Gestopt met de pil

07-08-2009 20:54 949 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Leeftijd Kind Gestopt NOD/UD/GB Bijz. Buurvrouwtje282esep '0917-12Blink2252ejuni '0907-08-1022-03

20 wknUtah 27 1e jun '05 14-04-'06Bas Nadine409 35 1eapr '0630-08-'07 Nick Blink225 1eokt '06 29-09-'07 VincentOngeduld2 29 1enov '0614-01-'08 Guido Utah 27 2e aug '07 02-05-'08 Tim Zaza28 1eokt '06 15-08-'08Lynn Bloemetje78301ejul '07 23-11-'08Kleintje* Meissie80281e dec '06 10-12-'08 Charlotte Sweety32 351e okt '06 24-12-'08 Laura Tinkerbel80281ejun '06 24-03-'09TomasNadine409342e nov '08 26-08-'09 Luuk
Utah, bah!! Niet fijn, zo'n nacht/dag. Dan kan je net zo goed niet naar school gaan, productief ben je toch niet. Kan je beter lekker gaan uitrusten, heb je veel meer aan.

Lynn geen koorts meer, maar wel aan de diarree. Vannacht drie poepluiers, en stinken! Bah! En wakker natuurlijk en voelt zich niet lekker, zielig. Ben wel blij dat ik niet hoef te werken!
Zaza, de volgende keer zal ik jouw tip ter harte nemen. Gisteren ben ik toch nog doorgegaan tot een uur of 17:00, met als gevolg dat ik nu van voren niet weet wat ik van achteren doe.

Maar morgen word ik, in tegenstelling tot de afspraak, niet beoordeeld door mijn directeur. Hij las mijn assessment en had er zonder eigen beoordeling ook wel vertrouwen in. Die steek ik dan maar in mijn zak!

Wat balen dat Lynn nu over is gegaan op diarree. Wat een narigheid. Heel veel sterkte maar weer.

Alle andere meiden ook een heel dikke
Dat is een goed teken Utah! Ik hoop dat je goed slaapt en je gaat dat assessment vast hartstikke goed doen!
Hai!

Buurvrouwtje: Fijn dat de duivels eindelijk aangekomen zijn! Inderdaad nu op naar de volgende ronde!

Utah: Gefeliciteerd met je examen! En wat een goede cijfers! En dan ook nog een keer zoveel vertrouwen van je directeur! Dat afstuderen gaat je helemaal lukken!

Ik ben het met Zaza eens, dan kun je beter niet naar school gaan.

Zaza: Hoe is het met Lynn?

Nadine: Ik sluit me bij je aan, wat een muts die ha! Merk je al iets van de acties die je hebt ondernomen?

Tink: Goed dat Tomas zo goed eet! Guido eet natuurlijk ook allang volledig mee, maar soms krijgt ie een prakje van de vorige dag. Guido eet op het moment niet echt goed, ik probeer me er maar niet te veel zorgen om te maken. Heel raar, avondeten wil ie niet zoveel, maar kauwt nog wel een stuk fruit weg...

Hier vanavond ook wat.... Kom ik thuis, vriendlief en Guido nog niet thuis. Ik sta nog in de deuropening, telefoon, vriendlief: WAAR IS GUIDO?!? Uhm, bij de gastouder. Daar was hij dus, al 45 minuten, maar er was niemand en hij kon haar ook niet bereiken. Vriendlief dus helemaal bezorgd, en ik natuurlijk ook meteen. Bleek dat ze mij een sms-je had gestuurd (naar mijn telefoon die natuurlijk net leeg was..) dat ze op pad waren en ze Guido wel thuis zou brengen rond half 6... Nu dus een duidelijke afspraak gemaakt dat we het prima vinden dat ze op pad is, maar dat ze dit alleen doet wanneer ze iemand van ons gesproken heeft... Pfff, de ergste dingen schieten door je heen. Ik zag haar auto al op de kop in een sloot liggen...
Hoi dames,

We zijn weet terug van ons midweekje weg. We hebben het erg leuk gehad! Vincent was helemaal weg van de miniglijbanen in het kinderbadje. Hij was gewoon boos als we ons weer aan gingen kleden. Als je hem dan zo ziet met al die andere kindjes zie je pas echt hoe groot hij wordt. (snik! haha)

Ongeduld, jeetje ik zou me ook helemaal wild schrikken!! Gelukkig is alles goed met Guido. Heb je nog Sintmaarten gelopen met hem?? Wij hadden het op het park, maar Vincent snapte er niet veel van. Wel leuke foto's!

Utah, fijn zulke goed uitslagen! Minder dat je ziek bent. Gaat het nu weet een beetje. Beterschap!!

Sweet, dikke knuffel van mij meis!

Think, goed dat het zo goed gaat met tomas. Fijn dat hij zo'n goede eter is! Heb je nog nieuws op huizengebied?

Nadine, idd een muts je huisarts. Laat je niet afschepen.

Zaza, wat sneu Lynn zo ziek. Ik hoop dat het snel beter wordt!! Beterschap!!

Bloem, waar kon ik je verhaal lezen. Was het nu wel op hyves of hier. Ik heb het nog niet gezien. Fijn dat alles goed gaat met jullie meisje en dat ze goed tevreden is. Knuffel!

Buurvrouwtje, fijn dat je cylcus weer ik begonnen. Succes!

Met mij gaat het een stuk beter. Ik hoop dat mijn cyclus snel weer begint, zodat we weer verder kunnen. Ik vind het heel jammer, maar het gaat echt weer beter. Ik ben blij dat ik hier ook met Buurvrouwtje kan aftellen en met jullie. Op het andere topic is bijna iedereen zwanger en gaat het daar dus meestal over. Fijn dat dat hier niet zo is en we hier alles kwijt kunnen wat ons nog meer bezig houdt! Zag op een ander topic zelfs dat ze al inkopen doen met kleding/maxicosi's/kinderwagens. Dan ben je net 5/6 weken zwanger. Dat was ook geen topic voor mij, maar iedereen moet doen wat voor hun fijn voelt natuurlijk.

Zo, nu manlief even achter de pc laten. Was toch meer bij te lezen dan gedacht.
Nog even een leuke opmerking van Vincent.

We zaten gisteren natuurlijk naar Sinterklaas en de zwarte pietjes te kijken. Dus ik het uitleggen wie dat zijn. Hij vond het erg leuk. Dus papa komt binnen zegt hij:

Tata zwarte tietjes!!! hahaha

Hij kan de P niet zeggen en zegt dan een T. Dus nu gaat het hier telkens zwarte tietjes! zo schattig!
Haha, blink, wat grappig.

Wij gaan lekker samen naar de sauna vandaag. Lynn even naar opa en oma brengen zo. Kom later nog wel terug!
Haha Blink, idd erg grappig! Dat zullen jullie nog wel ff aan moeten horen dan! de sint is tenslotte nog maar net in het land!

Wij hadden ook zoiets met Nick. Die heeft een dvd van Thomas de Trein en een van de afleveringen heet Jut en Jul, maar toen kon Nick de J nog niet uitspreken en zei hij telkens, mama, Tut en Lul!!

Ook fijn dat jullie midweekje zo goed is bevallen! Wij gaan 11-12-13 dec. lekker ff een weekendje weg.

@ Ongeduld, wat zullen jullie ff geschrokken zijn zeg, kind zoek!?! Begrijpelijk dat er meteen vanalles door je hoofd schiet. Gelukkig viel het allemaal mee en heb je meteen duidelijke afspraken gemaakt!

@ Zaza, lekker genieten in de sauna! Ik zou willen dat manlief ook eens meeging, maar die heeft een bepaalde aversie tegen de sauna dus dat wordt 'm niet voor ons.... ik ga wel eens naar het Sanadome in Nijmegen met een vriendin, daar moet je je badkleding aanhouden. Ben na de bevalling van 2 kids tenslotte ook geen jong strak bloempje meer *grijns*

Hier lekker een relax dagje. Straks komen vrienden van ons op de thee en verder doen we niet al te veel.

Gisteren hadden we verjaardag van m'n stiefvader en eigenlijk zou Luuk uit logeren gaan. Helaas was schoonmoeder erg ziek en schoonvader was onderweg verkouden te worden, dus dat durfde ik echt niet aan. Toen zijn we maar doorgereden met alle 2 de kids en hebben we ze bij m'n moeder op bed gelegd. Dat ging gelukkig erg goed en we hebben zowaar kunnen genieten van de avond. Luuk hebben we om 23.00 uur maar eens wakker gemaakt voor z'n laatste fles (die moest hij eigenlijk om 21.30u al hebben) en daarna zijn we naar huis gegaan. Meneertje meldde zich vanmorgen pas weer om half 9!!! en Nick hoorde we ook pas om 8 uur! We hebben dus lekker soort van uit kunnen slapen!

Morgen moet ik om 9.30u met Luuk weer naar de osteopaat. Ik ga bij hem de verborgen reflux eens aankaarten en horen wat hij te zeggen heeft. Ben benieuwd. Als ik zie hoe Luuk in 2 weken tijd positief veranderd is, hoop ik dat dat deze keer weer is en dat we niet meer terug hoeven! Natuurlijk kom ik even verslag uitbrengen

Fijne zondag allemaal!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Hallo!

Blink: Wat schattig van Vincent! En wat fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad! Waar waren jullie eigenlijk??

Oja, hier geen sintmaarten. Vind ik hem nog wat te klein voor. Misschien volgend jaar alleen de buren en dan het jaar daarna echt door de buurt. Guido vond de kindjes aan de deur (alle vijf!) wel heel bijzonder.

Zaza: Oh! Sauna! Heerlijk!

Nadine: Haha, ook mooi, die opmerking van Nick! Heerlijk, jullie avondje weg. En goed ook dat de jongens jullie het uitslapen gunden! Heel veel succes morgen!

Hier gister ook naar de intocht geweest. Guido heeft heerlijk op onze schouders op de muziek mee zitten huppen en ook vrolijk rondgewandeld. De zwarte pieten vond ie maar eng, hun pepernoten waren dan weer wel heerlijk. Ik heb foto's en een filmpje op hyves gezet.

Zelf ben ik niet lekker. Last van mijn keel..... Ik wil NIET ziek worden in mijn eerste weken!
Nadine, dat is lekker dat ze allebei zo goed slapen! Hier is het de laatste tijd weer rond 6 uur. Vroeg! Maar niets aan te doen. Ik hoop ook dat de osteopaat blijft werken en dat je dan niet meer terug hoeft te komen. Succes!

Ongeduld, ik had je foto's al even bewonderd. Knappe vent is het ook!! Het filmpje was ook erg leuk!

Zaza, fijn een dagje met zn tweetjes weg. Dat mag ook wel een keer! Heerlijk genieten.

Ik was trouwens vergeten te melden dat ik zoals afgesproken met de ha ter controle weer een zwangerschapstest had gedaan. Dit omdat ik geen echo heb gehad. Hij was negatief dus we kunnen er weer tegenaan. Wel fijn om zeker te weten dat alles weg is.

Nou dames, vanavond weer Boer zoekt vrouw! Even lekker op de bank, maar nu even douchen.

Groetjes!
Hé ladies,

even snel, want iedereen ligt hier al te pitten en ik wil ook!

vanmorgen weer bij de osteopaat geweest. Blijft toch een bijzondere man. Luuk heeft weer 'n half uur liggen krijsen en viel toen plots in slaap. Wederom was het net of ik een lappenpop in m'n handen had toen ie klaar was. Zo ontspannen heb ik m'n kindje nog nooit gevoeld!! Over 3 weken moeten we nog 'n keertje terug en dan niet meer als het goed is. En ach, moeten we nog een keer, dan gaan we gewoon, die man doet bijzondere dingen met m'n kindje. Hij heeft nu ook heel duidelijk uitgelegd wat hij precies doet enzo. Maakt een hoop duidelijk... Ook de reflux heeft met de spanning in z'n bolletje te maken. In het hoofd wordt nl. alles in het maag/darmstelsel aangestuurd en zit daar een blokkade, dan functioneren een hoop andere dingen dus ook niet naar behoren. Werkelijk meiden, mocht er ooit iets met je kindje aan de hand zijn (wat ik niet hoop natuurlijk!), een (goede) osteopaat is echt een aanrader!

@ Blink, en, tevreden met de keuze van onze boeren?? Wat is die Neeltje ook een muts hè?! Van alle stellen, heb ik in hun het minst vertrouwen. Volgens mij doet ze het alleen maar om bekend te worden!

@ Zaza, hoe was de sauna? Lekker genoten?

Nou, ik ga snel op één oor. Oh ja, morgen naar de tandarts en Nick gaat voor het eerst mee! Deze keer alleen om te kijken en over 'n half jaartje moet ie ook in de stoel! Ben benieuwd, na z'n ziekenhuistrauma moet ie volgens mij niet meer zoveel van mannen in witte jassen hebben

Doei X
Effe snel. Guido heeft humor, platte humor! Hij laat nepboeren en vind het geweldig om scheten te blazen. Gek kind. Gister vroeg oma: waar is papa? Guido: Dag! Oma: Waar is mama? Guido: werkuh. Dat maakt de verhoudingen hier effe duidelijk.

Nadine: Guido ziet jouw avatar en roept: bibie (baby).

Heerlijk dat de osteopaat gister meteen weer zoveel heeft weten te doen! Ik hoop echt dat Luuk er snel geen last meer van heeft!
quote:Nadine 409 schreef op 16 november 2009 @ 22:45:

Wat is die Neeltje ook een muts hè?! Van alle stellen, heb ik in hun het minst vertrouwen. Volgens mij doet ze het alleen maar om bekend te worden!

Inderdaad! Ik ben een trouwe fan, maar die Neeltje daar is iets mee... Ze zegt niet verliefd te zijn en over alles wat verder met gevoelens te maken heeft doet ze bijzonder vaag. Die Wietse maakt het niks uit. Las overigens wel ergens op het forum dat het nog steeds aan is...

Later weer meer (ontopic).
meiden, ff snel want Luuk is helaas al weer wakker...

ik kwam alleen maar ff zeggen dat ik 'n leuk filmpje van Nick op onze hyve heb gezet!
Ik kan um niet vinden
Ik vind Neeltje ook niets! Maar Wietse vind ik er wel leuk uitzien! Alleen jammer dat hij zo stil is.

Ongeduld, wat grappig van Guido! Echte kerel dus! hahaha

Ik zag dat het wat beter met je keel gaat. Gelukkig maar!

Ik ga even op hyves gluren.....
quote:ongeduld2 schreef op 17 november 2009 @ 20:28:

Ik kan um niet vinden hij staat als gadget erbij.....
Hebben jullie misschien nog leuke tips voor Sinterklaas cadeautjes?? Waar jullie kindjes mooi mee spelen?

Vincent heeft al zoveel duplo en auto's. Ik weet het even niet meer.

Ik heb wel al een leuk voorleesboek gekocht en een leuke houten puzzel. We doen niet zoveel cadeautjes (vorig jaar werd het echt te gek.). Maar nu vragen de oma's ook nog wat te doen. Heel veel spellen beginnen pas vanaf 3 jaar. Dat vind ik wel jammer.
Ongeduld, hoe is het nu met je B12?
@ Blink, nog wat kadotips: een tekentableau (is bij intertoys in de aanbieding), een speeltent (hema), kleurpapier + potloden/wasco/stiften, peuterbestekje van favoriete figuurtje (bumba, thomas de trein, sesamstraat etc.) en dan ben ik ook even uitverzonnen. Ik heb voor Nick nog een dekbedovertrek van Thomas de trein via internet gekocht, daar zal ie vast ook heel blij mee zijn! Maar ik begrijp precies wat je bedoelt, een hoop dingen zijn kei leuk, maar vanaf 3 jaar. Ik vind die knikkerbanen zo leuk, maar ook levensgevaarlijk! Nick stopt nog vanalles in z'n mond....

Ik mag van m'n schoonmoeder Nick's eerste loopschoentje laten verbronzen op haar kosten! Daar ben ik erg blij mee. 't is wel erg duur, maar ik heb verder geen wensen....

@ Ongeduld, wat een humor de Guido van jullie! en ja, hoe is het met je B12? daar zat ik gisteren ook aan te denken...
Zojuist een heel verhaal getypt alles weg!

Nadine bedankt voor je tips.

Een magisch tekenbord heeft Vincent al, maar knutsel spullen is wel een goed idee!

Knikkerbaan vind ik ook leuk, maar kan idd nog niet. Misschien zo'n baan met auto'tjes? auto knikkerbaan voorbeeld Die lijkt me ook erg leuk.

Dekbedovertrek is ook een goed idee! Had ik al verteld dat begin december Vincent zijn nieuwe bed en kast geleverd wordt? Vind het nu ook wel tijd worden voor een groot bed. Ben benieuwd wat hij ervan vind. Zal als het er is wel een foto plaatsen. Echt een stoer bed met bijpassende kast.

Mag ik vragen wat dat kost verbronzen van schoentjes? Lijkt me ook er mooi om te doen! Weet alleen niet of ze dat hier in de buurt ook doen.

Verder nog maar even nadenken idd!
@ Blink, bij onze juwelier hebben ze een goedkope leverancier en een duurdere, maar je ziet dan ook heel goed het kwaliteitsverschil. Goedkope is 40-45 euro en die dure 80-90 euro. Veel geld, maar goed, het gaat dan ook wel jaren mee!

Je zou eens bij de juwelier in de buurt moeten informeren of via google.

auto knikkerbaan ziet er grappig uit, maar haalt het denk ik toch niet bij een echto grote knikkerbaan....

*zo, nu even klaagmodus aan*

GGGRRRRRRRRRRRRR.... wie wil 'n dagje m'n zoon lenen???

Ik word helemaal kierewiet hier. Sinds maandag is m'n zwangerschapsverlof afgelopen en moet ik 2 x per week gaan solliciteren. Prima, geen probleem zou je denken, maar GVD, hoe krijg ik in dat half uurtje slaap van zoonlief nou een goeie soll.brief in elkaar gedraaid?!?!?!

pfff... sorry hoor, ik moest het ff kwijt. Ik zou er een moord voor doen als ie eens van voeding naar voeding ging slapen. En ja, ik weet het, ik moet geduld hebben tot het werk van meneer osteopaat ook daadwerkelijk gaat werken, maar ja, geduld staat niet vooraan in mijn boekje en ook niet op blz. 3!!!!

*klaagmodus uit*

Nou, ik ga maar weer eens m'n huilende zoon troosten....
ik moet vaker komen klagen! hij is zowaar net na m'n vorige post in slaap gevallen en heeft toen weer ruim 1,5 uur geslapen! Kheb 2 soll.brieven gemaakt en wat interessante bedrijven gevonden die ik ga aanschrijven!

Ik leg hem net weer in bed, hopelijk doet ie het nu weer, maar dat zal wel ijdele hoop zijn! hihi

@ Blink, stoer, Vincent naar een groot bed! Wij hebben toentertijd gekozen voor een juniorbed, maar daar heb ik nu wel spijt van, hij had echt wel in een groot bed gekund!

Kga m'n eten eens voorbereiden, dan kan ik zometeen als Nick thuiskomt even met 'm spelen!
Nadine, fijn dat het klagen hielp! Hoe is het verder gegaan?

En ga je nog weer terug naar je huisarts voor de verwijzing naar de kinderarts?
@ Zaza: gisterenmiddag niet zo goed, maar vandaag gaat het al een stuk beter. Na de voeding van vanmorgen sliep ie eerst 'n half uur en na 5 keer (of nog vaker, ik ben de tel kwijt ) terug te zijn geweest voor z'n speen, sliep hij verder tot ongeveer aan de volgende voeding. Toen gevoed en bij de eerst tekenen van moeheid (3x gapen= slapen) leg ik hem op z'n rug in bed en als ie dan begint te jengelen draai ik 'm op z'n buik en valt ie in slaap. Hij werd weer na 'n half uur wakker, maar in de 45 min. die toen volgden weer een aantal keren terug voor z'n speen en nu ligt ie al weer ff te pitten! Nu nog leren dat ie op z'n rug in slaap kan vallen en dan hoeft ie ook niet meer op z'n buik te slapen. Dat is net ff wat makkelijker met elders slapen enzo.

Met de kinderarts wacht ik nog ff. Het lijkt nu vrij goed te gaan en ik denk dat ik meer aan de osteopaat heb dan aan de kinderarts maar ik hou het wel scherp in de gaten....

Ik heb nu plots zeëen van tijd voor m'n sollicitaties! Heb net een brief gemaakt voor een vacature op een school. Zou dat ff ideaal zijn! Alle schoolvakanties vrij!! details laat ik hier ff achterwege, die komen tzt wel op hyves als het serieus wordt.

Vandaag ook de oproepen voor de mex. griepprik voor man en mij gehad, die van Nick had ik maandag al gekregen... Volgende week donderdag moeten we eraan geloven. Ben er niet zo happig op, maar wil echt voorkomen dat Luuk ziek wordt. We hebben al genoeg met dat manneke te stellen!

Vandaag trouwens m'n herinneringendoos voor Luuk binnen gehad. Hij is erg mooi geworden! (kleinidee punt nl) Echt leuk om vanalles in te bewaren (eerste speentje, uitnodiging + kaarten eerste verjaardag, 1ste zwemdiploma enz.) Zo heb ik toch nog een kadootje van de Sint voor Luuk!

Nu weer snel aan de sollicitaties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven