Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
hahahaha foei foei zwarte piet
quote:bambino schreef op 16 november 2009 @ 08:59:

haha dat moeten ze ook leren, zal hier ook nog wel 1x een teleurgesteld gezichtje krijgen denk ik.

Meneer was vanochtend weer helemaal Happy: cijfermagneetjes, en zwarte piet had zelfs pepernoten op zijn stoel voor sinterklaas gelegd. Dus hier een bigsmileCute die Sinterklaas
Maxi vroeg zich vanmorgen ook al af of er weer wat in z'n schoen zou zitten. Helaas voor hem was hij gisteravond vergeten hem te zetten...

Net Mini uit bed geplukt, die heeft tot 9 uur geslapen! Stond gisteravond om 22.30 huilend bij het traphekje en ging pas rond 00.30 weer slapen. Vent heeft Maxi vanmorgen naar school gebracht. Weer verdrietig bij het afscheid. Arm mannetje.

Bam, Amalia, leuke schoenkadootjes!

Jin, voor jou, ik lees zo op de groep bij.
mogge
Goedemorgen
Zo wij zijn ook weer terug, we hebben het heerlijk gehad, was weer veel te snel voorbij.

Oh ik ga L even fruit geven want meneer heeft kennelijk honger dan op bed gooien en dan kom ik weer
chica's
Hai Star! Alles lekker daar?

Hai Enka, wat is het toch leuk dat jij zo vaak naar T gaat. Ik wil ook connecties op dat soort plaatsen!!
Ja, Ceetje op school, Eetje ligt eindelijk te knorren. Ben benieuwd hoelang ze me gunt vandaag

Hoe is het eigenlijk met de Freule? Al helemaal gewend aan Meetje?
De freule heeft alleen nog maar aandacht voor Meetje . Als moeder kom ik ernstig te kort... Nee hoor, gaat prima en ze is heel erg lief voor zusje.

Vanmorgen lag jongste nog te dutten toen oudste bij me kroop, heerlijk liggen kroelen en zij maar verhalen vertellen waar geen touw aan vast te knopen valt (vage dromen en verhalen van gisteren die allemaal door elkaar lopen, ha ha ha).

En Ceetje? Ook blij met Eetje? Ik hoop dat Eetje vandaag een flinke dut doet nu.... Ligt ze in wagen bij je?
Aaaaah wat heerlijk hè, met twee meisjes in bed?

Leuk zijn die verhalen. Ceetje haalt ook zo heerlijk morgen, gisteren, vandaag enzo door elkaar

Ja Ceetje is minimama

Eetje in de wagen ja, kind slaapt alleen 's nachts in haar eigen wiegje. Laat Cin het maar niet horen
Het buurman verhaal gaat weer verder
Stressed is just desserts spelled backwards
Hoezo? Cin maffia op meerdere fronten????

(Meetje ligt nu gewoon op voedingskussen te dutten hoor. Op bank naast mama)
Ja ik las al mee
Wat heb ik gemist Mal??
quote:Suze2 schreef op 16 november 2009 @ 10:39:

Hoezo? Cin maffia op meerdere fronten????

(Meetje ligt nu gewoon op voedingskussen te dutten hoor. Op bank naast mama)

Ja, de rust en regelmaat en kinderen dienen vooral om 19.00 vanaf een dag of 1 in hun eigen bedje te slapen

Maar wel bij moeke op de kamer, dat dan weer wel.
Dat van die buuran is toch zeker een bullshit verhaal he??? (zegt ze na het lezen van de eerste en de laatste pagina)
quote:Star schreef op 16 november 2009 @ 10:40:

[...]

Ja, de rust en regelmaat en kinderen dienen vooral om 19.00 vanaf een dag of 1 in hun eigen bedje te slapen

Maar wel bij moeke op de kamer, dat dan weer wel.
quote:Suze2 schreef op 16 november 2009 @ 10:43:

Dat van die buuran is toch zeker een bullshit verhaal he??? (zegt ze na het lezen van de eerste en de laatste pagina)Ze houdt bij hoog en laag vol van niet en de reacties zijn er ook niet echt naar.
Suze en Star, wat heerlijk om te lezen, jullie geniet verhalen.

Star, Starman dus weer beter en geen bacillen bij jullie neergegooid?

Jinny

Mamax, volgens mij zag ik dat met duimen heeft geholpen met de woning

Naatie, gaat goed dus met het sporten en waterdieet.

Zag al baardmans verhalen voorbij komen, hier zaterdag voor de tv gehangen en 's avonds de schoen gezet. T uitgelegd dat alleen kindjes dat mogen en dat grote mensen kadootjes krijgen op Sinterklaasavond. T was helemaal blij met zijn chocokikker en tekenmalletjes van Cars. Hij komt hier zaterdag aan, bij ons om de hoek met een speedboot. Altijd wel leuk om te kijken.

Nou dat is dus ongeveer wat ik heb onthouden van het doorlezen/scannen van de tig pagina's Oké ook een stukje overgeslagen
G*dsamme kan Eowynn optiefen met dat principiele gezeik van haar? Stom wijf.
en gelijk heb je Enka (qua overslaan), geen beginnen aan hiero
En hoppa, open zijn de kijkers.
Ruk weer trouwens weer gezellig. En mijn iPhone zegt dat het zo blijft de rest van de week, joepie...

is ze weer bezig dan? onder welke naam?

Haha dat brengen wij er hier niet in dat alleen kindjes wat in de schoen krijgen, vind ik zelf namelijk veel te leuk om ook wat te krijgen

Fijn is dat he, suze zo samen in bed liggen en dan al dat geklets aan horen.

Enka; Klinkt als een hele fijne week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven