Good Luck
maandag 16 november 2009 om 14:02
04.30u: ik ben wakker van Tim (dromen in zijn slaap). Ik ga naar de wc. Als ik net in bed lig, zie ik dat het licht op zolder aangaat en ja hoor, ik hoor Lianne.
Ze komt de slaapkamer binnen en zegt:"Ik ben niet blij mama".
Waarom niet schat?
"Ik kan niet slapen en ik heb wel vijf gaatjes in mijn buik (ze heeft trek)".
We gaan naar haar kamer, met de intensie om haar weer te laten slapen.
"Ik doe mijn badjas aan mama en dan gaan we naar beneden, ja?"
Omdat ik denk dat ze toch niet gaat slapen, gaan we naar beneden. Ze is heel verkouden en heeft weinig eetlust en nu om half vijf 's ochtends, is ze klaarwakker en heeft trek.
Zij eet een beschuitje en ik doe met haar mee, ik eet een crackertje. Later gaan we naar boven en gaat ze lekker slapen. Gelukkig is Kokosman vrij en kan ik wat langer slapen
Ze komt de slaapkamer binnen en zegt:"Ik ben niet blij mama".
Waarom niet schat?
"Ik kan niet slapen en ik heb wel vijf gaatjes in mijn buik (ze heeft trek)".
We gaan naar haar kamer, met de intensie om haar weer te laten slapen.
"Ik doe mijn badjas aan mama en dan gaan we naar beneden, ja?"
Omdat ik denk dat ze toch niet gaat slapen, gaan we naar beneden. Ze is heel verkouden en heeft weinig eetlust en nu om half vijf 's ochtends, is ze klaarwakker en heeft trek.
Zij eet een beschuitje en ik doe met haar mee, ik eet een crackertje. Later gaan we naar boven en gaat ze lekker slapen. Gelukkig is Kokosman vrij en kan ik wat langer slapen
maandag 16 november 2009 om 14:06
maandag 16 november 2009 om 14:09
maandag 16 november 2009 om 14:20
Hi, heel weekend zonder internet gezeten, saaaaaaai zeg. Probeer bij te lezen terwijl Mare Sinterklaasjournaal kijkt maar ze zit er zo in dat het te grappig is om niet te volgen wat ze er allemaal over te melden heeft, haha!
Maar ha, Mamax ik zag in de gauwigheid dat je je nieuwe keuken kunt gaan bestellen. Gefeliciteerd meis, super!
Vrijdag CB, ook geen DKTP vanwege griepprik (ben er nog niet helemaal uit maar neig nu naar wel). Nog steeds flinke dame: 109 cm en 19,5 kg. Verder bijna helemaal goedgekeurd, beetje verlegen vond de arts haar, maar da's helemaal niet erg, en echt al een schoolmeisje. Alleen de oogtest was onvoldoende, moeten in jan. terug voor de test met de rondjes (die is zuiverder dan de plaatjestest die ze nu deden). Zou wel sneu zijn als ze aan een brilletje moest...
Leuk, die groeicalculator. Maar goed, groeispurts enzo... We zullen zien.
Maar ha, Mamax ik zag in de gauwigheid dat je je nieuwe keuken kunt gaan bestellen. Gefeliciteerd meis, super!
Vrijdag CB, ook geen DKTP vanwege griepprik (ben er nog niet helemaal uit maar neig nu naar wel). Nog steeds flinke dame: 109 cm en 19,5 kg. Verder bijna helemaal goedgekeurd, beetje verlegen vond de arts haar, maar da's helemaal niet erg, en echt al een schoolmeisje. Alleen de oogtest was onvoldoende, moeten in jan. terug voor de test met de rondjes (die is zuiverder dan de plaatjestest die ze nu deden). Zou wel sneu zijn als ze aan een brilletje moest...
Leuk, die groeicalculator. Maar goed, groeispurts enzo... We zullen zien.
maandag 16 november 2009 om 14:21
maandag 16 november 2009 om 14:27
Had je nu dan de plaatjestest Hel? Maxi kreeg nu met bijna 4 wel de rondjestest. Plaatjestest was met 3.
We zijn er nog steeds niet helemaal over uit hoor. Wel heel blij, maar qua hypotheek gaat het op alleen man's salaris net. Ik wil wel weer werken als Mini ook op school zit (zo'n beetje rond de tijd dat het huis opgeleverd wordt), weten we dit huis een beetje leuk te verkopen enz enz. Aan de andere kant is het echt een heel mooi huis op een geweldige plek. Heb je later nog een keer mazzel ingeloot te worden? Moeilijk hoor...
Star, ze schrijft ook echt als Eowynn. Vaag verhaal hoor.
Enka, fijn dat je zo hebt genoten! Moeilijk om afscheid te nemen.
Suus, de karnemelksoep al gegeten ?
We zijn er nog steeds niet helemaal over uit hoor. Wel heel blij, maar qua hypotheek gaat het op alleen man's salaris net. Ik wil wel weer werken als Mini ook op school zit (zo'n beetje rond de tijd dat het huis opgeleverd wordt), weten we dit huis een beetje leuk te verkopen enz enz. Aan de andere kant is het echt een heel mooi huis op een geweldige plek. Heb je later nog een keer mazzel ingeloot te worden? Moeilijk hoor...
Star, ze schrijft ook echt als Eowynn. Vaag verhaal hoor.
Enka, fijn dat je zo hebt genoten! Moeilijk om afscheid te nemen.
Suus, de karnemelksoep al gegeten ?
maandag 16 november 2009 om 14:30
maandag 16 november 2009 om 16:46
Hmm, geloof dat ik het buurmantopic moet bijlezen, maar ben net hier bij. Schiet niet op
Hai Hel, miste je al.
Mal, wat fijn dat jullie iemand hebben met wie je hetzelfde deelt! Nouja, fijn.. niet leuk dat dat kindje ook die ziekte heeft maar je snapt wat ik bedoel toch?
Star, starman weer beter?
Mamax, die 4e ha ha. Goeie. Nou, als ik daar ga wonen komt die er niet want ik denk niet dat vent mee gaat ... schiet niet op.
Jin, klinkt niet zo aardig van oudste. Wil je hem laten testen op een of ander? Kan dat al? Gaat dat via school of moet je naar een kinderarts oid? Fijn dat jongste weer beter is.
Enka, heerlijk weekend!
Kokos, pfff, lekker vroeg zeg. Fijn dat je nog even kon blijven liggen!
Vanavond echo, ben benieuwd! Termijnbepaling. vind ik zo'n onzin. WAt maken die paar dagen uit. Nouja, hoop dat alles het doet en zwaait. Jullie horen het wel.
Hai Hel, miste je al.
Mal, wat fijn dat jullie iemand hebben met wie je hetzelfde deelt! Nouja, fijn.. niet leuk dat dat kindje ook die ziekte heeft maar je snapt wat ik bedoel toch?
Star, starman weer beter?
Mamax, die 4e ha ha. Goeie. Nou, als ik daar ga wonen komt die er niet want ik denk niet dat vent mee gaat ... schiet niet op.
Jin, klinkt niet zo aardig van oudste. Wil je hem laten testen op een of ander? Kan dat al? Gaat dat via school of moet je naar een kinderarts oid? Fijn dat jongste weer beter is.
Enka, heerlijk weekend!
Kokos, pfff, lekker vroeg zeg. Fijn dat je nog even kon blijven liggen!
Vanavond echo, ben benieuwd! Termijnbepaling. vind ik zo'n onzin. WAt maken die paar dagen uit. Nouja, hoop dat alles het doet en zwaait. Jullie horen het wel.
maandag 16 november 2009 om 20:52
Jinny: heb gereageerd op de groep.
Amalia: hoe was je echo? Willen jullie trouwens weten wat het wordt straks?
Hel: wat een lange meid is Mare zeg! Wel mooi om te zien vind ik dat altijd. Hopelijk gaat de ogentest later beter. Huisperikelen helemaal afgesloten nu?
Mal: wat de anderen ook al zeggen, fijn dat je hetzelfde kunt delen met anderen die ermee bekend zijn, herkenning is altijd fijn, ook al zijn de omstandigheden niet leuk.
Hoe gaat het trouwens met z'n aanvallen? Heb er niet veel meer over gelezen of heb ik dat gemist?
Kokos: phoe, kort nachtje. Wel fijn dat man dan vrij is en je nog even rustig aan kon doen!
Reden voor het verdriet van Tim bekend dan?
Naar gedroomd ofzo?
Man weer helemaal opgeknapt?
Amalia: hoe was je echo? Willen jullie trouwens weten wat het wordt straks?
Hel: wat een lange meid is Mare zeg! Wel mooi om te zien vind ik dat altijd. Hopelijk gaat de ogentest later beter. Huisperikelen helemaal afgesloten nu?
Mal: wat de anderen ook al zeggen, fijn dat je hetzelfde kunt delen met anderen die ermee bekend zijn, herkenning is altijd fijn, ook al zijn de omstandigheden niet leuk.
Hoe gaat het trouwens met z'n aanvallen? Heb er niet veel meer over gelezen of heb ik dat gemist?
Kokos: phoe, kort nachtje. Wel fijn dat man dan vrij is en je nog even rustig aan kon doen!
Reden voor het verdriet van Tim bekend dan?
Naar gedroomd ofzo?
Man weer helemaal opgeknapt?
maandag 16 november 2009 om 21:20
Jaaaaaa!!! Ik krijg een heel beweeglijk kind! Moest er bij L nog flink in mijn buik geport worden voor actie en bij B moest ik rondlopen en springen. Nee, deze dame (?) vloog alle kanten op en zwaaide er flink op los. Erg grappig en mooi om te zien.
Tot onze grootste verrassing blijk ik 2 dagen verder dan wij dachten en een kleine week verder dan de vk vorige keer dacht. 11 weken en 1 dag vandaag. Helemaal goed, uitgerekend 6 juni. Prachtige dag!
Mal, goed dat je vanaf Iphone forumde!
Ga nog even naar de groep.
Ciao!
Tot onze grootste verrassing blijk ik 2 dagen verder dan wij dachten en een kleine week verder dan de vk vorige keer dacht. 11 weken en 1 dag vandaag. Helemaal goed, uitgerekend 6 juni. Prachtige dag!
Mal, goed dat je vanaf Iphone forumde!
Ga nog even naar de groep.
Ciao!