3000+ Deel 7 alweer
dinsdag 17 november 2009 om 14:28
Paul = Willem denk ik
Klinkt leuk Zus... die kleren en laarzen. Kan niet wachten tot ik nog een paar kilootjes kwijt ben en mezelf ook weer eens lekker in het nieuw mag steken
Met mn moeder gaat het nog niet zo lekker. Ze heeft (weer) een verhoogd calciumgehalte in haar bloed. Dat had ze voor haar operatie ook en de arts weet dat toen aan de kwaadaardigheid van de tumor die er zat. De internist neemt het onderzoek nu over, want haar arts (uroloog) kan niet veel meer doen omdat haar blaas er al uit is natuurlijk.
Trouwens... mn moeder was vorige week bij de huisarts omdat ze dus zo'n buikpijn had. De huisarts weet natuurlijk dat haar blaas, baarmoeder en eileiders eruit zijn.
Weet je wat ze zei?? Na het onderzoek, beetje duwen op haar buik enzo... "mevrouw, we zullen nog even een uitstrijkje maken"
Mn moeder zei: Nou.. als u mijn baarmoeder kunt vinden mag u er een uitstrijkje van maken
Wat een ei zeg!!!
Klinkt leuk Zus... die kleren en laarzen. Kan niet wachten tot ik nog een paar kilootjes kwijt ben en mezelf ook weer eens lekker in het nieuw mag steken
Met mn moeder gaat het nog niet zo lekker. Ze heeft (weer) een verhoogd calciumgehalte in haar bloed. Dat had ze voor haar operatie ook en de arts weet dat toen aan de kwaadaardigheid van de tumor die er zat. De internist neemt het onderzoek nu over, want haar arts (uroloog) kan niet veel meer doen omdat haar blaas er al uit is natuurlijk.
Trouwens... mn moeder was vorige week bij de huisarts omdat ze dus zo'n buikpijn had. De huisarts weet natuurlijk dat haar blaas, baarmoeder en eileiders eruit zijn.
Weet je wat ze zei?? Na het onderzoek, beetje duwen op haar buik enzo... "mevrouw, we zullen nog even een uitstrijkje maken"
Mn moeder zei: Nou.. als u mijn baarmoeder kunt vinden mag u er een uitstrijkje van maken
Wat een ei zeg!!!
dinsdag 17 november 2009 om 14:35
dinsdag 17 november 2009 om 14:42
dinsdag 17 november 2009 om 14:44
wilde nog wel wat dingetjes doen vandaag... maar vind het wel welletjes.. morgen weer een dag hoor.
Eten is klaar...kliekje van gister\
Was zit in de droger
Ik heb gestofd en gezogen benenden
Badkamer al met franse slag gedaan
Wc's zijn schoon
en al gesolliciteerd!!!!
Pfff best veel.. ik ga maar eens even roken
Eten is klaar...kliekje van gister\
Was zit in de droger
Ik heb gestofd en gezogen benenden
Badkamer al met franse slag gedaan
Wc's zijn schoon
en al gesolliciteerd!!!!
Pfff best veel.. ik ga maar eens even roken
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 17 november 2009 om 14:47
So dan Zus, das best veel. Maar nou ben ik voor mezelf enorm gierig en ik koop haast nooit wat. Ik denk dat ik gemiddeld voor 150 euro per 3 maanden aan kleding koop.
Voor mn zoon daarentegen is de kinderbijslag altijd schoon op! En daarnaast als hij tussendoor nog wat 'nodig' heeft dan krijgt ie dat.
Voor mn zoon daarentegen is de kinderbijslag altijd schoon op! En daarnaast als hij tussendoor nog wat 'nodig' heeft dan krijgt ie dat.
dinsdag 17 november 2009 om 15:21
@zus... zoveel gaf ik hier in onze goeie ouwe tijd ook wel uit...maar he.. die is voorbij.. nu zit in de zuinigzijn modus.. en dat is ook een soort spel voor me.... heerlijk als ik dan toch nog wat over heb aan het eind van de maand... dat hou ik nu apart omdat ik natuurlijk nu nog weet wat me allemaal boven het hoofd hangt enzo
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd