Gelukkigen aller pijlerTs, verenigt U!
maandag 16 november 2009 om 19:34
Ik zie hier steeds maar weer topics waarin wordt benoemd waarom het zwaar is om kinderen te hebben, of vreemdgaan/minnaressen/behoefteaanprostituees/ikweethetnietmeer-topics, waarin wordt gesteld dat het logisch is dat je na 10 jaar samen en kinderen en baan ed in een sleur terecht komt en dat het gras aan de overkant zich dan een nieuw kleurspoelingkje aanmeet.
Zijn er ook nog mensen die wél blij blijven? En hoe en waarom?
Donny en ik zijn 4,5 jaar samen, nog geen kinderen. Maar wat je altijd leest en hoort, stemt me niet hoopvol, ook al geloof ik er zelf rotsvast in. Ik snap best dat het de verhalen zijn waarin er iets misgaat, die interessant zijn, maar ik wil ook gewoon eens een heel saai AllesGaatGewoonPrimaTopic.
Zijn er ook nog mensen die wél blij blijven? En hoe en waarom?
Donny en ik zijn 4,5 jaar samen, nog geen kinderen. Maar wat je altijd leest en hoort, stemt me niet hoopvol, ook al geloof ik er zelf rotsvast in. Ik snap best dat het de verhalen zijn waarin er iets misgaat, die interessant zijn, maar ik wil ook gewoon eens een heel saai AllesGaatGewoonPrimaTopic.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
maandag 16 november 2009 om 19:53
Ik ben 4.5 jaar met mijn vriend, trouwplannen in de maak (verlovingsring is al in huis maar mag hem nog niet dragen alleen)
Meisje van 6, doet het prima op school. Net een kleine sprong op mijn werk gemaakt die netto ongeveer 100 euro extra oplevert..man in spe eind van het jaar 300...JA HET GAAT LEKKER
Meisje van 6, doet het prima op school. Net een kleine sprong op mijn werk gemaakt die netto ongeveer 100 euro extra oplevert..man in spe eind van het jaar 300...JA HET GAAT LEKKER

maandag 16 november 2009 om 20:17