Het Grote Complimenten Topic
maandag 16 november 2009 om 20:31
Na zeer betrouwbaar onderzoek door een uiterst geleerd Forumdeskundige is gebleken dat er nog geen ComplimentenTopic bestaat. Dus bij dezen.
Spui hier je complimenten, gaarne met naam en toenaam. Als je jezelf De Beste vindt, mag dat ook.
Ik zal beginnen: Pode, ik ben diep onder de indruk van je forumkennis, je reactiesnelheid en je gevoel voor humor
Spui hier je complimenten, gaarne met naam en toenaam. Als je jezelf De Beste vindt, mag dat ook.
Ik zal beginnen: Pode, ik ben diep onder de indruk van je forumkennis, je reactiesnelheid en je gevoel voor humor
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
maandag 16 november 2009 om 22:54
quote:Nijntje schreef op 16 november 2009 @ 22:44:
Ik geef alle mensen die goede raad geven op dit forum een vette veer in heur reet.
Ik heb al zo vaak even snel een vraag hier neergeplempt, en hopsekee, daar stromen de antwoorden binnen.
De laatste tijd veel dingen over het werk, en ja hoor, het helpt echt.
Bedankt lieve mensen
Was getekend
Nijnarella Alberti
Eensch.
En een voor jou. Omdat ik niet veel met je schrijf, en ik het soms zelfs wel eens niet eens ben met je - het zal niet belangrijk geweest zijn, want ik weet niet eens meer waar ik het dan niet mee eens was- , maar ik wel blij ben dat je er altijd bent op het forum. Een soort van forum meubelstuk zeg maar
Ik geef alle mensen die goede raad geven op dit forum een vette veer in heur reet.
Ik heb al zo vaak even snel een vraag hier neergeplempt, en hopsekee, daar stromen de antwoorden binnen.
De laatste tijd veel dingen over het werk, en ja hoor, het helpt echt.
Bedankt lieve mensen
Was getekend
Nijnarella Alberti
Eensch.
En een voor jou. Omdat ik niet veel met je schrijf, en ik het soms zelfs wel eens niet eens ben met je - het zal niet belangrijk geweest zijn, want ik weet niet eens meer waar ik het dan niet mee eens was- , maar ik wel blij ben dat je er altijd bent op het forum. Een soort van forum meubelstuk zeg maar
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 16 november 2009 om 23:36
quote:hompeltjepompeltje schreef op 16 november 2009 @ 22:27:
En een veer voor noa omdat ze ondanks haar pittige uitspraken toch gewoon iemand is die bang voor spinnen is.
Ja hoor, Hompeltje in de bocht. Kom nu tot de ontdekking dat ik verycherry en noa door elkaar haal. En de opmerking omtrent de pittige uitspraken slaan dus op VC en niet op Noa. Maar Noa was dan weer bang voor spinnen. Forum blunder no.1 dit. whaha.
Sorry dames. Maar ondanks mijn blunder...
beiden een veer hoor !
* Vraagt zich af of ze zich er zo een beetje goed uit gelult heeft*
En een veer voor noa omdat ze ondanks haar pittige uitspraken toch gewoon iemand is die bang voor spinnen is.
Ja hoor, Hompeltje in de bocht. Kom nu tot de ontdekking dat ik verycherry en noa door elkaar haal. En de opmerking omtrent de pittige uitspraken slaan dus op VC en niet op Noa. Maar Noa was dan weer bang voor spinnen. Forum blunder no.1 dit. whaha.
Sorry dames. Maar ondanks mijn blunder...
beiden een veer hoor !
* Vraagt zich af of ze zich er zo een beetje goed uit gelult heeft*
maandag 16 november 2009 om 23:49
Complimenten voor:
- de schrijvers in het Meerdijk topic. Ik kijk alleen omdat ik mee wil kunnen lezen en lachen om dat topic!
En voor alle vrouwen met humor... weet wel een paar namen, maar dan vergeet ik er meteen ook weer zoveel....
en een compliment voor Elmervrouw. Lijkt me een vrouw met een buitengewoon groot hart. Die heb ik nog nooit een kwaad woord zien schrijven, maar dat komt misschien ook omdat ze dat niet durft (heeft de neiging zichzelf weg te cijferen).
complimenten voor iedereen die Leo, Yasmijn en BGB nog geen veren in de reet hebben gestoken. Niet dat ze dat niet verdienen, maar die willen ook wel eens een week normaal kunnen lopen.
Wuiles zou ik willen hebben als persoonlijk coach. Legt treffend in twee zinnen de vinger op de zere plek. Chapeau!
MV ivm haar orde in de chaos op de eten pijler. Weet dat ze geen reclame mag maken maar heb me al rot lopen googlen naar haar eigen kooksite.... Als je nou antwoord geeft MV is het geen reclame maar gewoon een antwoord op mijn vraag
Misschicken, omdat ik ook een supermarktmanager wil.
Hanneke (met die fan icoon) omdat ze zo'n mooi Harry for prince poster heeft gemaakt.
Zo, en nou ga ik slapen.
- de schrijvers in het Meerdijk topic. Ik kijk alleen omdat ik mee wil kunnen lezen en lachen om dat topic!
En voor alle vrouwen met humor... weet wel een paar namen, maar dan vergeet ik er meteen ook weer zoveel....
en een compliment voor Elmervrouw. Lijkt me een vrouw met een buitengewoon groot hart. Die heb ik nog nooit een kwaad woord zien schrijven, maar dat komt misschien ook omdat ze dat niet durft (heeft de neiging zichzelf weg te cijferen).
complimenten voor iedereen die Leo, Yasmijn en BGB nog geen veren in de reet hebben gestoken. Niet dat ze dat niet verdienen, maar die willen ook wel eens een week normaal kunnen lopen.
Wuiles zou ik willen hebben als persoonlijk coach. Legt treffend in twee zinnen de vinger op de zere plek. Chapeau!
MV ivm haar orde in de chaos op de eten pijler. Weet dat ze geen reclame mag maken maar heb me al rot lopen googlen naar haar eigen kooksite.... Als je nou antwoord geeft MV is het geen reclame maar gewoon een antwoord op mijn vraag
Misschicken, omdat ik ook een supermarktmanager wil.
Hanneke (met die fan icoon) omdat ze zo'n mooi Harry for prince poster heeft gemaakt.
Zo, en nou ga ik slapen.
woensdag 18 november 2009 om 23:28
donderdag 3 december 2009 om 17:31
donderdag 3 december 2009 om 18:46