Kan iemand mij even opvrolijken?

17-11-2009 21:33 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ik mezelf heel gedisciplineerd naar de pilatesles gesleept waar ik vanwege mijn bekkeninstabiliteit toch echt wekelijks heen moet, krijg ik een oefening, wil ik niet onderdoen voor de rest, de vorige keren kon ik hem ook al niet...et voilá, ik kan me niet meer bewegen. En precies heute is Donny niet thuis, dus ik moet mezelf nu met veel pijn en in slakkentempo door het huis helpen. Ik wil even warm douchen maar heb nog geen idee hoe ik me ga uitkleden want ik kan niet bij mijn voeten.

Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Speciaal voor jou Dushi

Sluit je ogen en beeld je het volgende in:

Een dame op leeftijd in een strak sportpakje, die allerlei indrukwekkende pilatesoefeningen doet en gedurende zo'n beetje de hele les niet uitademt, maar boert. Echt boert.

Houd dit beeld vast, adem diep in, adem uit laat je ribben zinken en scoop, trek je navel in en op, en...laat...losssss.

Lieverds zijn jullie overigens allemaal!
Ik zeg: volgende keer naast iemand anders gaan liggen om die oefeningen te gaan doen. Vunzig hoor die dame
Wat klinkt dat ranzig zoals die vrouw deed!
Was het ook, er is mij 1x tijdens een van mijn eerste lessen een heel klein windje ontsnapt tijdens een heel zware buikspieroefening, maar dit was echt ongeëvenaard. Volgende keer ga ik achterin de zaal liggen!
Haha, doe dat.

Nu lekker douchen en op de bank/ bed.

Je hebt voor vandaag wel genoeg gedaan toch?
Dat vind ik ook. Inmiddels lig ik in bed, het is gelukt. Donny belde net en ik mag van hem niet meer forummen, want ik moet plat liggen. Dus ik ben hier nu stiekem, niet zeggen.
Begrijp ik nou goed dat je een ruftende 60-jarige na wilde doen?

Noooooooiit meer doen, gadver. Je ziet dat er niks goeds van komt.
Cum non tum age
Oh Bonny wat een klotesituatie! Maar als je plat gaat liggen met je laptop op een kussen op je buik kan je toch zeker wel stiekem forummen?

Hoop dat je snel weer wat mobieler wordt! Komt Donny straks nog wel thuis?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Noa, ik moet echt hardop om je lachen!!! Dank voor de wijze woorden

En Spijker, zo lig ik hier ook inderdaad heel stiekem. Nee, Donny komt vanavond niet thuis, blijft ergens overnachten voor zn werk. Maar de vorige keer is hij midden in de nacht vanuit Oostenrijk naar huis gereden toen bleek dat ik écht niks meer kon, hoop dat ik met goed slapen weer alles kan morgen, en anders denk ik dat Donny de 1,5 uur rijden die hij nu van me weg is wel weer voor me overheeft

Hoe is het met jou en Bassist? Ik kom zo nog even kijken in je topic.
Overigens ben ik bang dat ik de dame in kwestie volgende week niet meer aan kan kijken....
quote:Bonny82 schreef op 17 november 2009 @ 22:35:

Overigens ben ik bang dat ik de dame in kwestie volgende week niet meer aan kan kijken....

Omdat je dan te hard gaat moeten lachen of omdat je dan nog steeds niet rechtop kan staan?

Oh, vervelend, ook nog de hele nacht allen. Geen lekker warm lijf tegen je aan! Echt rot voor je, anders moet je maar bij mij in bed komen liggen, is nog plek zat!
Gezellig! Waar woon je? Ik speel alleen geen bas....

En in reactie op je vraag, omdat ik bang ben dat ik dan Noa's avatar met die mijter voor me zie en haar tekst in mn hoofd... Dan barst ik in lachen uit.
Onder de rook van Amsterdam, en dat niet bas spelen is niet heel bezwaarlijk, want een bassist heb ik al.

Ik moet zeggen: de sinterklaasavatars vind ik een stuk leuker dan de halloween-versies!

Lig je wel een beetje lekker en warm?
Gatver, ik was niet naast dat oude vel blijven liggen. Dat is toch goor?!
Ja dat was ook goor. Ik keek af en toe op, maar verder leek iedereen het de normaalste zaak van de wereld te vinden. Of misschien dachten ze dat ook van mij.

Spijk, ik lig niet lekker, wel warm. Ik kruip even digitaal tegen je aan, Donny is nog dichterbij dan jij nu, haha.
Ja leuk he mn avatar, die heeft HompeltjePompeltje, formerly known as iPig voor me gemaakt.
Cum non tum age
Haha, nou dan moeten we het maar bij digitaal -en houden!

Dus jij staat nu in de pilatesles bekend als het rare wijf dat eerst allerlei lucht laat ontsnappen en opborrelen om daarna als een strompelend lijk de gym te verlaten?

Ik zou er niet meer naar terug gaan als ik jou was!
Het spijt me geweldig voor je Bonny, maar mag ik je ontzettend bedanken voor dit topic? Heb echt hardop in een deuk gelegen hier om alle mooie beeldende spraak hier

En dat was momenteel net wat ik nodig had... Ga zo met een glimlach naar bed!

Hopelijk voel je je morgenvroeg een stuk beter!!
Simooon, graag gedaan

En nee Spijk, ik bedoelde dat men misschien dacht dat ik het ook de normaalste zaak van de wereld vond dat ZIJ zo lag te boeren, omdat ik ook niet reageerde.

Schuif eens een beetje op, ik wil ook wat deken want ik heb nu *warmte* nodig!
Bonny, je moet nu echt even mn bed uit! Had net Bassist aan de telefoon en als t goed is, download hij nu skype en kunnen we straks praten en elkaar zien!

Dus je begrijpt, dan kan er niet opeens een vrouw naast me in bed liggen (ik ben ondertussen ook naar de slaapkamer verplaatst met laptop en al, typt best lekker zo tussen de kussens en de dekens)

Dus sorry, ik geef je al mn dekens en ga een kruikje voor je maken voor de warmte, maar je moet echt even uit beeld gaan liggen!
Bonny hoe is het vandaag met je gegaan? Kon je fatsoenlijk het bed uitkomen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven