Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Daar is maar 1 oplossing voor Boro: zorgen dat je altijd koffie in huis hebt!

Hier ook zo'n koffie-verslaafde, mijn dag start echt niet fatsoenlijk als ik geen koffie gehad heb en ik drink dat door tot 's avonds. Denk dat ik ook wel op een mok of 8 kom per dag.

Net kwam zwarte piet een hand pepernoten naar binnen gooien, kinderen waren helemaal verbaasd, riepen wel nog 'dank je wel sinterklaas' en vervolgens zei Zoon heel verontwaardigd: Sinterklaas mag niet gooien, niet meer doen hoor!

Hahahaha
Ja zeg ik moet er ook niet aan denken dat ik geen koffie meer in huis heb. Gelukkig hoef ik dan maar een gil over de schutting te geven en mijn allerliefste buurman heeft altijd nog wel een pak op voorraad.
Z&Z, dank je wel. Zoon lijkt weer helemaal opgeknapt, is weer aan het rennen en aan het vliegen en de koorts is inmiddels ook weer weg. Zal wel van die prik komen.
Oeh, ik was nog even weggesukkeld en werd om 10 uur wakker van mijn eigen gesnurk!

Ik heb nog wel pijn, maar het lijkt steeds een beetje beter te gaan, gelukkig.
Vanmorgen eerst gesprek met mijn TL. Ze is weer terug van haar ziekteverlof en ze begint meteen te kloten. Ik moet volgens haar weer volgens rooster gaan werken en dat vind ik ook niet erg als ik om 8 uur kan beginnen. Omdat ik toch vroeg wakker ben.

Nu dat kon ze me niet garanderen. Ja zo ben ik toen dus de ziektewet in gegaan, omdat ik geen medewerking van haar kreeg.

En het is alweer zo ver. Zij wilde dan dat ik 5 dagen per week zou gaan werken. Dacht het niet. Zeker weten van niet.

Net bij de Arbo-arts geweest en die zei ook van niet. Geen 5 werkdagen. En nu zeker niet met die knie en zeker ook niet volgens rooster. Tot ik volledig aan de slag ben nog doorgaan zoals nu.

Gelukkig.
Pffff Zoeb, ik dacht dat zij niet meer terug zou komen?

Godsamme zeg, dat moet toch makkelijk te regelen zijn?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Mogguh Middag maisjes

Sterkte met sielige zieke kindjes, trainingen, k*t TL-ers, geen koffie in huis hebben, zwangere buiken, niet-in Sint-gelovers, begeleidsters en bezemen.

Fijn dat alles oke was bij de gyn Coe.

MissM, ik kreeg vanmorgen een smsje van vriendin die kraamverzorgster is. Ze was vannacht opgeroepen voor een bevalling. Ik moest meteen aan jou denken

Ik heb getennist.

En koffie geleut

En lunch gemaakt

En ik ga nog:

Stofzuigen

Tekst leren

Was vouwen

Overhemden strijken

Koken

Met Haarbal naar het park.

Laterrr maisjes! (en menneke natuurlijk! Sorry H_M )
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 november 2009 @ 12:25:

Pffff Zoeb, ik dacht dat zij niet meer terug zou komen?

Godsamme zeg, dat moet toch makkelijk te regelen zijn?Ja dat dacht ik ook omdat alle moeders met kindjes om half negen willen beginnen. Zij moet moeilijk doen gewoon om tegen te werken. Om haar gezag te laten gelden. Ik moest het er dus met de Arbo-arts over hebben. Dus ik ging daar al balend naar toe. Maar ik ben helemaal blij met zijn advies. Het gaat net lekker met dat opbouwen. Maar met dat mens zakt je de moed weer in de schoenen. We hebben ook niets meer gehoord dat ze naar een andere afdeling moet. (Die willen haar denk ik niet).
En ik moet met die knie naar de huisarts en ook krukken gaan halen.
sommige mensen begrijp ik echt waar helemaal niet,zoeb, fijn dat de arbo arts je wel gelijk gaf
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Tjonge Zoeb, Krukken?

Dan is het goed heftig! Schandalig dat ze je dan nog twee maanden laten lopen.. Grrr...

Ik heb getennist.

En koffie geleut

En lunch gemaakt

En ik ga nog:

Stofzuigen

Tekst leren

Was vouwen

Overhemden strijken

Koken , maar wat...?

Met Haarbal naar het park.

Edit:

Zwarte Pieten-vergadering
Ze (TL) is kwaad denk ik want ik heb haar wel gezien toen ik terug kwam van de Arbo-arts maar ze is niet bij me geweest.

Toen ik later (na het gesprek met de arbo-arts) nog eens na dacht over dat gesprek met haar, realiseerde ik me dat ze me wel erg aan het pushen was, dat ik met de Arbo-arts moest regelen dat ik weer volgens rooster zou werken. Maar ook dat ik er tegen in ben gegaan omdat zij me niet kon garanderen dat ik om 8 uur kon beginnen. Maar ze was me dus wel degelijk aan het pushen. En toen dat niet lukte wilde ze me de 5 daagse werkweek van 5 uur per dag mijn strot in duwen. Alleen trapte Zoeb daar dus ook niet in.
Een half jaar geleden zou dat nog wel zijn gelukt. Maar nu zit ik zo lekker in mijn vel, dat ik een stuk assertiever ben geworden. Mijn oude ikke is weer terug en dat viel me dus vanmorgen opeens op. Wat een heerlijk gevoel is dat. En wat jammer dat die stomme knie er tussen komt.

MissM Ik hoop dat de Ukkepuk je nu even rust gunt.

Coebergh zei de Gyn niets meer van de bult of is die weer weg?

Jaja, beetje je dokter omkopen met een fles wijn.

Doe je nog wel rustig aan. Niet opeens denken dat je nu weer alles aan kan hoor.

Hoe'st verder met iedereen?
Goedemiddag!

Wat een vreselijk wijf Zoeb.

En wat kut dat je met krukken moet lopen, ik hoop dat er een beetje vaart in komt.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Zoeb, mogen anderen wél bepalen op welk tijdstip ze beginnen? Wie maakt de planning? Zij of hebben jullie daar een planner voor?

Ik zou dat dus echt bespreekbaar maken bij degene die een trapje hoger staat, zijn ze helemaal van de pot gerukt met die 2 maten?
Lekker laten lullen Zoeb ,je hebt nu de Arboarts achter je staan, lekker laten lullen dus en vooral haar lachend aan blijven kijken

Alles ligt op 1 oor, zo ff stofzuigen en dweilen en de vaatwasser uitruimen en ik ben weer klaar.
We werken volgens roosters omdat we van 's morgens 8 tot 's avonds 10 uur open zijn. Vroegah..... hadden we een vast rooster, maar nu er zoveel mensen werken lukt dat niet meer en wordt je ingepland. Wel heb ik 2 roostervrije dagdelen kunnen vastleggen. (Is de vrijdag dagdienst) Er zijn wel collega's met een vast rooster die met kinderen zitten. Omdat ik dat probleem niet had heb ik altijd netjes volgens rooster gewerkt. Diegene die de roosters maakt is nog een grotere boerenl*l die doet helemaal wat hem het beste uitkomt en al dat gezeur, dat moet hij dan maar weer rechttrekken en harder werken. Nee ik vind het best zo. Blij dat de Arbo-arts het goed vind zo.
Fijn dat je de arbo arts achter je hebt staan Zoeb!Dat is iig iets!En met die knie zou je zo terug de ziektewet inkunnen toch?

Ben je al bij de ha geweest voor je knie en krukken?Hopelijk kun je snel geholpen worden.

Nog even,als ik s'ochtends geen koffie drink lijkt het wel of ik niet echt wakker word :)en daar heb ik dus de hele dag last van..

Ook ik drink hele dag door koffie,kom ook wel aan de 8 mokken.Blij dat ik niet de enige ben

Bult is nog niet weg maar als ie zo blijft laat ik er ook niks aan doen,want dat betekent weer een operatie en daar ben ik dan weer 6 weken zoet mee.Ik moet dus nog wel voorzichtig zijn met zwaar huishoudelijk werk en tillen.Verder mag ik weer sporten(niet dat ik dat deed)en moet ik bekkenbodemspieroefeningen doen.Oja en ik mag weer sex
Fijn dat je weer sex mag Coe. Waarschuw je de buren ff?

Zoeb, vreselijk die planners. Kijk, ik snap best dat er ingeroosterd wordt op callaanbod, lijkt me logisch. Maar er is altijd maar een klein groepje dat liever vaste tijden wil en een grote groep maakt het niks uit, er valt altijd wel wat te regelen. (zelfs bij een 24/7 service window)

En soms kan het een keer niet en dan is niemand te beroerd om een keer een andere dienst te draaien, pfff ze maken het zichzelf en vooral jullie zo lastig.

Zo, ik heb me de blubber gewerkt, ben helemaal leeg. Loop wel voor op schema! FF wat stomme klusjes doen, broodje eten, bakkie thee drinken en dan om 4 uur naar huis! Lekker meteen door naar de sportschool!
Nu nog een man Pips

Relatie staat op een sudderplaatje
Oj Coe da's waar ook. Sorry
No worries

Eerlijk gezegd "durf"ik nog niet ...:)
Ik heb al zo vaak gezegd dat ik Pips als TL wil. Dan zouden er een hoop niet zo gestrest achter hun pc zitten.

Oh ja Coeberghje, dus je moet nog steeds rustig aan doen.

En ik kan me voorstellen dat je de sex nog niet durft. Lijkt me ook eng na zo'n zware operatie. Toch? Of heeft het een andere reden?

Pips als je leeg bent heb je goed gewerkt.
Ghe, als jij niet zo ver weg zou zitten dan had ik wel gesolliciteerd hoor Zoeb
Goh, arboarts die met je meedenkt, da's winst, Zoebie.

Itskie, ik geloof dat het bij Oudste ook een kale tafel moet zijn. Zonder broertjes en mama als het kan. En laat dat nu wat lastig zijn in een minihuisje.

Vandaag heeft hij ondanks kauwgom nog aardig wat op papier weten te krijgen. Dat moet straks nog even in de computer worden geklopt.

Ik ben gaaaaaaar. Heb een stuk of zeven dagdelen op papier ingedeeld. Loop nu maar drie minuten achter op schema..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven