Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
Ja ze zijn echt heerlijk die jurkjes. Ik heb had er eentje waar ik echt in woonde, een paarse. Die heb ik een keer te lang in de vanish gezet waardoor ie helemaal was uitgebeten. Had ik zo waanzinnig de balen van dat ik uiteindelijk op marktplaats een nieuwe heb gekocht. Kom ik er een paar weken gelden achter dat iemand (de poets of de oppas) er een te heet strijkijzer op heeft gezet! Er zit nu echt zo'n afdruk op die je in de Donald Duck ziet.
Oh wat erg! Moet jij Sint ook maar lief aankijken.

Hoe vallen die jurkjes eigenlijk qua maat?
Dito sites van LLL. Hier gewoon de maat die je hebt, behalve de gebreide jurkjes, die vallen een maat groter vind ik zelf. Ik koop ze zelf in de winkel of online: Verry Cherry

Ik moet wel zeggen dat ik de jurkjes van PL voor meiden wel breed vind vallen, maar misschien komt dat omdat Loeder een schrielkip is. Ik moet wel echt gaan passen met haar en de gebreide vallen breder dan de tricot jurkjes.

Zo, net terug van training, heb echt zo'n enorme luldag achter de rug. Ben dus een beetje sufgeluld Maar moet wel zo naar bed want morgen naar Brussel en moet vroege trein hebben. Zo'n geen zin, maar enige troost is dat ik wel in trein kan slapen/lezen/bellen.

Athena, is allemaal minder erg dan dat het zo staat want heb uiteindelijk soep en pastasaus gemaakt. Niets ergs aan en zo gebeurd.

Drop, hoe is het met je zieke kind? gaat het allemaal wat beter?
Goed dat je het zegt Vrolijk, ik heb ook zo'n schrieltje natuurlijk (ik heb haar vanavond toevallig gewogen, 17.5 kilo...).
Ach gossie, dat weegt Mormel denk ik wel! Denk dat ie ook net zo lang is als haar
Even haai en baai hier doen! LLL, wat vervelend zeg, van dat jurkje! Echt balen.

Suske is vandaag nog thuis gebleven, ik dus ook. Zal de uren moeten inhalen komende weken op mijn vrije dag, want geen vrije dagen meer. Is nu wel koortsvrij dus morgen weer naar school. Morgen om 12u een bespreking met de orthopedagoge en met de logopediste m.b.t. het verslag voor het rugzakje, de 19e wordt vergaderd door de instantie die daarover gaat. Woensdag om 1330u bij de kinderarts zijn met Wiske voor voortgangscontrole. Ben er maar druk mee. Vanavond maar wezen fitnessen van 21-2230, moest even afreageren.

Vandaag dus de hele dag thuis geweest met Suske, heb maar wassen gedraaid en gestreken en zo. Niet mijn hobby, maar moet toch wat. Morgen allebei kinderdans, ben benieuwd. Had voor Wiske nog een enorm zoet balletdingetje gekocht, ze was er helemaal verliefd op .

Winterefteling met kerst gaat het hier niet worden aangezien wij dan in/bij Eurodisney zitten!

Succes morgen in Brussel Vrolijk. Binnenkort datum prikken voor gezinsweekendje weg?

Ik ga ook maar eens plat, kinderen moeten morgen naar school en voor dat ik naar de kliniek ga voor bespreking komt een goede vriend een bak koffie doen. Is net gescheiden, heeft zoontje van 5. Zo rot voor hem.
Poeh, ben er weer en zit lekker achter klaptop met rose. Believe me, die heb ik wel echt verdiend. Het was gewoon vroeg en lang en soms ook echt boring...

Hoe is het gesprek geweest vandaag Drop? Hoe gaat het met Wiske op school en waarmee zal het rugzakje gevuld worden? Ben je daar al wat wijzer uit? Kan me voorstellen dat je er druk mee bent en even lekker ben wezen afreageren. Oh ja, hoe was kinderdans met beide kinderen

Pammie, jurkje nog besteld?

LLL, vergeten op je jurkje te reageren! Ai, dat is toch wel dubbel pech en dan 3x scheepsrecht?

Hmm..winterefteling date met 3 gezinnen dan?
Nog niet besteld, ik twijfel nog over wellukuh

Ik vind deze wel leuk. Wat je misschien ook leuk vind, zijn de jurkjes van brand4girls. daar heeft loeder ook boel jurkjes van.

Deze ook leuk!
Ik kan geen plaatjes plakken (hoe doe jij dat van kippesoep.nl?)maar ik vind die 'cup dress confetti' erg leuk.

jurkje
Ik vind ze echt allemaal leuk, de kinderjurkjes. De gebreide vind ik ook zó lief, maar ik vind wel dat ze op een echt kind veel minder tuttig zijn dan op de foto. Ook met die polokraagjes, die zien er op een foto altijd zo braaf uit, maar als ze die aanhebben is het juist superpittig. Nou ja, op mijn nichtje dan, en dat is een mini-loedertje, dus ook nog schattig in een aardappelzakje .

Morgen lekker dagje vrij om bij te komen Vrolijk!

Ik ga naar bed, heb de hele avond staan strijken. Erge is dat ik als ik eenmaal bezig ben strijken best leuk vind om te doen. Dus nu is het ook weer allemaal weg. Duurt alleen altijd maar zo kort :(.
Ja, lekker vrij vandaag want Loeder is naar kinderfeestje en Mormel en ik hebben besloten om er een hangdag van te maken dus gaan ook echt de deur niet uit :-)

Ik vind de gebreide ook superlief, maar vallen erg breed. Dat hangt dan als een juttezak om kind heen aangezien Loeder beetje smal is.

Strijken sucks! heb het van de week ook staan doen aangezien hulp de badkamer miniteus had schoongemaakt en dus niet alles weg kon strijken. Maar als je eenmaal op gang bent, dan zit je in de flow. Dat ben ik met je eens.
Ja, en al die nette stapeltjes op tafel is ook zo'n bevredigend resultaat.

Een hangdagje met Mormel klinkt heerlijk, zeker met dit weer. Wat is het koud ineens!

Van smalligheid heeft mijn Poppetje geen last , dus als ze ze past krijgt ze meteen een wollen jurkje van me. Maar duurt nog wel even, want ze gaan vanaf maat 1-2 jaar en die is echt nog te groot.

Nu lunchen.
Wollige jurkje staat vast snoezig bij Poppetje! Ze zijn echt zo leuk, ook voor vrouwen. Als je KL leuk vind, dan ben je ook vast fan van Sissy Boy? Ik heb daar denk ik ook wel 5 jurkjes van, zit ook als een huis.

Koud? het stormt gewoon buiten!
Ik heb niks van Sissy Boy, maar is hier in provinciestadje ook niet te krijgen. Maar als je een leuke webwinkel weet....

Hier stormt het (nog) niet, maar hoorde het net al op de radio.
Nope, geen webwinkel en ook geen online plaatjes van website. Dan moet je er echt naartoe! Maar as je in de buurt bent van moederappt-stad, dan zit er daar 1 en ook in Rotterdam. leuke dingen en verkopen daar ook KL.
Oh da's mooi, daar ga ik zaterdag shoppen. (In moederappt-stad)

Ik had heel veel KL maar heb laatst een hele zooi op marktplaats gezet. Was er op uitgekeken. Levert echt nog best veel geld op ook, een jurkje ging voor 53 euro weg. Maar ja, nu mijn paarse jurkje vernaggeld is blijft er niet veel meer over, dus tijd om wat nieuws aan te schaffen .
Ja, dat verbaast me best van KL. Dat brengt echt een boel op.
Vrolijk waar zit SB winkel in moederappt-stad? Kan 'm op internet niet vinden dus zal wel ergens anders bij in zitten?
Hmm..ik dacht inderdaad in de passage, maar misschien is ie weer weg? Dan moet je naar Rotterdam en als je even wilt rijden, naar Amstelveen want daar hebben ze grote met kinderkleding en herenkleding. Is wel de moeite waard vind ik.
Ik ga zaterdag wel even kijken in de passage en anders ga ik wel een keertje naar een in A'dam. Mijn schoonzusje woont er om de hoek (en loopt dus ook altijd in SB).
SB is geweldig. Ik ben dol op basics en SB is ook echt fijne basics. Ik ben gewoon niet zo spannend Maar winkels komen en gaan want zag dat ze ook op Schiphol nu een SB winkel hebben zitten.
quote:lilalore schreef op 18 november 2009 @ 13:03:

Oh da's mooi, daar ga ik zaterdag shoppen. (In moederappt-stad)

Ik had heel veel KL maar heb laatst een hele zooi op marktplaats gezet. Was er op uitgekeken. Levert echt nog best veel geld op ook, een jurkje ging voor 53 euro weg. Maar ja, nu mijn paarse jurkje vernaggeld is blijft er niet veel meer over, dus tijd om wat nieuws aan te schaffen .Wil je voortaan eerst even hier vragen of er nog liefhebbers zijn?
quote:Pammie schreef op 18 november 2009 @ 16:04:

[...]

Wil je voortaan eerst even hier vragen of er nog liefhebbers zijn? Moet je wel de maat van LLL hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven