 om 11:37
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 14 november 2009 om 16:10

zaterdag 14 november 2009 om 17:33
zaterdag 14 november 2009 om 18:56
Ingel, als je op F5 drukt (of ctrl+F5) dan zie je de avatars wel!
Ik heb inderdaad nog een andere kat, dus het is minder leeg. Hoef ook niks weg te doen/ op te ruimen, alles is nog nodig voor andere kat. Maar het is wel wat raar dat mn kater er niet meer is. Besef het nog niet helemaal geloof ik!
Dat topic vond ik destijds ook hilarisch! Heb een poosje geleden nog een poging gedaan om m t uppen, maar toen kwamen er geen reacties op. Nu vroeg er iemand in een topic of er zo'n soort topic was, dus ik heb hem voor de TO even ge-upped. Zag dat er sowieso al 2 nieuwe reacties waren, zal zo nog even kijken voor anderen!
Ik heb inderdaad nog een andere kat, dus het is minder leeg. Hoef ook niks weg te doen/ op te ruimen, alles is nog nodig voor andere kat. Maar het is wel wat raar dat mn kater er niet meer is. Besef het nog niet helemaal geloof ik!
Dat topic vond ik destijds ook hilarisch! Heb een poosje geleden nog een poging gedaan om m t uppen, maar toen kwamen er geen reacties op. Nu vroeg er iemand in een topic of er zo'n soort topic was, dus ik heb hem voor de TO even ge-upped. Zag dat er sowieso al 2 nieuwe reacties waren, zal zo nog even kijken voor anderen!
zaterdag 14 november 2009 om 20:32
wat een heerlijke dag..... lekker op tijd mijn bedje uit boodschappen gedaan, huisje opgeruimd, de stad in geweest en eindelijk een winterjas gescoord (moet nog ff wel 2 meningen vragen voordat ik hem voor 100% hou) en zit nu te wachten op vriendinnetje omdat we zo naar een feestje gaan.... helemaal zin in.
Pop, nog een dikke knuffel voor jou en je katertje....
Indi, veel plezier vanavond!
Zes, leuk zijn die verhalen.... heb ze een tijd terug ook eens gelezen en sommige zijn echt heel erg...
Boogie, heb je je nu al voorgesteld???
Leuke avatars allemaal trouwens !
Pop, nog een dikke knuffel voor jou en je katertje....
Indi, veel plezier vanavond!
Zes, leuk zijn die verhalen.... heb ze een tijd terug ook eens gelezen en sommige zijn echt heel erg...
Boogie, heb je je nu al voorgesteld???
Leuke avatars allemaal trouwens !
zaterdag 14 november 2009 om 20:41
Nou Jola, nu jij nog een avatar!
Ben je nog niet gehel tevreden met je jas? Even aankijken en meningen vragen!
Olive, ik ga vanavond lekker op de bank hangen, beetje msnen, niet teveel. Morgen klussen!
Indi, veel plezier en eet smakelijk!
Ik heb net een naar bericht gehad van mijn werk. Weet ook even niet zo goed wat ik moet doen, aangezien ik 3 dagen vrij ben komende week. Zal ik dan maar even gebrui maken van de group om het erop te gooien?
Ben je nog niet gehel tevreden met je jas? Even aankijken en meningen vragen!
Olive, ik ga vanavond lekker op de bank hangen, beetje msnen, niet teveel. Morgen klussen!
Indi, veel plezier en eet smakelijk!
Ik heb net een naar bericht gehad van mijn werk. Weet ook even niet zo goed wat ik moet doen, aangezien ik 3 dagen vrij ben komende week. Zal ik dan maar even gebrui maken van de group om het erop te gooien?
zaterdag 14 november 2009 om 23:56
Hoi..Ben weer thuis. Veel vroeger dan gepland..vriendin was moe en wilde naar huis..ik wilde nog wel even blijven, maar alleen is ook zo wat..Het was wel gezellig in ieder geval..
En pop..wat vervelend dat nare nieuws! Ik kan niet op de group komen..dus ik kan het niet lezen en reageren..
@Jola: Klinkt als een leuke dag! Gewoon even laten keuren die winterjas!
En pop..wat vervelend dat nare nieuws! Ik kan niet op de group komen..dus ik kan het niet lezen en reageren..
@Jola: Klinkt als een leuke dag! Gewoon even laten keuren die winterjas!
zondag 15 november 2009 om 00:36
zondag 15 november 2009 om 11:36
Pop: heb de group gelezen. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen. Lijkt mij verstandig om idd wel morgenochtend naar school te gaan om je leerlingen dit nieuws te vertellen.
Ze kennen jou beter dan de invaller. (al zal die het misschien ook wel prima doen) voor je eigen gevoel moet je er zijn voor je leerlingen. Gewoon doen dan kan er geen goed of fout zijn.
Denk ook dat het belangrijk is dat je de vragen van de leerlingen gewoon eerlijk beantwoordt (oke niet tot in detail). Dan kan je nog 300 protocollen hebben , voor dit soort dingen bestaat er geen 1 juist protocol. ik denk dat je gevoel hierin volgen veel belangrijker is.
Ze kennen jou beter dan de invaller. (al zal die het misschien ook wel prima doen) voor je eigen gevoel moet je er zijn voor je leerlingen. Gewoon doen dan kan er geen goed of fout zijn.
Denk ook dat het belangrijk is dat je de vragen van de leerlingen gewoon eerlijk beantwoordt (oke niet tot in detail). Dan kan je nog 300 protocollen hebben , voor dit soort dingen bestaat er geen 1 juist protocol. ik denk dat je gevoel hierin volgen veel belangrijker is.
zondag 15 november 2009 om 11:46
zondag 15 november 2009 om 12:17
zondag 15 november 2009 om 12:23
Hoi Miran; leuk je weer eens te zien! Geen leuke mannen meer met tennissen tegengekomen? Dat was in het verleden toch wel sprake van meen ik me te herinnere of niet?
Anyway.
Pop: weet niet wat er aan de hand is, al heb ik een klein idee. Veel sterkte en succes ermee. Je zal het vast goed doen!
Iedereen een leuke avond gehad gister?
Ik heb achter de bar gestaan; had er niet zon zin in, maar was toch nog best leuk. Nu druk tussen optredens door een piza in de oven aant verwarmen en dan weer weg.
Anyway.
Pop: weet niet wat er aan de hand is, al heb ik een klein idee. Veel sterkte en succes ermee. Je zal het vast goed doen!
Iedereen een leuke avond gehad gister?
Ik heb achter de bar gestaan; had er niet zon zin in, maar was toch nog best leuk. Nu druk tussen optredens door een piza in de oven aant verwarmen en dan weer weg.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.