3000+ Deel 7 alweer

05-11-2009 10:02 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Aan mij de eer.

Komen jullie gezellig mee babbelen?

Dit is deel 7

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe, om onze Thee te quoten

En denk er aan dames, de nummer 8 openen is voor ons Appeltje!!
Hé Appel, lekker veel tekst!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Niet veel nee. Heb vandaag al teveel geouwehoert zal ik maar zeggen.

Hoe is het met je?
Ach, moe maar niet voldaan, ik voel me een beetje katterig...en verveel me een beetje....eigenlijk moet ik gaan slapen maar heb me gedouched en mijn haar is nog nat...en eigenlijk ook nog wel nieuwsgierig of er iets leuk is op het forum.

Jammer he, dat het tempo nu zo laag ligt hier, dat is toch eerst heel anders geweest. En Willem kwam zo nu en dan ook nog wel eens langswippen....

He Appel, jij hebt ook een hond met een platte bek, snoeft die ook wel eens? Die van mij maakt soms zo'n raar geluid door zijn neus, alsof hij er een kraaltje in heeft zitten, het duurt altijd maar eventjes
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Goedemorgen!

Bianca, hoe is 't wijffie?
Mornink!

Bedoel je misschien reverse sneezing Strateeg?

filmpje op youtube

Bianc, hoe is het nu?
Sorry dat ik zomaar binnen val hier maar ik heb net een bod gedaan op een huis en de zenuwen gieren door mijn lichaam. Wat een enorme stap. Wat als het niet lukt, wat als het wel lukt?
Dat is spannend IBI !!

Vertel eens iets over het nieuwe huis?
Ah... een bod op een huis...spannend.... is mijn vak dus kom maar op met je vragen

Hoi Appel.. fijn je hier weer te zien

En BI hoest nou meid????

Hier al strak in het pak voor sollie zometeen...spannend!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Goeiemorgen allemaal!!

Sjeezus, gisteravond geen internetverbinding thuis (oepsie, rekening niet betaald!). Dus ik kan nu pas een update geven.

Moeders is gelijk opgenomen en heeft behoorlijk op haar donder gehad van de arts (de uroloog die haar geopereerd heeft). Hij zei wat ik ook al had gezegd, ze moet veel eerder aan de bel trekken.

Ze was nu dus bijna uitgedroogd, haar darmen zitten nog steeds verstopt en ze slaapt niet vanwege de pijn in haar buik.
Is er al koffie!!

Nu ga ik ff bij lezen.
Oooo IBI spannend?? Ga je daar vandaag al wat over horen denk je?

Freaky... alle succes van de wereld meid! Ik duim voor je!
Foei Bianc.. niet betalen!

Balen voor je moeder zeg...

Gaat het nu weer wat beter met r nu ze opgenomen is?

Bi

Bloeduitslagen al bekend?

En nu wat gaan ze nu doen?
Met liefde gezet, een bakje koffie voor Zus!

Succes Freak zometeen!!!
Jeetje Bianca wat heftig! Hoe lang moet ze opgenomen blijven?

Het gaat om een 1 gezinswoning uit 1958. Is een hoekhuis met een flinke lap grond erbij. Moet nog flink wat aan gedaan worden en staat nu al leeg. Heb een aankoopmakelaar dus die heeft het bod overgebracht.

Op tv. zie je ze dan allemaal bij elkaar zitten en ben je erbij als de makelaar belt en gelijk dezelfde dag weer teruggebeld word. En dan is iedereen blij en drinken ze champagne.

Ik daarintegen ben alleen thuis, bel ons bod door, en bedenk me wat ik aan zal trekken vanavond. Voelt zo vreemd allemaal (ben me er wel van bewust dat deze situatie de normalere gang van zaken is dan op de tv hoor maar toch)
Spannend hoor IBI !

Ik hoop dat je snel wat terug hoort!
Als de verkoopmakelaar het bod direct afwijst zonder overleg (dus dat er een minimum bod was afgesproken) dan hoor ik het vandaag.

Anders moet de verkopende partij er natuurlijk wat langer over na denken.
Spannend hoor IBI.

Ga lekker wat doen wat dat wachten is ook bijzonder irritant.

Lekker Appeltje die cappuccino
Dat is idd een goeie Zus, iets gaan doen.

Alles beter dan zenuwachtig te zitten zijn. En dus nog zenuwachtiger worden.

Heb je nog plannen voor vandaag IBI?
Ben net gebeld door de makelaar maar zat op de wc dus ben te laat met opnemen en nu is hij in gesprek.

Ik zou vanmiddag een afspraak hebben maar die belde af en nu zit ik dus gewoon thuis. Bleh!

Ga zo me wel aankleden enzo en dan maar wat boodschappen doen. Inderdaad even weg ervan. En die makelaar weer bellen.
Spannend IBI!
Net makelaar gesproken. Bod was idd. te laag (dachten we al) en hebben nu een aanzienlijk hoger bod geplaatst. Tjonge wat een vreemd gevoel.
Oei,,,, spannend zeg...
Echt spannend IBI.. Raar he, het voelt als handje-klap voor heeel veeel geld. Laat je niet boven je budget 'dwingen' hoor!

Net mn moeder aan de lijn. Ze had net weer een klysma gehad, dat viel mee, ze kon goed ontspannen en voelde er niets van. Ik zei al tegen haar: straks ga je het nog fijn vinden

Er zijn foto's van dr buik gemaakt, weer bloed geprikt en nu is het afwachten op de uitslagen.

Wat is het weer gezellig levendig hier. Ik ga NU mijn internet voor thuis gauw betalen en doorfaxen want ik wil natuurlijk wel vanavond online kunnen zijn Tot strakkies!!!

Trouwens... ik ben al 4.7 kilo kwijt in de eerste week! Gaat super, geen trek, geen moeite met alcohol laten staan. En 'slechts' een mini-mars en een suikermuis gesmokkeld in deze eerste week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven