eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Even snel checken of er al een update is van Bri....Helaas! Ik blijf voor je duimen meid!

Jusa; dikke knuffel voor jou!

Hi Dokkie! Daar ben je dan lekker mee! Beetje puinruimen. Actief meeschrijven op meerdere topics vind ik knap! Je bent ook nog altijd zo meegaand en lief! Kunnen we jou nomineren als forummer van de maand?

Dikke kus aan jullie allemaal!!!!

Parel!
Hoi allemaal,

Schaam schaam schaam, ben heel lang niet geweest. Eerst wat computerproblemen en daarna 2,5 week met vakantie geweest in Italie. Dat was heerlijk.

Ik ben nog niks bijgelezen, dat ga ik vlug doen. Eerst maar even een teken van leven geven!

Vinden jullie het trouwens ook zo hard gaan. Morgen alweer 27 weken!! Nu snap ik waarom het 9 maanden duurt.

Op vakantie hebben wij de knoop doorgehakt over de jongensnaam. De meisjesnaam hadden we al. Verder voel ik mij prima, maar gaat het slapen al wat onrustiger. Gelukkig hoef ik nog niet veel mijn bed uit om te plassen.

Wel had ik vorige week ineens een natte plek in mijn shirt. Er had dus een tiet gelekt in mijn slaap. Help... ik was er gewoon heel de dag van slag van. Dat het weer een stapje echter is en je lijf toch anders reageert.

Ik las ik het vorige berichtje dat het weer d-day voor Bri is. Ik duim met jullie mee!

Deze week zijn we begonnen aan de babykamer. Er moet behangen en geschilderd worden, een kast verplaatst, etc. De meubeltjes zelf komen pas half september, dus dat duurt helaas nog wel even.

Nou ik hou het even hierbij. Dikke x allemaal en tot snel.

x lumiere
He dames,

Lumiere, welkom terug van vakantie, ik hoop dat je genoten hebt van het zonnige Italie.

Dok, elke fase van het hebben van een kind klinkt zo leuk, alhoewel er ook mindere kanten zijn. Een peuter die niet in slaap te krijgen is lijkt me niet alle op vakantie.

Bri, waaaaaar ben je? ik zit nog in spanning op de tribune!

Soep, maak gebruik van je collega's die net terug zijn van vakantie. Laat hen wat meer werk doen dan kan jij wat rustiger aan doen. Je zou verwachten dat zij nu barsten van de energie!

Nog even een vraagje aan de zwangeren: wie van jullie heeft een ínnestelingsbloeding' gehad? Is dat veel bloed wat je dan verliest? Is het rood bloed dat je dan verliest?

Zoals te verwachten verloopt ook deze ongesteldheid niet normaal. Na het bloedverlies van gisteren is er vandaag helemaal geen bloed gevloeid. Ik krijg er echt het heen en weer van. Zal ik meer info kunnen krijgen bij mijn vriend de gyn? Of moet ik dat niet doen? 3e Optie is een test doen maar daar heb ik er al zoveel van verspild! Ga ze zo in ieder geval weer eens bestellen. Als je er zoveel verslijt als ik ga je uiteindelijk toch maar voor de goedkopere....

Bye bye allemaal

groetjes Jusa
Joehoe! Bri!!!! Meldplicht. Met hopelijk goed nieuws.

Mooimooi, ik kan nu jullie berichten lezen en typen tegelijk, goed gedaan viva.

Welkom terug Lumiere!

Jusa, ik doe mijn best, het lukt aardig moet ik zeggen, maar mijn collega's werken al minder dan ik en hebben het ook erg druk. Het gaat goed weer, had gisteren even eendipje, vandaag lekker gewerkt.

Zometeen eerste pufklas, ben heel benieuwd!!!

O, er staat een link naar onze tabel, maar dat was het dan ook.

Tot later!
ff voor de meldplicht sorry voor het lang laten wachten: had ff geen zin om te posten ben vanmiddag ongesteld geworden. humeur is ver beneden peil en traantjes zitten erg hoog. later meer.....
O Bri, wat naar nou....
Sterkte Bri!

Lumiere, fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad. Inderdaad al weer 27 weekjes. Is geloof ik ook weer zo'n mooie grens als het gaat om "levensvatbaarheid", maar ze moeten echt nog even blijven zitten hoor.

Heftig ineens een lekkende borst, schijnt heel normaal te zijn, ik heb er nog geen last van.

Soep, hoe was de gym. Goede kennismaking gehad, eerste indruk?

Jusa, ik heb zo'n innestelingsbloeding niet gehad, dus kan je vraag niet beantwoorden. Wat raar dat het (weer) zo raar loopt, als ik jou was zou ik nog even afwachten voor je de gyn belt, tenzij je er echt niet gerust op bent.

En ik kan uit eigen ervaring zeggen dat die super goedkope testjes (bestellen op internet en thuis bezorgen) echt goed werken. Ze zijn niet mooi om te zien, het zijn alleen piepkleine stripjes, maar het scheelt heel wat euro's. Nadeel bij mij was dat ik ze nog makkelijker pakte op te testen, ze vlogen er dus doorheen...

Ik ben trouwens aan het oefenen met gebroken nachten. Gisteren hielt een mug me urenlang wakker en vannacht moest ik om 11.00, 12.00, 1.00. 3.00, 5.00 en 7.00 plassen. Morgen controle bij de gyn, ik ga ook vragen of ze op blaasontsteking willen testen, ik moet toch al urine inleveren. Dit raadde mijn gym lerares ook aan gisteren. Ik ben benieuwd.
Ik kreeg net met de post al mijn kraampakket. De verzekering is er vroeg bij dus. Blijft een beetje confronterend al die verbanden en hulpmiddelen, er gaat toch echt iets "medisch" gebeuren, alleen is het nog een verassing wanneer en hoe het gaat "bevallen". Hebben andere dames die 27 weken zijn ook al zo'n pakket ontvangen? Vooral de stretch broekjes vond ik even schrikken...
Jep, heb hem al 2 weken binnen volgens mij, dus ook met 27 weken. Heb ook mijn kadoos van felicitas al en over 2 weken komt de kraamzorg voor een intake. Het loopt dus echt tegen het einde nu!

Ik dacht na dat pakket alleen maar: zet weg, verstop dat ding. Heb er een blik in geworpen en zag die verbanden en zeiltjes...

maar goed, er zijn meiden die een moord zouden doen voor zo'n pakket, dus eigenlijk moeten we er heel blij mee zijn.

Liefs,

Soep
Hallo allemaal!

Bri: vind het echt heel kl*te voor je... Heeft het weer niet zo mogen zijn deze maand

Jusa: Ik heb wel (een beetje) een innestelingsbloeding gehad, maar het was bij mij maar een heel klein beetje. Op een dag wat oud bloed, dag erop niks en de dag erna weer wat van die bruinige afscheiding. Een vriendin van me daarentegen heeft een dikke week lang echt behoorlijk wat bloed verloren, was net alsof ze ongesteld was. Ben toen nog met haar naar het ziekenhuis geweest omdat we dachten dat ze een miskraam had. Dus wie weet...gooi er maar weer een testje tegenaan!

Dok: Nog wat puin kunnen ruimen op je werk? Welkom terug!

Lumiere: Ha, een lekkende borst dus! Heb dat nog niet gehad, heb wel als ik op mijn tepels druk dat er een druppeltje uitkomt, maar gelukkig nog geen plekken in mn shirt!

Soep: Hoe beviel de pufklas? Kom er net van terug, was best aardig. Heb al wel wat gehad aan de ademhalingstechnieken om harde buiken weg te puffen. Daar heb ik namelijk de laatste week erg last van. Maar met dat puffen zijn ze ook zo weer verdwenen.

Plieno: Jemig, dat is idd vaak plassen 's nachts!! Lastig he! Slaap daardoor ook best slecht de laaste tijd, als ik er 's nachts uit ben geweest om te plassen kan ik daarna niet meer slapen, heb nu al regelmatig beneden gezeten. Scheelt dat ik niet meer hoef te werken, anders was ik er nog minder blij mee geweest!

Dat zwangerschapspakket had ik al heel vroeg in huis, denk al zo rond de 20 weken. Kreeg toen ineens de kriebels toen ik die mini luiertjes in handen had en die gekke broekjes ja en dat mega maandverband haha

Groetjes, Blond
Jusa, hoe gaat het nu met je?

Blond bij mij zaten er helaas geen mini luiertjes bij (heb ik zelf wel al een pak van gekocht) maar helaas wel van dat mega kraam-verband. Vervelend dat je zo vaak harde buiken hebt, ondanks dat je al verlof hebt, misschien toch een te druk programma, of niet?

Maar zoals Soep zei, een hoop andere meiden die zwanger willen worden zouden dit er maar al te graag voor over hebben.

Hoewel ik ook zeker weet dat zij ook even zouden moeten slikken bij de omvang van dat verband. Ik kan me nog niet voorstellen dat ik dit maatje XXL echt nodig ga hebben, maar ik had al een lieve schoonzus die me meldde dat ik er zelf 2 tegelijk nodig zou hebben. En een vriendin die verpleegkundige is had ze ook wel eens groter gezien. Nee, dat is toch wel wat mindere informatie.

Morgen naar de gyn, ben benieuwd of ik blaasontsteking heb (zal ik wel niet meteen horen). Ik denk het eigenlijk wel, want ik heb meer steekjes bij mijn blaas en ook wat vaker (beetje) harde buiken. Ik heb de laatste dagen ontzettend lekker gesnackt 's avonds (chippies en zo), dus ik hoop dat dat geen negatieve invloed op mijn bloeddruk heeft gehad.

Hoe is het bij de andere zwangeren eigenlijk met de zwangerschapskilo's? Ik ben nu 27,5 weken en 7 kilo aangekomen. Is dat een beetje in lijn met jullie gewichtstoename? De laatste weken groei ik ongeveer een halve kilo per week geloof ik. Gaat nu dus wel harder.
Dat is heel netjes hoor Plieno! Volgens mij zat ik toen al tegen de 10 kilo, en nu met 32 weken al rond de 12 a 13 kilo

Al vind ik dat ook best meevallen nu, als je bedenkt dat sommige mensen alleen van het stoppen met roken al meer dan 10 kilo aankomen, ik ben er dan ook nog eens zwanger bij Mijn moeder bijvoorbeeld, die kwam 20 kilo aan nadat ze was gestopt met roken (was haar eigen schuld, ze zocht vervanging in eten) en dat hoop ik nog niet eens te halen aan het eind van mn zwangerschap.

Jusa: En, hoe is het nu? Bloeden gestopt? Testje gedaan? Ben benieuwd!

Bri: Hoe gaat het met je? Nogmaals een

Fijne dag allemaal! Groetjes Blond
hey meiden, goeiemorgen!

bri wat onzettend ontzettend stom rot en balen.. bah!! het moet nu toch een keer goed gaan he!! bah. ik duim voor je voor komende maand!

Ik heb even een hormonen aanval denk,, haha nee denk meer gewoon dat de " moeder ' in me naar boven kwam net, Moest net namelijk onze hond weg brengen voor castratie. Operatie dus en hij wilde echt niet met de assistente mee.. oh.. zo erg en dan keek ie nog even heel zielig naar mij zo van" wat doe je me aan" echt erg..

verder gaat het hier op een nog steeds beurs stuitje goed met me. dat stuitje moet volgens de vk over 2 weken over of in ieder geval veel minder zijn anders moet ik naar de fysio.. even afwachten dus nog.

Plieno, ik ben nu 5 kilo aangekomen en zit op 26.4 week. las wel dat je vanag week 27 inderdaad er op moet rekeken dat je elke week een 1/2 kilo groeit omdat je kindje aan een groeispurt begint.

ben inderdaad ook wel benieuwd hoe het que gewicht bij de anderen is.

Dok, wat balen zeg dat je invaller zo'n slager was.. maak je niet echt vrienden mee bij je klanten ook denk ik.. veel herstelwerkzaamheden moeten doen dan? of vooral de naam weer een beetje goed neerzetten van je praktijk?

En wat een fijne verhalen over die kraampakketen zeg. ik heb t nog niet maar voor ik zwanger was dacht mijn verzekering dat ik wel zwanger was ( of althans een fout ergens in naam en adres) waardoor we al wel een keer de hele handel binnen hebben gehad. Toen heb ik wel even stiekem gegluurd natuurlijk. veel grote enge verbanden ja, maar gelukkig ook een lieve knuffel voor de baby to be. dat maakt het wel weer goed.

bij ons is er flink geklust afgelopen week. Het bedje staat ( was 2e hands) en we hebben er een nieuw en op maat gemaakt matrasje in omdat de maten afwijken van de huidige standaard. kon overal alleen maar matrasje vinden van 60 bij 120 maar wij hadden 56 bij 112 nodig. Via internet echt de perfecte site gevonden; slaapadviezen .com geloof ik. Een 10 cm dik op maat gemaakt antit allergisch matras, gratis thuisbezorg binnen 5 dagen voor maar 46 euro.. ideaal!!

en ook de commode ( hemnes ikea ) heeft mijn lief gister in elkaar gezet. Het is even schuiven en zo met spullen omdat we maar 2 slaapkamers hebben en dus ons rommelkamertje nu slaapkamer is geworden maar het lijkt al echt leuk zo.

De aankleding volgt nog.

Hoe is het met de voorbereidingen wat dat betreft bij jullie? jij bent echt al ver he blond? zelfs alles al gewassen enzo.. leuk!

houd iedereen het werken nog goed vol? tot nu toe nog weinig of bijna geen meiden die echt al zijn gestopt of zijn geminderd qua werk toch?

ik ga even wat ontbijt maken want dat is er nog niet van gekomen vanochtend en dan ga ik duimen voor een goed verloop van de operatie van mijn hondje:)

fijne dag allemaal!!

x mim
Mimmie,

Ons kamertje afmaken staat even stil, in verband met het foute behang. Eind volgende week een nieuwe poging om het effen behang ook effen te krijgen in plaats van alle mogelijke tinten. Zonde van het werk en jammer dat de meubeltjes nu in dozen liggen te wachten.

Ik kan ook niet wachten om de kast te gaan inrichten, mutsering he?

En inderdaad ik ga nog 8 weekjes fulltime aan de slag, nu mijn vakantie deze week is afgelopen. Wel heel vreemd dat ik hier voor mijn vakantie heel makkelijk en positief over dacht en nu zie ik er best een beetje tegenop. In verband met de hyperventilatie die plots was verdwenen toen ik vakantie kreeg (toch beetje bang dat die duizeligheid weer terugkomt), soms mindere nachten, snel rugpijn. Ik geniet gewoon erg van mijn rust en vrijheid (lekker een tukkie kunnen doen als het mij uitkomt) en dat is dus vanaf volgende week weer voor 8 weken verleden tijd.

Daarnaast heb ik geen zin om lange dagen van huis te zijn, terwijl ik 8 uur werk (minimaal), half uur pauze en komende tijd toch zeker wel twee uur reistijd gemiddeld per dag. Dus al snel 11 uur per dag van huis.

Ik wordt nu al een huismus HELP.

Werken de andere zwangeren hier door tot 4 weken van tevoren of 6? Behalve Blond, want die geniet er natuurlijk al even van...
hey plien,

ik werk tot 6 weken door ipv 4 want dat is met mijn werk in de zorg niet echt haalbaar. Heb nu al na dagdiensten van 9 uur echt de energie helemaal op als ik dan thuis ben. het is dan ook echt 9 uur alleen maar lopen even zitten weer lopen beetje tillen etc. heavy dus wel. gelukkig heb ik nu een mooie rooster indeling met 2 slaapdiensten en 1 dagdienst per week. de slaapdiensten lukken nog goed omdat ik s avonds wat meer kan zitten en de nacht het bed in kan.

Ik smap het goed dat jij zegt geen zin meer te hebben im nog dagen van 11 uur van huis te zijn.. je lijf is daar gewoon niet echt meer voor in denk ik.

en dat was ook zo, dat behangverhaal.. vervelend hoor, zoveel werk voor niets. bah! hopen dat het volgende week in de 2e keer wel goed gaat.

ik ga even wat boodschappen doen, Tot later weer.

liefs.
Ego:

Controle bij de gyn was weer prachtig, bloeddruk, hartje, goede groei, tevreden gyn. Vanmiddag kan ik bellen voor de uitslag wel/geen blaasontsteking, zal me verbazen als ik die niet heb.

En ik moet preventief met mijn arbo arts gaan overleggen, zodat mijn werktijden binnen het voor mij haalbare blijven, zodat ik niet over een paar weken thuis moet blijven ivm rugpijn, hyperventilatie of wat dan ook. De gyn vond het een duidelijk signaal dat ik me tijdens mijn vakantie zo veel beter had gevoelt dan op mijn werk (met name die duizeligheid was ineens over). Het is natuurlijk de bedoeling dat ik me (naar omstandigheden) goed blijf voelen.

Mimmie, inderdaad met jou werk is tot 4 weken van tevoren doorwerken wat veel van het goede. Bij mijn werk (op kantoor maar ook bij klanten) dacht ik daar heel makkelijk over, maar is toch ook nog wel pittig, maar ik hoef niet veel te lopen/tillen, dat scheelt. Slaapdiensten, klinkt heerlijk, maar kom je ook aan slapen toe of moet je er dan op alle onmogelijke tijden steeds uit?
Hoi meiden,

Even snel. Heb wel e.e.a. bijgelezen maar weinig tijd om te reageren.

Jusa; Wat spannend! Je NOD is volgende week toch? Of heb ik dat mis? Hoop zo dat het een innesteling is!

@de langere zwangere dames

Hahahaha! Moest echt lachen! Die kraamverbanden! Toevallig begon een vriendin van mij er ook al over: "Maar dit heeft niemand mij ooit verteld! Aaah!"

Bri; traantjes alweer gedroogd meid?

Dok; Ooooh! Wat lief die Lisa! Lijkt me erg gezellig om zo'n kwebbelend mensje om je heen te hebben huppelen!

@ alle thuiskomers

Welkom terug van vakantie!

Later reageer ik wat uitgebreider!

Ciao!

Parel
Oh plieno. Lees nu pas je bericht! Fijn dat alles goed is. Balen van die blaasontsteking.

Er zitten nu al mensen bij mij te vissen of ik 4 of 6 weken van tevoren ga stoppen. Werk ook op kantoor en zit vaak bij klanten. Ik dacht het zelf wel tot 4 weken te kunnen volhouden, maar als ik jou zo begrijp moet ik geen verkeerde verwachtingen scheppen.....
Parel, ik heb wel gewoon de verwachting geschept dat ik tot 4 weken van tevoren door wil werken. Maar daar altijd bij verteld dat de laatste weken altijd onzeker zijn en ze dus niet 100% meer op me mogen rekenen. Als er iets gebeurd met bijvoorbeeld je bloeddruk, of de groei van je kindje loopt achter moet je toch nog onverwacht gaan minderen en misschien wel veel eerder dan 6 weken van tevoren zelfs. Maar dat kan je natuurlijk niet plannen.

Ik heb trouwens net de uitslag gehad van mijn urine en heb toch GEEN blaasontsteking. Wel fijn, maar daarmee zijn mijn klachten niet weg. Hoewel ik vannacht maar 2 keer moest plassen, vond ik de 6 keer in de nacht daarvoor toch echt "killing" voor mijn nachtrust. Dat moest ik echt overdag even bijslapen voor mijn gevoel. En af en toe van die rare steken bij mijn blaas, maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn kind er dan tegenaan schopt, dat kan trouwens ook de verklaring zijn waarom je de ene nacht veel vaker moet plassen dan de andere. Een schop van je kind kan tot gevolg hebben dat je blaas vind dat die toch echt geleegd moet worden. Weer wat geleerd...
He meiden,

Gezellig vandaag hier. Ik post ook ff lekker voor het eten.

Plieno, op zich fijn dat je geen blaasontsteking hebt, maar 6 keer per nacht is wel veel. MIsschien moet je je kind maar een beetje streng toespreken. Ik hoef maar een keer per nacht en slaap dan meteen weer in. Hopelijk werkt het na de geboorte ook zo! Zorg maar goed voor jezelf, en dan hoop ik dat je arboarts een beetje meewerkt. Signalen van je lijf moet je inderdaad niet negeren. Succes met de laatste loodjes. Ik zag er na mijn week vrij ook tegenop om te gaan werken, maar dat valt me allemaal erg mee. Ik moet nu nog 5 weken en ik ga alleen nog maar met de auto naar mijn werk, de trein is voorbij. EN dat scheelt zoveel energie en tijd.

Mimmie, ik werk tot 5 weken door, 6 vond ik te lang en 4 veel te kort. Dus maar 5 dan. Dat is nu nog 5 weken werken. Het is vol te houden, maar ook ik vind het pittig. Jouw werk is lichamelijk inderdaad zwaarder, ik heb dan wel de handicap van mijn bekken en bandenpijn.

Parel: waarom geen 5 weken? En ik zou zeker geen verwachtingen scheppen, ik heb in mijn omgeving en ook hier op de fora gemerkt dat mensen dan toch maar doorgaan, terwijl ze eigenlijk te moe zijn. Ik merk dat ik langzaam wat vergeetachtiger word en me moeilijker kan concentreren. Ga bijvoorbeeld vaker met de rokers mee naar buiten. Even een luchtje scheppen (uit hun rook natuurlijk). En je verloskundige zou geloof ik ook liever 6 dan 4 weken willen, dat hoor je tenminste regelmatig. Ik zeg tegenwoordig dat afspraken in september onder voorbehoud zijn en heb mijn agenda al 2 weken voor mijn verlof geblokkeerd voor overdracht en mensen nog bijpraten. Externe afspraken probeer ik te vermijden.

Kreeg nog een goede tip om de kraamverbanden op z'n plek te houden: grote zeemanonderbroeken en sportbroekjes. Die laatste hebben lange pijpjes, als ze passen ga ik dat zeker proberen. En inderdaad, van 2 verbanden tegelijk heb ik ook al gehoord. Maar goed, de lekkage is al begonnen, dus ik wen er maar aan.

Ik ben trouwens nu ruim 29 weken en 10 kilo aangekomen. En heel erg benieuwd hoe het de komende maanden zal gaan. Ik kom ongeveer een kilo per week aan, is meer dan gemiddeld, maar ik eet ook meer snoepjes enzo dan gemiddeld, haha!

Ons kamertje is zo goed als af, alleen is het nu wachten totdat mijn moeder de bekleding van de wieg komt maken (begin sept) en tot het matrasje er is. Verder nog wat moltons nodig, maar de grote meuk is klaar. Erg fijn, heb ik daar geen zorgen meer over.

En vandaag kregen we de proefdruk van het geboortekaartje, we zijn er erg blij mee! Gaan we elkaar allemaal een kaartje sturen?

Blond: de pufklas beviel erg goed, ik heb e.e.a. op gmail gezet, de vivasite was erg traag laatst.

Dok: heet je al weer anders? Klinkt erg poepig, jullie Lisa. Lijkt me maf, als ze gaan praten!

Volgens mij was het dit voor nu, ik ga eens wat eten!

Liefs,

Soep
Meisjes, op gmail staat een nieuwe tabel, kijk er even naar en geef wijzigingen via mail maar aan me door. Ga ik kijken of ik dat ding als afbeelding in het forum kan stoppen!
Goedemorgen!

Mimmi: Hoe is het met je hond? Alles goed gegaan?

Zooo, nog maar 5 kilo aangekomen, dat doe je heel goed! Heb je niet meer zin om te snoepen enzo?

Dus je doet nog steeds nachtdiensten, knap hoor! Dat is het eerste wat ik geskipt heb zodra het kon!!

Plieno: Kun je ook niet wachten tot je de kast kan inrichten?! Is ook zo leuk, al die mini kleertjes! Maar het leek eerst bij ons zoveel, ik had alle kleertjes nog in de cadeau doos laten zitten en toen leek de kast aardig vol, maar nu alles netjes gestreken op stapeltjes ligt en op hangertjes hangt hebben we ineens zeeen van ruimte! Het is wel een oase van roze, maar dat krijg je natuurlijk als iedereen weet dat het een meisje wordt... Luxe probleempje: heb een rode kinderwagen en maxicosi wat natuurlijk ontzettend vloekt bij roze Haha, jullie lezen het al, het wordt tijd dat ik weer aan het werk ga ofzo, kan me dus al druk maken om niks!!

Fijn dat de controle bij de gyn weer helemaal goed was! Na zo'n goede controle is mijn dag ook meteen helemaal top, zit dan echt stralend op de fiets naar huis! Kan op een of andere manier even niet stoppen met lachen

Geen blaasonsteking dus... Op zich wel goed dus, maar daarmee is het plasprobleem niet opgelost. Is wel veel hoor, 6x per nacht pfff!! Ik drink tegenwoordig 's avonds nog amper iets, dan hoef ik meestal maar een keer, en soms helemaal niet, alleen vroeg in de ochtend waarna ik meestal niet meer kan slapen (zoals vandaag! Had me zo voorgenomen om eens uit te slapen, maar helaas!)

Soep: Heb je gemaild over de aanpassing in de tabel, ben alleen een jaartje ouder geworden.

Bedakt voor de tip over die mega verbanden, moet idd in een mega onderbroek! Want er mag geen plakstrip opzitten, moet ademen ofzo, leek me idd al lastig om op zn plek te houden. Lijkt me afschuwelijk, ik kan namelijk echt alleen strings dragen (al denk ik daar na de bevalling waarschijnlijk wel ietsje anders over!)

Nu we het toch over ondergoed hebben, dragen jullie zwangerschapsondergoed? Ik niet, pas eigenlijk alles nog wel, ietsje strakker maar kan het meeste nog wel aan. Mijn grote droom van eindelijk grotere borsten is dus helaas niet uitgekomen, is nog geen cupmaat verschil!! Maar ja, dan denk ik maar zo, wat niet uittrekt hoeft ook niet meer terug te rekken! Bespaart me dan weer hangtietjes straks (hoop ik dan maar, na het geven van BV!)

Vanavond gaan we naar een info bijeenkomst van de VK praktijk over bevallen. Ben benieuwd wat we daar allemaal te zien en te horen krijgen.

Verder geen nieuws van deze kant! Wens iedereen een fijne dag/weekend!
Jaha eindelijk mag ik dan ook op het nieuwe forum. Ik werd er telkens uitgekickt! Heb wel braaf meegelezen, maar mocht alleen niet reageren...

JUSA: Echt balen voor je/jullie! Hoop met je mee dat het een innestelbloeding is. Mijn laatste ongi was net zo raar als die van jou, maar toen was het helaas geen innesteling.

Bri: Ook voor jou een dikke knuf. Die rare lichamen van ons kunnen ons raar van de wijs brengen hè!

Lumiere: welcome back

Soep: Pas goed op jezelf én houdt de tekenen van je lijf goed in de gaten. Er is altijd maar 1 die om zichzelf denken kan en dat ben je zelf!

Blond: dat jij je al druk maakt over het vloeken van de maxicosi en kinderwagen bij het meisjes-rose haha. Ik stel me zo voor dat jij daar helemaal klaar voor wat komen gaat in je huisje zit en alles zit te bekijken én dan kom je op dit soort dingen haha.

Bij mij hier geen nieuws. Ben nog steeds aan de pilletjes. Die moet ik t/m zondag slikken en daarna krijg ik een bloeding. Daarna weer richting Gien.

Ben benieuwd wat dit ons gaat brengen.

hee groetjes
hallo dames,

jeetje wat is er weer veel geschreven. Vanavond meer maar voor nu.... het was geen innestelingsbloeding want ik ben nu echt ongesteld geworden. Is de hele onzekerheid ook weer voorbij en komen de nieuwe zwangerschapstesten vanmiddag voor niks binnen. Teleurstelling blijft!

Tot later!
O jusa! Wat baaaalen! Ik leef met je mee! Het is oneerlijk!

Kus,

Parel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven