***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Geeft niet Muis. ik vind het heerlijk als mensen het met me eens zijn .

Welke boeken zijn favoriet bij jullie kinderen? Ik wil boeken vragen voor Puk voor Sinterklaas, maar schoonouders hebben wat dat betreft wat sturing nodig denk ik.

zijn verlanglijstje:

- Dierenliedjes (van dezelfde serie als Lievelingsliedjes)

- Puzzel

- Boekje van Dick Bruna

- Mooi prentenboek

- Dieren van Sleich

- Bambino mini loco

- Keukenschortje

- Mijn eerste Van Dale

- Graafmachine Duplo

Voor mezelf ben ik nog niet verder gekomen dan wat kookboeken en gewone boeken. Saai hoor.
Meiden ik weet wel dat jullie het goed menen hoor.

Ik hoop enkel dat die psycholoog morgen eens belt, dan kan ik met haar een afspraak maken, over hoe het nu verder moet.
Iemand nog een goede nederlandse site om bambino loco te bestellen?
Gewoon even googelen. Bol? Bruna?
Zal ik doen.

Net mijn vroegere psychiater gebeld (degene waarbij ik in behandeling zat tijdens mijn opname voor de postnatale depressie). Hoop dat ik der gauw ga zien.
Witchke, ik bedoelde niet letterlijk je CV die je verstuurd bij een sollicitatie, maar meer je levens-CV!

Hoewel ik het juist ook bij een sollicitatie zou zeggen. Ten eerste omdat je er zo goed en sterk uit bent gekomen en ten tweede omdat je de tijd dat je uit de running was nu heel goed kunt omschrijven.

Meid, je moet echt doen wat je zelf wilt en wat voor jou goed voelt, maar ik persoonlijk vind het een beetje jammer dat je dit nu zo lang hebt gedaan, en dan net bij het laatste stapje "haak" je af. Ik denk dat het het beste is als je het officieel afmaakt. Bel die lui op, en maak een eindafspraak (al vind ik die groep bespreking eigenlijk beter).

Laar, ik ga duimen dat je meisje zich braaf gaat omdraaiien.

Wow, woensdag al, heerlijk! Goed van genieten!

Jeetje, mijn collega is nu al weg. Hij had vanmorgen een uur, en nu vanmiddag een uur, en nu is zijn bureau leeg, zijn telefoon weg en hij weg. Heel vreemd!
Poe wat is dat snel gegaan Swiss. Ik zou volkomen in shock zijn als ik die kerel was.
Wat een gekwek meiden. Moest een hoop bijlezen. Maar ook wel heel heftige verhalen.

Lieve lievelust. Wat fijn dat je hier weer even langs komt. En wat kan ik me voorstellen dat het af en toe even niet zo zonnig is voor jou. Wat krijg jij het toch voor de kiezen. Zoals de andere meiden al zeiden, ik denk ook dat het geen kwaad kan om een keer bij de psycholoog langs te gaan. Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal.

Framboos: Ook gezellig dat jij er weer even bent. Als vanouds. Blijf je met wat extra tijd voor jezelf straks hier wat vaker kwebbelen. Ik mis je ook hoor.

Drop: Ik zou me ook ongemakkelijk voelen bij de situatie, maar misschien moet je toch maar solliciteren.Als zij je niet zien zitten dan krijg je wel meteen een afwijzing. En anders hebben ze het de vorige keer gewoon bij het verkeerde eind gehad. Moesten ze gewoon een argument verzinnen.

Witch: Ik sluit me aan bij de andere meiden. Ik zou ook de therapie goed afsluiten dan heb je toch een soort getuigschrift.

Laar: Ik ben helemaal geschokt. Je gaat gewoon alweer met verlof. Je hebt het verdiend hoor, maar wat vliegt de tijd toch.

Oh EJ wil achter de laptop. Morgen een lekker dagje thuis.
Swiss, wat is dat snel gegaan idd met die collega, lijkt me ook heel raar hoor.

Laar, woensdag al verlof? Wat is dat snel gegaan zeg! Wel lekker hoor, met de feestdagen lekker thuis, dat vond ik ook wel fijn van het verlof van Yasemin.

Ik ga ook eens kijken naar dat bambino loco, hoewel ik voor Sinterklaas eigenlijk wel klaar ben voor Zahra. Ik wil nog een paar kleine kadootjes kopen voor Yasemin.

Voor haar verjaardag geven we de Leer-en speelstad van Little People.

Voor Zahra hebben we het volgende:

-danscamera van Playskool (kan ze zichzelf op TV zien dansen met tekenfilmfiguurtjes)

-mini koffiezetapparaatje

- mini strijkijzer & wasmand

-boodschappenmandje met boodschappen

-metalen speeldoosje (zo'n blikje waar je aan moet draaien)

Van opa & oma krijgt ze een Dora pop met een babytweeling

Op het werk van I. krijgt ze als het goed is een keukentje annex winkeltje dus dan komen die andere dingen goed van pas.

Voor Yasemin heb ik tot nu toe alleen 2 auto's van Little People en van Opa & Oma krijgt ze een dierentuin van Little People

Ik vind het echt moeilijk om voor Yasemin iets te verzinnen, we hebben immers al heel veel babyspeelgoed van Zahra, misschien wat boekjes of hebben jullie nog ideeën?
Wat zijn jullie toch van het speelgoed! Arme Robbie wordt niet zo verwend hoor! Geen sinterklaas en met kerst doen we ook niets. 't Is wat!

Welterusten allemaal!
Tja, in CH doen ze sowieso niet aan Sinterklaas natuurlijk. Ik heb de meeste dingen al maaaaaaaanden geleden in de opruiming voor een prikkie gekocht, alleen de danscamera & little people voertuigen heb ik pas een paar weken in huis (waren ook aanbiedingen).

Ik snap je wel hoor, het is misschien ook wel handiger om er pas in mee te gaan als ze het zelf beseffen, maar ik vind het wel leuk en mijn ouders willen ook graag wat geven, dus ach..
Goedemorgen
Xaloy, hoe gaat het?????

Wij doen ook niet aan sinterklaas. We gaan met kerst naar NL, en dan doen we wel aan kado'tjes, maar ik vraag echt een kado'tje voor Finn per paar (dus 1 van mijn ouders, 1 van mijn zus en zwager en 1 van mijn schoonouders), anders wordt het veel te veel. Alleen al het uitpakken wordt teveel.

Ik wil eigenlijk vooral Nederlandse voorleesboekjes!

Hier alles zijn gangetje, ik hoop echt dat die knetterende koppijn eens ophoudt (normaal gesproken net na de shot is het een paar dagen rustiger; da's volgende week), want ik draai momenteel bijna door.

Daarnaast heb ik ook een document wat ik ineens voor vrijdag af moet hebben (zou eind deze maand zijn), terwijl ik morgen nog even naar het ziekenhuis moet voor huidcontrole en vrijdag alleen 's morgens op kantoor wil zijn, omdat mijn zus en Isa donderdag hierheen komen.

Oh ja, en daarnaast stuurt mijn baas me ook morgen avond nog een document wat ik donderdag avond ook gelezen en beoordeeld moet hebben (terwijl ik eigenlijk donderdag vrij ben). Dit soort dingen bezorgen me momenteel bij voorbaat al hoofdpijn.

Ga dan ook maar snel aan het werk, tot later ..........
Ja, het gaat wel hoor :-)

Status idem als vorige week. Weliswaar minder ontstekingen maar helaas niet veel minder pijn daardoor. Wil trouwens graag B's pillendieet weten!

Heb het ook even druk. Halve dagen werken is weinig!
Get Swis, wat k*t dat je zo'n hoofdpijn hebt! Ik krijg al pijn in mijn kop als ik lees wat je allemaal de komende dagen moet doen, laat staan hoe het voor jou is!

Leuke boeken:

- Hazeltje en de vier seizoenen (die is zo schattig!)

- Elmer (leest lekker voor)

- Muis (die gaan altijd kapot hier)

- Dikkie Dik. (vreselijk.)

- Jip en Janneke (moet je als Hollander hebben!)

- Annie M.G. Schmidt voorleesboek

- Van Dale voorleeswoordenboek (is echt heel leuk)

- Bang Mannetje. (leuk!)

- Over een kleine mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept heeft. (vinden Steijn en Huug hilarisch!)

Laar, hoe komt het dat de zwangerschap van een ander veel korter lijkt te duren dan wanneer je zelf zwanger bent? Ik ben met stomheid geslagen dat je woensdag al met verlof gaat! (mocht je niets te doen hebben: ik heb een auto en tuf zo naar je huis! Hopelijk wordt het goedkoper dan de vorige keer, want toen had ik een bon!)

Xaloy, kan je werk op een collega afschuiven?

Layla, wat een stamp cadeaus! Hier krijgen de kindjes per ouderpaar een cadeau; A,'s ouders geven elk kind iets, wij geven elk kind iets en mijn ouders geven elk kind iets. Nou ja, ik ken mezelf en weet dat wij iets meer dan een cadeau gaan geven.
Swiss, als het niet gaat dan gaat het niet! Het heeft geen zin om te gaan werken als je knallende hoofdpijn hebt. Dan maak je alleen maar fouten.

Duurt het wat langer voordat de pijn wegtrekt? Het klinkt namelijk onlogisch; minder ontstekingen maar niet minder pijn.

Oh, en Puk krijgt niet alles van het verlanglijstje hoor. Het is meer dat er dan wat te kiezen valt voor de opa's en oma's. Hij krijgt sowieso het boekje kleine Pluis (over Nijntje die een broertje of zusje krijgt). Bij mijn moeder 1 a 2 kleine cadeautjes en dan bij schoonouders ook zoiets (hoop ik).
Swiss balen van die hoofdpijn, zou je niet beter thuis blijven?

Wij hebben de bambino loco aan mijn schoonouders gevraagd, nu nog het laten zien op het internet en dan kunnen we bestellen.

Vandaag is Xander weer beginnen huilen toen papa wegging. Arm ventje gaat percies niet graag naar school. Maar het moet eh, want anders gaat hij in ontwikkeling niets vooruit.
Deze zwangerschap gaat tot dusver gewoon heel snel Muis. Ook voor mij.

Bah, had je een bon??! Te hard rijden of parkeren? (allebei beroerd hoor).

Gezellig hoor, laten we gauw wat afspreken! Aankomend weekend gaan we nog even een weekendje weg en dan heb ik voor de eerste dagen nog klusjes gepland, maar daarna heb ik alle tijd van de wereld. Heerlijk.

Voor dit weekend hebben we nog niet geboekt, maar we hebben een superhotel met alles erop en eraan op het oog in Duitsland.
Swiss, hoe is het met je kleine nichtje? Ze had toch koorts? Is ze gewoon ziek of misschien de MG? En kan ze dan wel naar Zwitserland komen...?
Laar, ik vond de zwangerschap van Mees ook sneller gaan dan de zwangerschap van Steijn en Huug, maar ik stond er vaak niet zo bij stil dat ik zwanger was. (lees: ik vergat het vaak!)

Eeeh, ik had een bon voor parkeren! Ik was zo bezig met de jongens uit de auto te krijgen, dat ik er niet bij stil had gestaan dat ik geld in de automaat moest mikken! Stom!

Prik maar een dag! Ik kan eigenlijk elke maandag!
Mijn collega's hebben het ook erg druk, nemen idd werk over. Voel me alweer schuldig.. Lastig hoor.
Witch, ik was je net vergeten.

Maak je niet druk over het huilen van Xander als je vriend hem wegbrengt! Steijn en Huug hebben de eerste maand op de peuterspeelzaal ook veel gehuild als ik wegging, maar het was direct over zodra ik uit beeld was! Bij Xander zal dat ook zo zijn!
Xaloy, niet schuldig voelen, daar heb je niks aan.

Het is vervelend dat zij het al druk hadden, maar het is niet alsof je op vakantie ofzo bent. Dit hoort er gewoon bij.

Hoop dat je inmiddels lekker thuis bent en kunt bijkomen.

Zal B vragen of hij je zijn pillendieet door kan geven. Hij heeft de laatste tijd erg veel research gedaan op het gebied van vitaminen etc.

Muis, dank je voor de titels, zal het doorgeven aan de lieve kerstmannen!

Witchke, hier ook heel vaak een huilend jongetje bij het wegbrengen. En dan vervolgens weer bij het ophalen!

Hoe gaat het met het plassen van Xander? Doet hij dat inmiddels al op het potje?

Lara, Isa is gelukkig alweer veel beter (en haar papa ook). Mijn zus komt donderdag samen met Isa hierheen vliegen. Zwager komt op vrijdagavond. Ze vliegen zondagavond weer terug, heel gezellig.

Zus is vrijdag jarig (moet nog een kado verzinnen, maar dat is momenteel echt te veel voor mijn hoofd), alleen gaat Finn vrijdag naar de creche en moet ik eigenlijk werken. Ga nu proberen alleen 's morgens te werken, en dan tussen de middag ergens af te spreken om te lunchen. Kunnen we gezellige verjaardagslunch doen en ga ik daarna lekker mee naar huis.

Mijn werk gaat trouwens redelijk, soms is een beetje (heel veel) druk wel goed voor de productiviteit. Heb al een groot stuk van het document klaar. Ga nu maar snel weer verder!
Oh Swiss en Xaloy wat zijn jullie toch hard voor jullie zelf. Zit het in de zwitserse lucht Zonder gekheid lieve meiden. Passen jullie wel een beetje op jullie zelf!

Laar: Wat grappig dat je zwangerschap ook voor jezelf zo snel is gegaan. Ik vond dat geloof ik niet zo. Maar nu was ik ook niet zo heel fit in de zwangerschap van Gijs. Was misschien toch wat snel op de zwangerschap van Koen en dat in combi met nog bv en ej die aan zijn knie geopereerd was verliep het toen niet heel soepel. Ben nu wel heel blij met het resultaat

Witch: Ik denk ook dat Xander er nog even doorheen moet. Is wel heel vervelend. Maar het zijn ook zoveel veranderingen ineens voor hem. Plassen op een potje, nieuwe juf. Noem maar op.

Al iets gehoord van je psycholoog? Misschien kun je nog een mail sturen dat je graag een afrondende sessie wilt doen. Is toch ook leuk om van iedereen afscheid te nemen. En het biedt ook perspectief voor je groepgenoten dat jij er zo goed uitgekomen bent.

Zal nog even vertellen over ons vriendenweekend. Was echt supertof. Thema was film en we hebben dus zaterdagmiddag in drie groepjes een film opgenomen. Allemaal in verkleedkleren, van sneeuwwitje tot een vogelverschrikker. Voor Koen had ik ook bij de hema een muisenpak gekocht. Dat was echt een succes. (misschien nog een sint-tip voor jullie, ze hebben ook kokspakken, piratenpakken, een bijenpak, etc). Vrienden hadden Koen verteld dat hij nu een echte filmster was. Dus hij liep de hele tijd rond te vertellen dat hij filmster was, de schat.

Savonds een soort oscaruitreiking in gala. Helemaal geslaagd dus. Wel korte nachtjes, want de jongens vonden het wel leuk om om 6 uur weer wakker te zijn en weer te spelen met iedereen. Helaas waren die natuurlijk nog niet wakker om 6 uur dus mochten mama en papa spelen.

Wat hier op het lijstje staat voor de sint:

- boeken

- dieren (schleich)

- duplo grondplaten

- groot verkeerspeelkleed

- klei

- houten kralen om te rijgen

En verder weet ik het nog niet. Wil ook echt niet teveel geven, want we hebben echt al genoeg.

Het is weer een keertje lekker weer vandaag. Vanmiddag nog maar even een rondje fietsen.
Xander plast nog altijd niet op het potje thuis en op het minitoilet op school. Op school gaat hij er wel opzitten maar er komt niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven