Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertroetelen Star, dat is het medicijn (mannen, pffff).
Gaat niet werken, dit is een Heel Lastig Exemplaar. Bij alles wat ik vraag (nou ja, waarschijnlijk niet alles, maar daar is hij nou helaas bij deze te ziek voor heb ik besloten ) trekt hij een moeilijk gezicht, denkt een minuut of wat, alvorens er met moeite uit te steunen 'nee dank je'.
Wat zal jij het drúk hebben zeg, met drie kinderen .
Die zijn meer selfsupporting

Hoe is het met Oudste? Spugen weg gebleven?
Jep, alleen vrijdagnacht en vrijdagavond zes keer alles onder gespuugd (eerlijk, hij spuugde gewoon voor het laatst om half vier terwijl man om half vijf weer thuis kwam ´s morgens, hoe doen ze het he). Zaterdag nog een wit gezichtje, maar weer Zijne bokkigheid, dus hij was wel weer zichzelf .
Raar toch dat kinderen zo vaak 's nachts beroerd zijn en dan overdag weer ok. Ze doen het erom

Zijne Bokkigheid, klinkt eigenlijk best wel lief
Wat heeft Starman dan?

Jinny, hoe is het beleid bij jullie in het land eigenlijk ten aanzien van de Mex griep?

Jonathan zei vandaag zomaar ineens een woordje. Hij stond bij een speelgoedkist die dicht was en hij zei open. Ik zat echt met mijn oren te klapperen. Maar ja, het is vaak eenmalig bij hem...
Stressed is just desserts spelled backwards
Elk woordje wat hij gezegd heeft heeft hij gezegd Mal, al is het eenmalig. Dat nemen ze je niet meer af.

Applausje voor Mr J
we waren bij een ander kindje dus ik dacht dat die het zei , maar het was echt Jonathan.
Starman heeft pijn in rug, pijn in maag, pijn in zijn longen, pijn in zijn nieren. O en nog pijn in zijn nek en schouder.

Ha, eenmalig of niet, hij zei het wel!!!!
Overal pijn dus.

We waren vandaag op bezoek bij de ouders van het jongetje op het KDV bij Jonathan die dezelfde ziekte heeft. Echt fijn hoor, om daarover te kunnen praten samen. Lief ventje ook, Jonathan en hij gaven elkaar een dikke pakkerd toen we weggingen (dat zal hij op het KDV dan wel niet doen ).
Mal moet een ban. Wegens het plakken van hele enge plaatjes. Ik stik zowat in mijn drinken.

Vind je dat niet moeilijk om erover te praten? Juist omdat je waarschijnlijk toch kinders gaat vergelijken?
Wat goed van Jonathan!!! Applaus! Gezegd is gezegd, o zo!

Wat fijn van die contacten. Herkenning is zo heerlijk Mal!

Ze noemen het hier de Schweinegrippe (varkensgriep). Nog niet inenten, eerst afwachten. Ze lopen niet voorop hier. Er zijn nog maar weinig praktijken die inenten en als ze het doen is er vaak geen vaccin meer op voorraad.

Mijn arts wil het nog niet doen bij jongste, terwijl hij wel tot de risicogroep behoort met zijn achtergrond.

Star, oei, ik denk dat Starman het echt Heel Zwaar heeft. Arme Starman. Verdient hij een fruitmand?

Zijne Bokkigheid is ook lief bedoeld, maar het is gewoon zo.
anoniem_47295 wijzigde dit bericht op 15-11-2009 22:04
Reden: Teveel info over mezelf.
% gewijzigd
Fruit, bah, jakkie, nee smaakt me nu niet, krijg ik het zuur van.

Duidelijk?

Zie je kenmerken van een van beide dan in Oudste Jinny?

Ik weet niet hoe het daar is, maar ik geloof dat ze hier pas met een jaar of 6 kunnen/willen gaan testen op die dingen. Lastig is dat.
quote:Star schreef op 15 november 2009 @ 21:58:

Mal moet een ban. Wegens het plakken van hele enge plaatjes. Ik stik zowat in mijn drinken.

Vind je dat niet moeilijk om erover te praten? Juist omdat je waarschijnlijk toch kinders gaat vergelijken?

Ik vond hem wel leuk de zak van sinterklaas.

Nee, het is juist fijn. Hoewel ze beiden weer enorm verschillen. Toch raar dat dezelfde ziekte zich zo anders manifesteert per kind. Zij hebben ook echt hele heftige dingen meegemaakt en weer heel anders dan wij, maar wel in dezelfde ziekenhuizen, dezelfde artsen. En je weet beiden hoe het is om te leven met de angst voor de toekomst.
Weet je wat mijn oudste zei? Zo ontzettend jaloers nog steeds, ik kon wel huilen.

Mamma is mijn mamma, niet de mamma van jongste.

Ik: jawel hoor, ik ben de mamma van oudste en de mamma van jongste. Net zoals jouw pappa de pappa is van jou en van je broer.

Heel boos: Nee, dat wil ik niet. Mijn mamma is MIJN mamma, pappa is mijn pappa niet. Dat is alleen de pappa van jongste. En mijn mamma is de mamma en de pappa van naamoudste.

Mannen .
quote:Star schreef op 15 november 2009 @ 22:01:

Zie je kenmerken van een van beide dan in Oudste Jinny?

Ik weet niet hoe het daar is, maar ik geloof dat ze hier pas met een jaar of 6 kunnen/willen gaan testen op die dingen. Lastig is dat.

Nee, klopt niet. In het Radbout doen ze al eerder en heel zorgvuldig autisme testen, dat kan vanaf 4 jaar volgens mij. Daar zijn ook kindjes geweest van het KDV en de ouders due ik sprak waren er erg over te spreken.

Ben je daar echt bang voor Jinny? Waarom zou je denken dat hij adhd of autisme heeft?
quote:Maleficent schreef op 15 november 2009 @ 22:01:

[...]

Ik vond hem wel leuk de zak van sinterklaas.

Nee, het is juist fijn. Hoewel ze beiden weer enorm verschillen. Toch raar dat dezelfde ziekte zich zo anders manifesteert per kind. Zij hebben ook echt hele heftige dingen meegemaakt en weer heel anders dan wij, maar wel in dezelfde ziekenhuizen, dezelfde artsen. En je weet beiden hoe het is om te leven met de angst voor de toekomst.En zijn het nog leuke mensen ook? Dat is dan dubbel zo fijn!
quote:Star schreef op 15 november 2009 @ 22:04:

[...]

En zijn het nog leuke mensen ook? Dat is dan dubbel zo fijn! Jaaaaa, heel leuk. Potentiële vrienden denk ik wel (zoals Jinny dat mooi zegt altijd).
quote:Maleficent schreef op 15 november 2009 @ 22:04:

[...]

Nee, klopt niet. In het Radbout doen ze al eerder en heel zorgvuldig autisme testen, dat kan vanaf 4 jaar volgens mij. Daar zijn ook kindjes geweest van het KDV en de ouders due ik sprak waren er erg over te spreken.

Ben je daar echt bang voor Jinny? Waarom zou je denken dat hij adhd of autisme heeft?Maar dat is denk ik in de 'heel erge' gevallen? Ik bedoel niet alle kinderen met verdenking van adhd/pddnos oid komen zomaar in een ziekenhuis als Radboud terecht neem ik aan.
Star, ik zie steeds meer kenmerken. Oudste kan bepaalde dingen niet controleren. Hij kan bijv. niet omgaan met speelgoed op een stok, daar moet hij mee slaan, hij slaat, duwt en bezeert expres andere kinderen, en dat terwijl ze dan net zo leuk samen aan het spelen waren. Hij heeft echt extreme bezittingsdrang naar mij toe, en alles is een strijd. Echt alles, de hele dag door. Ik ben het zo zat!
quote:Maleficent schreef op 15 november 2009 @ 22:05:

[...]

Jaaaaa, heel leuk. Potentiële vrienden denk ik wel (zoals Jinny dat mooi zegt altijd).
quote:Jinny schreef op 15 november 2009 @ 22:06:

Star, ik zie steeds meer kenmerken. Oudste kan bepaalde dingen niet controleren. Hij kan bijv. niet omgaan met speelgoed op een stok, daar moet hij mee slaan, hij slaat, duwt en bezeert expres andere kinderen, en dat terwijl ze dan net zo leuk samen aan het spelen waren. Hij heeft echt extreme bezittingsdrang naar mij toe, en alles is een strijd. Echt alles, de hele dag door. Ik ben het zo zat!

Kan ik me voorstellen, dat is behoorlijk vermoeiend en zowel fysiek als mentaal ook pijnlijk denk ik?

Heeft hij er zelf last van denk je?
Jonathan had alleen het hele huis verbouwd. We kwamen binnen, echt alles spik en span, toen gingen alle speelgoedkisten leeg, chipskruimels op de grond, hondevoerbakken op tafel, de drankvoorraad werd verplaatst...
quote:Jinny schreef op 15 november 2009 @ 22:03:

Weet je wat mijn oudste zei? Zo ontzettend jaloers nog steeds, ik kon wel huilen.

Mamma is mijn mamma, niet de mamma van jongste.

Ik: jawel hoor, ik ben de mamma van oudste en de mamma van jongste. Net zoals jouw pappa de pappa is van jou en van je broer.

Heel boos: Nee, dat wil ik niet. Mijn mamma is MIJN mamma, pappa is mijn pappa niet. Dat is alleen de pappa van jongste. En mijn mamma is de mamma en de pappa van naamoudste.

Mannen .Wat verdrietig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven