Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morguh Suus
Ah Suus, nou zie ik je nieuwe avatar, moooooi blij vogeltje!

Morgen Kokos. Man 30 nov al operatie, da's vlot gelukkig. Twee, drie weken herstel best pittig, moet hij al die tijd thuis blijven?

Amalia, nog gefeliciteerd met oen. Balen van die afspraak. Opa en oma inschakelen of afspraak verzetten (aangenomen dat oen zijn afspraken niet kan verzetten)?

Star, i-shoppen of irl? Allebei leuk. Zoek je iets speciaals? Memories niks an, net effe te veel emotv naar mijn smaak (bij Spoorloos verpakken ze het dan tenminste nog een beetje journalistiek ).

Bam, ojee, oorpijn, da's naar. Naar de dokter of gaat het alweer?

Mamax, jullie hebben makelaars in de kennissenkring toch? Wat zeggen die mbt verkoop, die hebben er redelijk kijk op zou je denken?

Zo, gisteren mooie roze rolschaatsen besteld, zaterdag een heuse cap en roze paardenborstelset gescoord. Begint schot in te komen.

Mijn genietmomentje van gisteren met Mare achterin de auto:

M: Mama, ik zie een meeuw. Hij vliegt boven de auto. Waar gaat hij heen?

H: Misschien naar zee om een visje te vangen.

M: Of naar de meeuwenwinkel om een visje te kopen. En dan koopt hij ook een roze armbandje voor om z'n vleugel.

H: O, mooi.

M. Ja, een vleugelbandje is dat eigenlijk. En dan gaat hij naar een feestje, met dat vleugelbandje om.
Wat worden ze wijs hè Hel. Maxi vond vanmorgen pepernoten in z'n schoen:

M: mag ik vanavond weer m'n schoen zetten?

Ik: Sinterklaas kan toch niet elke dag bij jou komen, er zijn nog heel veel andere kindjes.

M: dan gaat hij eerst naar één kindje, dan naar een andere en dan naar mij.

Ik: Maar er zijn veel meer kindjes in Nederland. als je alleen al hier in de straat kijkt heb je A,B, J, D, D, J, L. En dat zijn de kindjes vlakbij, dan wonen er nog heel veel meer!

M: maar A,B en J wonen toch vlakbij, dan kan hij ook wel bij mij komen!

Tja, daar sta je dan met je goeie gedrag

Makelaars zeggen dat dit een gewild buurtje is. Maar ja, dat biedt natuurlijk geen garanties.
Nou ja, je moet ook wel met goede argumenten komen natuurlijk Mamax...

Blijft lastig, dat verkopen. Maar dan hebben jullie een kleine twee jaar de tijd? Zou toch moeten lukken...

Jin, ik stelde gisteren nog een vraag maar zag dat je het er op de groep al uitgebreid over had. Had nog niet gereageerd maar denk er wel aan.

Star, wat schreef jij nou over oogjes van Ceetje, ook onvoldoende oogtest? Brilletje kan heel schattig zijn en is natuurlijk helemaal geen ramp, maar ik voorzie drama's om zo'n ding op haar hoofd te krijgen....

We hebben de Sint ook al ontdekt (en misbruikt) als opvoedhulp. Mare heeft al twee dagen niet geduimd!
quote:Maleficent schreef op 17 november 2009 @ 09:40:

Amalia, ze gaan nu in ANTM naar the Boathouse, moest meteen aan je denken.

Romantisch hè?

Zucht.....

Shit, nu heb ik wéér zin in de sushi uit NY. Niet dat dat in de Boathouse was, maar ik moet weer aan NY denken...

Gaat niet goed...
G*dver. Mag ik eens winkelen van mezelf, kom ik met helemaal NIKS thuis. O nou ja, een stoepstengel van Bakkerij Bart
Hel, schattig een vleugelbandje!

Mamax, ZES juni dus. Maar hou het op 20, dan valt het mee deze keer ha ha.
quote:Star schreef op 17 november 2009 @ 11:54:

G*dver. Mag ik eens winkelen van mezelf, kom ik met helemaal NIKS thuis. O nou ja, een stoepstengel van Bakkerij Bart

Zo gaat dat altijd

Ik heb net wel mooie nwe positiebroek gekocht. Zit er nu echt tussenin en ik heb er 2 (spijkerbroeken) maar een is een lichte en ik hou meer van donker. Kan ook nog wel gewone broeken aan maar dat is het zo aan het einde van de dag net niet meer.

En je kan het maar beter in huis hebben

Mss kan je nog even gauw online shoppen
Wat een prachtige wijze gesprekken van Mare en Maxi, leuk dat wijsneuzerige

Mare wordt echt een heusch paardenmeisje zo te lezen. Snap alleen de rolschaatsen in deze niet

Oogje van Ceetje, linkeroogje, was iets minder dat het rechteroog, die was gewoon helemaal goed. Nou duurde het allemaal eeeeeerg langzaam, dus misschien had ze ook gewoon geen zin meer. Kan ook zijn dat het een lui oog is. Sticker is volgens mij nog erger dan brilletje om op te krijgen
Ja gaat inderdaad altijd zo Amalia, fijn is dat.

Online shoppen is een goed plan, ga maar eens naar Omoda zo
Gefeliciteerd met Amaliaman trouwens
Niet geslaagd? Bummer... Waar was je, P?

O ja, ene oogje minder. Zou bij M ook wel kunnen, als je haar goed aankijkt zie je ook dat een oog wat "hangt". Buurjongetje heeft zo'n pleister. Drama. Jullie hoefden niet terug?

Rolschaatsen als tegenwicht voor de paardengekte. Wilde ze tijdje geleden graag hebben. Kansje dat ze er niks mee doet, maar ze kunnen mee tot maat 31.

Amalia, donkere spijkerbroeken kleden beter af, schijnt.
quote:Helenita2 schreef op 17 november 2009 @ 12:35:

Amalia, donkere spijkerbroeken kleden beter af, schijnt.

Je bent lekker bezig hè? Wil je zeggen dat ik nu al een dikke reet heb? Tsss, kijk uit hoor, die hormonen spatten hier ook het scherm af!

Ik vind zo'n pleister altijd zo schattig!

Maar zou het eerlijk gezegd ook liever niet willen bij de kiddo's hoor....
Hel, we hoeven niet terug naar CB, maar ze mag wel vrij vlot naar jeugdarts als ze eenmaal op school zit zei CB-arts. Om het toch nog een keertje te doen die test.

Zo, volgende week woensdag 10.30 gaat de spuit erin.
Ja was in P inderdaad. Best veel schoenenwinkels, maar wilde toch niet lukken.
quote:amalia schreef op 17 november 2009 @ 13:24:

[...]

Je bent lekker bezig hè? Wil je zeggen dat ik nu al een dikke reet heb? Tsss, kijk uit hoor, die hormonen spatten hier ook het scherm af!

Ai, met dat is het postte dacht ik: fout....

Jij een dikke reet, echt niet hoor.
Was laatst ook in P, best veel winkels idd, maar 't is het net niet. Of ligt dat aan mij?
Nee ligt niet aan jou, maar A'dam Noord is nog veel meer net niet het
Maxi vroeg me net zowaar of hij vanmiddag weer naar school mocht. Helemaal blij dat ik ja zei

Amalia, gefeliciteerd met vent!

Star, bij Omoda wel al geslaagd?
Mamax: Zo zijn er altijd wel redenen om het niet te doen. Als je 2 jaar de tijd hebt om je huis te verkopen, lijkt mij dan wel dat je je huis kwijt bent. En als je het kan betalen waarom zou je dan het huis wat jullie zo graag willen aan jullie voorbij laten gaan?

Star: heb ik hier ook altijd last van.

Amalia: fijn zeg een goede echo.

Niet handig van je man, kan je de afspraak niet verzetten?

Jinny: Dikke knuf voor jou.
We ik hebben net pepernoten gebakken, alleen de geur is al lekker mmm..

Juul wilde graag "beukenootjes" bakken, maar bedacht zich toen ik het deeg al klaar had, hij was zo moeeeeeeeeee.. gek he jongen als je al vanaf 5 uur wakker bent.

Hij wilde wel lekker naar zijn bedje toe. nou huppakee dan.

dus hij slaapt...

Nadat ik hem vanmorgen Sinaspril had gegeven heb ik hem gelukkig niet meer gehoord over zijn oortje..
quote:Helenita2 schreef op 17 november 2009 @ 13:41:

[...]

Ai, met dat is het postte dacht ik: fout....

Jij een dikke reet, echt niet hoor. En trouwens, troost je, ik loop nu naar de kleermaker met mijn nieuwe skinny waar de rits uit is gescheurd (heeeeel mysterieus).
Ik ga die afspraak niet verzetten hoor, ga wel alleen. Maar ik vind het gewoon lomp.

Weet je wat het is in P en ook in Noord; je wordt nou niet echt geïnspireerd door de mensen om je heen. Beetje ordi zeg maar. Ik vind dat in de Kalverstraat ook. Ik vind het altijd prettig om ergens te winkelen waar je om je heen kan kijken wat men aanheeft en je daar een beetje aan kan spiegelen, snappie?

Van Laren word ik dus ook doodongelukkig, want ik ga toch echt niet met 2, bijna 3 kinderen achter de kinderwagen in een Pauwpakje ronddartelen

Haarlem is wel leuk bijvoorbeeld en ehhh... Arnhem.

Eigenlijk shop ik nooit meer ontdek ik nu ha ha!
quote:Helenita2 schreef op 17 november 2009 @ 14:13:

[...]

En trouwens, troost je, ik loop nu naar de kleermaker met mijn nieuwe skinny waar de rits uit is gescheurd (heeeeel mysterieus).

Kan je niet beter terug gaan naar de winkel? als je hem pas net hebt moet het toch niet mogen lijkt mij..

Offe heb je hem expres een maatje kleiner gekocht ? x-D
O gelukkig oortje weer goed Bam. Nou ja, dan moetje die pepernoten zeker ook zelf opeten?

He wat fijn Mamax! Dat doet hij goed!

Star, A'dam Noord is het niet net niet, dat is het helemaal niet. Ik vind die schoenen van het meisje hiernaast leuk....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven