Het Grote Complimenten Topic

16-11-2009 20:31 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na zeer betrouwbaar onderzoek door een uiterst geleerd Forumdeskundige is gebleken dat er nog geen ComplimentenTopic bestaat. Dus bij dezen.



Spui hier je complimenten, gaarne met naam en toenaam. Als je jezelf De Beste vindt, mag dat ook.



Ik zal beginnen: Pode, ik ben diep onder de indruk van je forumkennis, je reactiesnelheid en je gevoel voor humor
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Alle reacties Link kopieren
Voor Spijker voor haar geduld en haar vermogen te delen wat ze voelt!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Alle reacties Link kopieren
mag je jezelf ook complimenteren?
Alle reacties Link kopieren
Lezen, keeltjuh, dat mag als je jezelf De Beste vindt.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Alle reacties Link kopieren
O en ik vergeet Male natuurlijk, voor heur creativiteit!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag mezelf complimenteren. Ik ben altijd zo'n betrokken, humoristische, kritische forumster. Ook IRL ben ik gewoon een topwijf. Dus een verdiende veer, dacht ik zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Bonny82 schreef op 16 november 2009 @ 21:33:

Lezen, keeltjuh, dat mag als je jezelf De Beste vindt.



nou ja de beste dat klinkt ook weer zo!!!! maar ik ben heel trots op mezelf ja!



en verder complimenteer ik iedereen omdat iedereen op het forum heel gezellig is ....
Alle reacties Link kopieren
eens met chardonnay
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
doet haar broek vast uit:

Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Alle reacties Link kopieren
Pakje, compliment voor je broekske.



En een compliment voor de hier aanwezige en alom gerespecteerde mannen. Schitterend dat jullie hier meeschrijven en dat op zo'n respectvolle manier doen, ik vind dat echt wat bijdragen!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 16 november 2009 @ 21:57:

eens met chardonnay Lafjoe beep
Alle reacties Link kopieren
Zo, nou heb ik er al veel uitgedeeld, ik wil er ook nog 1.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Alle reacties Link kopieren
En toch steeds even kijken of ik al een veer heb gekregen he?
Alle reacties Link kopieren
Mamalief, past er nog een veer in je reet dan?
Alle reacties Link kopieren
*Komt ie*



Een veer voor mamalief, voor haar stoere avatar en sarcastische humor
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Banba ook eentje voor jou, voor hoe je het hebt opgelost met je kraamhulp. Dat was jij toch?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Alle reacties Link kopieren
Ja dat was ik Bonny, lief van je. Ik zou je een veer terug willen geven, maar ik herken je niet door je sint avatar .
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Haha, voor jou dan Banba:



Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Alle reacties Link kopieren
Ohw, ik zie het al. Een veer voor Bonny, voor haar treffende posts op het boer zoekt vrouw topic!
The time is now
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 16 november 2009 @ 22:10:

En toch steeds even kijken of ik al een veer heb gekregen he? Ja hàllo! Gééf ik je een veer, kom je niet meer kijken...
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de buurman van chocoladereep complimenteren met een enorme springveer in z'n reet.
Alle reacties Link kopieren
Een veer voor PodE. Omdat ze van die heerlijke humor heeft !

En een veer voor TiaDalma voor op haar Gurutooi.

En een veer voor noa omdat ze ondanks haar pittige uitspraken toch gewoon iemand is die bang voor spinnen is.

En dan vind ik het wel weer ff goed.
Alle reacties Link kopieren
een hoop veren voor PODE, leuk!!

Helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
quote:Banba schreef op 16 november 2009 @ 22:12:

*Komt ie*



Een veer voor mamalief, voor haar stoere avatar en sarcastische humor





Dankje!





quote:Banba schreef op 16 november 2009 @ 22:25:

[...]





Ja hàllo! Gééf ik je een veer, kom je niet meer kijken... Ja Hállo! ik heb andere topics te lezen vervuilen meer dingen te doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 16 november 2009 @ 22:10:

En toch steeds even kijken of ik al een veer heb gekregen he?



Moet je gewoon je eigen "jank" topic openen op kinderen, dan krijg je gegarandeerd heel veel complimenten.





( Disclaimert enzo, dit is zwarte humor, ik ben oprecht blij met de reacties die ik gekregen heb in de loop der tijd , als ik het moeilijk had en weer eens een topic "moest" openen )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Ik geef alle mensen die goede raad geven op dit forum een vette veer in heur reet.



Ik heb al zo vaak even snel een vraag hier neergeplempt, en hopsekee, daar stromen de antwoorden binnen.



De laatste tijd veel dingen over het werk, en ja hoor, het helpt echt.



Bedankt lieve mensen



Was getekend

Nijnarella Alberti

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven