Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai
Star, Hel vraagt me net aan telefoon of ik de dagen wel een beetje door kom
Hai Kokos

Zo, ik heb er weer wat eten in zitten dus ik ga maar eens shoppen. Tot later dames.
quote:Maleficent schreef op 16 november 2009 @ 13:04:

Jullie hebben toch met het Theehuis helemaal geen ruzie gehad ofzo met haar?Nee.
quote:Suze2 schreef op 16 november 2009 @ 13:05:

Star, Hel vraagt me net aan telefoon of ik de dagen wel een beetje door kom Rare druif die Hel
04.30u: ik ben wakker van Tim (dromen in zijn slaap). Ik ga naar de wc. Als ik net in bed lig, zie ik dat het licht op zolder aangaat en ja hoor, ik hoor Lianne.

Ze komt de slaapkamer binnen en zegt:"Ik ben niet blij mama".

Waarom niet schat?

"Ik kan niet slapen en ik heb wel vijf gaatjes in mijn buik (ze heeft trek)".

We gaan naar haar kamer, met de intensie om haar weer te laten slapen.

"Ik doe mijn badjas aan mama en dan gaan we naar beneden, ja?"

Omdat ik denk dat ze toch niet gaat slapen, gaan we naar beneden. Ze is heel verkouden en heeft weinig eetlust en nu om half vijf 's ochtends, is ze klaarwakker en heeft trek.

Zij eet een beschuitje en ik doe met haar mee, ik eet een crackertje. Later gaan we naar boven en gaat ze lekker slapen. Gelukkig is Kokosman vrij en kan ik wat langer slapen
Ik had een foutmelding.

Met Kokosman gaat het goed. Hij is nu naar het zh voor de bijeenkomst over galstenen.

Ben nog niet bijgelezen. Ik heb geloof ik niet veel gemist.

Wat een vrolijke avatar heb je Suus

Mal, ik vind je onderschrift zo leuk en je avatar ook al.

De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 170 cm.

Uw kind is nu 109 cm. lang. Dit is 6 cm. boven het gemiddelde van meisjes van ca. 4 jaar.

93% is korter en 7% is langer.

De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 178 cm.
Hi Hel.
Hi, heel weekend zonder internet gezeten, saaaaaaai zeg. Probeer bij te lezen terwijl Mare Sinterklaasjournaal kijkt maar ze zit er zo in dat het te grappig is om niet te volgen wat ze er allemaal over te melden heeft, haha!

Maar ha, Mamax ik zag in de gauwigheid dat je je nieuwe keuken kunt gaan bestellen. Gefeliciteerd meis, super!

Vrijdag CB, ook geen DKTP vanwege griepprik (ben er nog niet helemaal uit maar neig nu naar wel). Nog steeds flinke dame: 109 cm en 19,5 kg. Verder bijna helemaal goedgekeurd, beetje verlegen vond de arts haar, maar da's helemaal niet erg, en echt al een schoolmeisje. Alleen de oogtest was onvoldoende, moeten in jan. terug voor de test met de rondjes (die is zuiverder dan de plaatjestest die ze nu deden). Zou wel sneu zijn als ze aan een brilletje moest...

Leuk, die groeicalculator. Maar goed, groeispurts enzo... We zullen zien.
Toch een beetje bijgelezen:

Enka, het lijkt me ook moeilijk om na zo'n fijne week te beseffen dat dit de laatste keer was

Suus en Star, leuk om te lezen hoe Ceetje en Jeetje met hun zusjes omgaan. Lief!!

Mal, ach gossie, jouw omaatje nu nog aan de dialyse.
Had je nu dan de plaatjestest Hel? Maxi kreeg nu met bijna 4 wel de rondjestest. Plaatjestest was met 3.

We zijn er nog steeds niet helemaal over uit hoor. Wel heel blij, maar qua hypotheek gaat het op alleen man's salaris net. Ik wil wel weer werken als Mini ook op school zit (zo'n beetje rond de tijd dat het huis opgeleverd wordt), weten we dit huis een beetje leuk te verkopen enz enz. Aan de andere kant is het echt een heel mooi huis op een geweldige plek. Heb je later nog een keer mazzel ingeloot te worden? Moeilijk hoor...

Star, ze schrijft ook echt als Eowynn. Vaag verhaal hoor.

Enka, fijn dat je zo hebt genoten! Moeilijk om afscheid te nemen.

Suus, de karnemelksoep al gegeten ?
Mmm, da's dus wel apart, dat ze maar liefst 8 cm langer zou worden dan op basis van lengte ouders kan worden verwacht.

Hi Kokos! Ben nog niet bijgelezen, maar alles goed met man, geen pijn meer gehad sinds hij thuis is? Hebben jullie al een datum voor de operatie?
Enka, moet de details nog lezen, maar ook hier een

Mamax, mm, ja, lastig he. Er kan zo veel gebeuren in die paar jaar. Hoe lang mogen jullie beslissen?
Even boodschappen doen. Later!
Wow, 109 centimer! Geef haar maar vast op voor Holland's Next Topmodel

Had jij nu plaatjestest? Wij hadden die rondjestest. Ene oog leek ook wat minder goed, dus nu bij schoolarts moet ze nog een keertje. Brilletje zitten we niet op te wachten nee
Mamax, lastig inderdaad. Misschien even wachten zo slecht nog niet?
Ha, ik heb nu ook internet op mijn Iphone, even uitproberen zo
Stressed is just desserts spelled backwards
Hmm, geloof dat ik het buurmantopic moet bijlezen, maar ben net hier bij. Schiet niet op

Hai Hel, miste je al.

Mal, wat fijn dat jullie iemand hebben met wie je hetzelfde deelt! Nouja, fijn.. niet leuk dat dat kindje ook die ziekte heeft maar je snapt wat ik bedoel toch?

Star, starman weer beter?

Mamax, die 4e ha ha. Goeie. Nou, als ik daar ga wonen komt die er niet want ik denk niet dat vent mee gaat ... schiet niet op.

Jin, klinkt niet zo aardig van oudste. Wil je hem laten testen op een of ander? Kan dat al? Gaat dat via school of moet je naar een kinderarts oid? Fijn dat jongste weer beter is.

Enka, heerlijk weekend!

Kokos, pfff, lekker vroeg zeg. Fijn dat je nog even kon blijven liggen!

Vanavond echo, ben benieuwd! Termijnbepaling. vind ik zo'n onzin. WAt maken die paar dagen uit. Nouja, hoop dat alles het doet en zwaait. Jullie horen het wel.
quote:Maleficent schreef op 16 november 2009 @ 15:37:

Ha, ik heb nu ook internet op mijn Iphone, even uitproberen zo Lukt zeker niet aangezien deze post al 70 minuten geleden was
Bijgelezen op het buurman topic. Beetje rare wending. Maar te saai zeg maar om niet waar te zijn toch? WAarom denk jij dat ze het verzint Su?
Succes Amalia vanavond!
Leuk juist een echo! Good luck Amalia.

Dat berichtje was trouwens vanaf mijn Iphone, ahum beetje dom geformuleerd
Stressed is just desserts spelled backwards
Jinny: heb gereageerd op de groep.

Amalia: hoe was je echo? Willen jullie trouwens weten wat het wordt straks?

Hel: wat een lange meid is Mare zeg! Wel mooi om te zien vind ik dat altijd. Hopelijk gaat de ogentest later beter. Huisperikelen helemaal afgesloten nu?

Mal: wat de anderen ook al zeggen, fijn dat je hetzelfde kunt delen met anderen die ermee bekend zijn, herkenning is altijd fijn, ook al zijn de omstandigheden niet leuk.

Hoe gaat het trouwens met z'n aanvallen? Heb er niet veel meer over gelezen of heb ik dat gemist?

Kokos: phoe, kort nachtje. Wel fijn dat man dan vrij is en je nog even rustig aan kon doen!

Reden voor het verdriet van Tim bekend dan?

Naar gedroomd ofzo?

Man weer helemaal opgeknapt?
Jaaaaaa!!! Ik krijg een heel beweeglijk kind! Moest er bij L nog flink in mijn buik geport worden voor actie en bij B moest ik rondlopen en springen. Nee, deze dame (?) vloog alle kanten op en zwaaide er flink op los. Erg grappig en mooi om te zien.

Tot onze grootste verrassing blijk ik 2 dagen verder dan wij dachten en een kleine week verder dan de vk vorige keer dacht. 11 weken en 1 dag vandaag. Helemaal goed, uitgerekend 6 juni. Prachtige dag!

Mal, goed dat je vanaf Iphone forumde!

Ga nog even naar de groep.

Ciao!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven