Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oja en die hartkloppingen waren heel normaal en komt door de extra hoeveelheid bloed.

Klop pak van m'n hart
quote:Star schreef op 16 november 2009 @ 13:08:

[...]

Rare druif die Hel Jah, ik nog in de veronderstelling dat het druk is, twee kinderen. Dom dom...
Jaaaaaaaaaa al bijna 12 weken, goed!!!!
quote:Helenita2 schreef op 16 november 2009 @ 21:24:

[...]

Jah, ik nog in de veronderstelling dat het druk is, twee kinderen. Dom dom...
Mmm, dacht dat Spoorloos zou komen maar 't is Memories. Nou ja, whatever.

Jin, voor wat je schrijft over oudste. Overweeg je serieus om te testen?

Amalia, 6 juni, prachtgie dag! Ha, en bezig bijtje dus, dat worden beurse ribben straks...

Kokos, wat lief, voor dag en dauw met je dochter een beschuitje eten...

CD, haai, wat leuk je weer wat vaker te lezen. Gedoe met die tegels zeg.

Mamax, aaaah, wat verdrietig, Maxi zo'n moeite met het afscheid op school. Heeft vast even z'n tijd nodig.

Naatie, meer dan 4 kg in 4 weken, da's veul! Goed man!
Twee kinderen en een "zieke" man, da's wel heel druk zeker?
Oh die ribben...

Daar gaat mijn euforie.
Wij zijn ook helemaal into Sinterklaas. En vooral Zwarte Piet - Zwarte Pieten zijn helemaal geweldig.

Za stukje intocht in H meegekregen (meer toevallig, waren toch in de stad) en zo hier in durp, dat was echt leuk. Hebben hem achter ons huis met de boot zien binnen zien komen, samen met alle buurtkindertjes. Daarna de stad in gewandeld, kwamen we twee vriendinnetjes van kdv tegen, dus de dames met z'n drietjes met Sint en Piet op de foto en alle Pieten achterna zitten voor snoep. :-)

Ik vind het ook zo leuk, haha, ze is er echt enorm mee in de weer. 's Morgens om half 6 kijken of er wat in de schoen zit, en 25x per dag dezelfde CD met sinterklaasliedjes nemen we dan maar voor lief.
O sorry Amalia, wou je pret niet bederven... 't Is vast een beweeglijk maar lief kindje, dat je ribben met rust laat.
Hai!

Star: gets zieke mannen is drie keer niks. Knapt hij alweer op? Anders toch maar even in dat verpleegsterspakje hè... Fijn dat Ceetje het zo naar d'r zin heeft met eetje!

Suus: je klinkt nog steeds zo heerlijk blij! Fijn dat de meiden het bij jou ook zo naar de zin hebben!

Amalia: hè goede echo! Dat is mooi nieuws! Tegenwoordig kunnen ze dat geslacht al heel vroeg zien toch? Dat is dan nog maar week of 4 geduld voor ons

Ha Kokos: lekkere dame! Gezellig samen beschuitje eten! Fijn dat het met man goed gaat!

Enka: klinkt goed! En voor moeder van vriendin inderdaad...

Hel; bah, zonder internet is stom! Fijn dat het het weer doet. En natuurlijk lang leve het sinterklaasjournaal!

Mamax: Lastig hoor. Klinkt wel als erg mooie kans! En idd "later" ziet financiele situatie er weer anders uit ook! (is dat voorwaarde om het te nemen, of is het dan voor de luxe?)

Jin: voor jou!

CD: oh verbouwen duurt nog wel even dus. Wat een gedoe met die tegels. Gelukkig kost het jullie alleen tijd en geen extra geld!
quote:Helenita2 schreef op 16 november 2009 @ 21:55:

O sorry Amalia, wou je pret niet bederven... 't Is vast een beweeglijk maar lief kindje, dat je ribben met rust laat.

En wat heb je hier nou weer voor 46% weggehaald? Zeker nog meer fijne dingen he?

Ja kan Bridges met 16 weken. Maar ik ga gewoon voor de 20 weken echo. Nog 9 weekjes, is zo om hoor
quote:amalia schreef op 16 november 2009 @ 21:59:

[...]

En wat heb je hier nou weer voor 46% weggehaald? Zeker nog meer fijne dingen he?

Neeneenee hoor, alleen maar iets hopelijk troostrijks toegevoegd. *hoemaakikditgoed...*
Goedemorgen!

was 5 uur vanochtend ech nie fijn nie.

Kleine man oorpijn..

Was op zoek naar een slaapsmiley, haha kwam ik deze tegen

Hihi Bam die pinguin!

5 uur wakker en een mannetje met oorpijn? Nee daar word je niet vrolijk van

Goedemorgen trouwens
Amalia gefeliciteerd met je goede echo! Fijn alweer bijna 12 weken!

Enka wat verdrietig van moeder van vriendin

Helen, zo wat een grote dame heb jij al zeg! 2 dec mag Tobias ook. Ben benieuwd.

Even thee maken.
Enka, fijn dat de vakantie zo leuk was. Moeilijk zeg om de moeder van je vriendin voor het laatst te zien

Amalia, mooie datum hoor. Een zomerkindje, lijkt mij ook wel heerlijk.

Star, hoe is het nu met Starman?

Bam, die pinguïn heb ik al eens eerder gezien, die is echt leuk Hoe is het nu met Juul?

Wow Helen, is Mare al 1.09? Lange meid hoor!

Mamax, staan er in jullie straat vaak huizen te koop en gaan die snel weg? Dat zou ik wel laten meewegen.

Right, ik ga nu maar aan het werk want het Glossy Magazine is gisteren binnen gekomen (gedeeltelijk) en die moet deze week al af (64 pagina's).
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Helenita2 schreef op 16 november 2009 @ 21:35:

Mmm, dacht dat Spoorloos zou komen maar 't is Memories. Nou ja, whatever.

Jammer he? Ik wilde ook Spoorloos.
quote:Helenita2 schreef op 16 november 2009 @ 21:37:

Twee kinderen en een "zieke" man, da's wel heel druk zeker? ja heul. Vandaar dat ik ook nu mag winkelen van mezelf
die pinguin ken ik, lollig filmpje.

Juul nog oorpijn of beetje opgeknapt?

Ik dacht vannacht even een Mexicaantje in huis te hebben (Ceetje), maar voelt niet warm meer nu.

Starman heb ik niet meer horen piepen, komt door mijn negeeractie denk ik

Hij is wel even naar HA geweest gister. Bloeddruk voor zijn doen wat aan hoge kant, waarschijnlijk komen klachten door spanning denkt HA.
Bam die pinguin! Goeie!

Arme Juul, arme jij. Hoe gaat het nu?

Hier een jarige man. Oen is meteen ook zijn verstand verloren. Vlgde week een combitest. Ik had het gemaild wanneer het was, maar hij heeft het een dag later in zijn agenda gezet. Nu kan hij niet mee. Zit ik met 2 kinderen, handig. En daarnaast vind ik het niet leuk om alleen te gaan want als de uitslag niet goed is wil ik dat natuurlijk niet alleen horen.

Stom dus.

Ik ga even douchen en boodschappen doen dus groetjes!
voor de pinguin!

En een voor Amalia! 20 juni, prachtige datum

Bridge, als ik er bij ga werken is dat voor de luxe en het extra sparen. Van mans salaris kunnen we huis, boodschappen, vakantie, school en reserveringen voor huis en auto doen.

Mal, er heeft bij ons in de straat 2 keer (hetzelfde) huis te koop gestaan. Dat was beide keren vrij snel weg. We wonen aan een voetpad die uitkomt op een speelpleintje met andere huizen er omheen. Minder privacy, maar voor kinderen erg veilig. Winkelcentrum en 3 basisscholen om de hoek. Voor mensen met kinderen ideaal dus (waarom wil ik ook alweer weg )

Star, leuk winkelen! Voor jezelf of voor de dames?
Amalia, ze gaan nu in ANTM naar the Boathouse, moest meteen aan je denken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen,

Amaal, jipppiiieee, een bewegelijke uk!

CD, Lianne is hartstikke verkouden en nu is Tim ook verkouden.

Vannacht was hij een aantal keer huilend wakker van een snotneus, maar viel dan weer in slaap. Vanaf 04.30u was hij weer klaarwakker en zat Kokosman beneden met hem voor een extra fles melk. Daarna heeft hij goed geslapen en nu is hij heel vrolijk.

Hel en CD, Kokosman heeft gisteren een voorlichtingmiddag gehad. Hij gaat 30 november onder het mes; kijkoperatie. Waarschijnlijk een nachtje blijven en dan thuis 2 á 3 weken herstel.

Hij heeft op dit moment geen pijn, dat kan lang weg blijven maar kan ook zo maar weer terug komen.

Bam, ook zo'n korte nacht. Ga je met Juul naar de ha, of wacht je het af?

Naat, goedemorgen. Hoe gaat het met je?

Amaal, gefeliciteerd met man. Afspraak verzetten is geen optie?

Mal, succes met de opdracht!

Star, arme Starman , die wordt zomaar genegeerd.
Morgen dames

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven