3000+ Deel 7 alweer
dinsdag 17 november 2009 om 10:52
dinsdag 17 november 2009 om 11:06
Appeltje, JA, het is inderdaad reverse sneezing.
Nooit van gehoord, maar gelukkig niet iets om je zorgen over te maken, zucht
Freak, succes vandaag met je sollicitatiegesprek
Bianca,
Zusenzo, HALLO!
Ibi, jij ook succes met de verkoop van je huis!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 17 november 2009 om 11:30
dinsdag 17 november 2009 om 11:36
Rosanna!
Toevallig keek ik vanochtend naar ATWT, doe ik eigenlijk heel lang niet meer, maar kon maar niet op gang komen vanochtend en de bank werkte als een magneet
En toen keek ik hier op de ATWT-spoiler topic, want........een hele ander Lily!
Wat is er gebeurd met de oude Lily? Nu vind ik er niks meer aan,,,pruil, hahahaha
Toevallig keek ik vanochtend naar ATWT, doe ik eigenlijk heel lang niet meer, maar kon maar niet op gang komen vanochtend en de bank werkte als een magneet
Wat is er gebeurd met de oude Lily? Nu vind ik er niks meer aan,,,pruil, hahahaha
dinsdag 17 november 2009 om 11:37
dinsdag 17 november 2009 om 12:00
Hee Bianca, wat goed dat je er weer bent en de volgende keer gewoon netjes betalen. Ik heb een herinnering gekregen voor mijn bieb boeken en als ik ze na de tweede herinnering nog niet terug heb gebracht, staat mij een boete plus het aanschafbedrag van het boek me te wachen.. Wat zijn die superstreng geworden, je zal maar de Mexicaanse griep hebben. Ik denk dat ik mijn abonnement maar niet meer verleng, mij te riskant, met zulke dure sancties.
Appelte, oo, niet huilen
Ik vond het ook heel eng, vind zo'n platbek hondje ook wel kwetsbaar, hoor. Bij het minst of geringste beklop ik hem of luister aandachtig naar zijn hartslag... mijn Diabolo is al een keer voor de dood weggehaald toen hij nog pup was,...zoiets blijft toch in je achterhoofd hangen.
Rosanna, jeee Lily ruzie met de producenten, die komt dus never meer terug, echt jammer. In een interview jaren terug zei ze dat ze Holden min of meer ook niet zo geweldig vond, dat lijkt me een hard gelag als je juist met die acteur een never-ending lovestory van jaááren moet spelen.
Appelte, oo, niet huilen
Ik vond het ook heel eng, vind zo'n platbek hondje ook wel kwetsbaar, hoor. Bij het minst of geringste beklop ik hem of luister aandachtig naar zijn hartslag... mijn Diabolo is al een keer voor de dood weggehaald toen hij nog pup was,...zoiets blijft toch in je achterhoofd hangen.
Rosanna, jeee Lily ruzie met de producenten, die komt dus never meer terug, echt jammer. In een interview jaren terug zei ze dat ze Holden min of meer ook niet zo geweldig vond, dat lijkt me een hard gelag als je juist met die acteur een never-ending lovestory van jaááren moet spelen.
dinsdag 17 november 2009 om 12:01
dinsdag 17 november 2009 om 12:26
Ja ik dacht ook dat ik betaald had, maar ze schreven nog steeds af van een rekeningnummer wat al een half jaar niet meer bestaat. Ik heb dat al een paar keer laten veranderen. Nu is het dus weer veranderd maar ik heb er nu een bevestigingsmail van gekregen. Dus vanaf nu moet het goed gaan en ben ik weer lekker (bijna) elke avond gezellig bij jullie! Gezellig voor mij in elk geval.. en of jullie het gezellig vinden???
Ik zag nog een vraagje over hoe lang mn moeder in het ziekenhuis moet blijven. Dat weten we niet, in principe zei de arts gisteren dat het voor 1 of 2 daagjes zou zijn. Maar dat is afhankelijk van hoe het gaat en wat de uitslagen zullen zijn. Alles sal reg kom... zegt ze zelf en daar sluit ik me heeel graag voorlopig nog bij aan!
Eetse Straatje.. ik ga ook ff mn lunch verorberen.
Ik zag nog een vraagje over hoe lang mn moeder in het ziekenhuis moet blijven. Dat weten we niet, in principe zei de arts gisteren dat het voor 1 of 2 daagjes zou zijn. Maar dat is afhankelijk van hoe het gaat en wat de uitslagen zullen zijn. Alles sal reg kom... zegt ze zelf en daar sluit ik me heeel graag voorlopig nog bij aan!
Eetse Straatje.. ik ga ook ff mn lunch verorberen.
dinsdag 17 november 2009 om 12:54
quote:stratego schreef op 17 november 2009 @ 11:36:
Rosanna!
Wat is er gebeurd met de oude Lily? Nu vind ik er niks meer aan,,,pruil, hahahahaDeze Lily is er nu een week of zo (kon het als dagelijks kijker paar dagen niet zien) maar ben er ook nog niet aan gewend. Haar ogen zijn zo scherp... Had ook niet eerder ergens gehoord/gelezen dat Martha Byrne (zo heet ze toch) er (tijdelijk?) uit zou gaan....
Rosanna!
Wat is er gebeurd met de oude Lily? Nu vind ik er niks meer aan,,,pruil, hahahahaDeze Lily is er nu een week of zo (kon het als dagelijks kijker paar dagen niet zien) maar ben er ook nog niet aan gewend. Haar ogen zijn zo scherp... Had ook niet eerder ergens gehoord/gelezen dat Martha Byrne (zo heet ze toch) er (tijdelijk?) uit zou gaan....
dinsdag 17 november 2009 om 13:48
Ik heb net 2 nieuwe broeken en twee nieuwe truien besteld bij de H&M en bij Otto nieuwe laarzen, die van sÓliver, de half hoge, super cool en nog een jas van Heine die bruine met die gespen aan de voorzijde, ik kan helaas geen plaatjes plakken in IE, dus en mijn FF loopt iedere keer ast op 100% CPU dus..irrtitant
dinsdag 17 november 2009 om 13:50
Hoi lieve Thee, denk maar aan een extreme bos krullen
Rosanna, hahaha, ik schreef jaren geleden zulke "onzichtbare mails " naar een man waar ik helemaal stapel op was maar nog in een relatie zat. Heel slecht van me, het is ook niets geworden en hij is geloof ik gescheiden.
Nou zit ik potverdorie weer achter de (of voor) de pc, en ik MoET naar de bieb.....
Ha, de bieb is nog niet open, nog heel eventjes, ben ook aan het youtuben: Paul mc Cartney, met a long time ago,...zwijmel. Als ik dan toch weer aan de man moet, wil ik zo een!
De echte Lily had van die zachte dromerige ogen, deze nieuwe vind ik meer eentje uit het castingbureau van dertien in een dozijn.
Rosanna, hahaha, ik schreef jaren geleden zulke "onzichtbare mails " naar een man waar ik helemaal stapel op was maar nog in een relatie zat. Heel slecht van me, het is ook niets geworden en hij is geloof ik gescheiden.
Nou zit ik potverdorie weer achter de (of voor) de pc, en ik MoET naar de bieb.....
Ha, de bieb is nog niet open, nog heel eventjes, ben ook aan het youtuben: Paul mc Cartney, met a long time ago,...zwijmel. Als ik dan toch weer aan de man moet, wil ik zo een!
De echte Lily had van die zachte dromerige ogen, deze nieuwe vind ik meer eentje uit het castingbureau van dertien in een dozijn.
dinsdag 17 november 2009 om 13:54
Ik ga direkt kijken op de site Zus, ik ben namelijk een jassen gek, ik kan het ook nooit laten om een lange zwarte jas te kopen, hahahha, ik zal in mijn vorige leven wel doodgraver zijn geweest.
Lekker dat je jezelf in het nieuw hebt gestoken.
Hoe oud is dat grut van jou eigenlijk dat ze nog slaapjes doen tussen de middag, *denkt terug aan die heerlijk tijd
)
Want je stuurt ze er ook op uit met een Euro....
Lekker dat je jezelf in het nieuw hebt gestoken.
Hoe oud is dat grut van jou eigenlijk dat ze nog slaapjes doen tussen de middag, *denkt terug aan die heerlijk tijd
Want je stuurt ze er ook op uit met een Euro....
dinsdag 17 november 2009 om 14:07
dinsdag 17 november 2009 om 14:22
Het sollie gesprek was echt een eitje.. kennismaken enzo en binnen 20 minuten zegt die man... nou de klik is er wel... nu nog even regelen dat ik je aan kan nemen
Ik hoor 10 december meer...spannend dus want ik zou mijn eigen werktijden mogen/kunnen bepalen en dat is wel erg handig met mini.. en thuiswerken zou ook nog een optie kunnen zijn!
Klinkt als de ideale baan....pfff misschien wel te ideaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd