Verliefd op buurvrouw!

17-11-2009 22:23 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag mensen, ik ben nieuw op viva!

Ik ben een jongen, 21 jaar.

Nou, ik heb al een tijdje nieuwe buurman, en heel vaak overnacht er een jongevrouw, en is ook vaak overdag aanwezig en ik vermoed dat het een stel is (Relatie, maar hoeft niet zo te zijn, waarom leg ik zo uit)

Nou heb ik sinds kort verliefd voor haar.

Ik schat dat ze rond de 22 is.

De buurman waar het om gaat zit al jaren in een rolstoel, dus kan niet echt de hond uitlaten, dus zij, die jongevrouw, neemt die taak vaak over, en zo kom ik haar wel eens tegen met mijn hond

Tja, en als we elkaar zien dan is ze best wel verlegen, en hebben we het over, hoe kan het ook anders: de honden.

En ja, dik 1 week geleden kwam ik haar tegen in de supermarkt en ik heb me weten te vertellen door iemand die er bij was, dat ze erg verliefd naar mij keek, (En dat vermoeden had ik al), maar toch een stukje extra bevestiging.

5 dagen geleden kwam ik haar weer tegen, dit maal liep ik richting huis en zei kwam met de fiets voorbij, zei niks en reed verder de straat uit met de hand in het haar te vroeten, alsof ze zich geen houding wist te geven...

Normaliter zet ze altijd de fiets voor het huis, als ze dat dit maal ook gedaan had, dan had ik haar bij de voordeur wel gezien, maar ze reed ditmaal niet richting de voordeur maar richting de schuurtjes achter de huizen, waarschijnlijk om mij te ontlopen, dus conclusie: geen fiets voor de deur (Waar die normaal altijd staat..., zo ook nu)

Ik ging 1 uur later de hond uitlaten, en gek genoeg stond die fiets toen wel voor de voordeur, ik vermoed dat ze gewoon bij de schuurtjes gewacht heeft tot dat ik zelf binnen was, zodat ze me niet hoefde te zien..

Opzich niet eens zo'n gek idee, gezien ik ze (Sinds een kleine 2 weken) de hond op andere tijden uitlaat e.d (Ik heb mijn vaste tijden), dus ik zie haar nu ineens zelden...

Heb vanacht nog over haar gedroomt, dat ze me kuste, wat het betekend weet ik niet, maar goed..

Ik weet me geen raad, ik heb weinig ervaring wat betreft liefde en relaties, hoe je zoiets aan moet pakken.

Weet wel dat als het ooit iets word, dat je wel een ex met rolstoel naast je hebt wonen... (Zij zelf zit niet in een rolstoel..)

Misschien weten jullie me wat te vertellen.

Gr, Tek4
Wow, weet je zeker dat je geen 11 bent ipv 21??
Reageer ik eens een keer zonder alles gelezen te hebben.

Gelijk vet mosterd. Limburgse, met pitjes.
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 01:06:

[...]

Ja maar haar vriend (Als het geen broer/zus zijn), is verder wel 100% op die rolstoel na, kun je voor de 100% vergelijken.

Goh, dus hij heeft, in tegenstelling tot jou, hersens die wèl goed werken?

Hard to get zou kunnen, maar mijn vermoede was als volgt:

Weet niet wat ze met haar verliefdheid aan moet, en daarom ontloopt ze mij.

Waarom denk ik dat?

Heel logisch, als ze een relatie hebben, dan weet ik wel heel zeker dat je zo'n gigantisch groot schuld gevoel krijgt, gezien je iemand achterlaat die vrijwel niets alleen kan doen.. 'Hoe laat je die persoon achter?'

Je doet of je buurman niet op deze aardkloot zou mogen zijn omdat hij in een rolstoel zit. Die man is niet zielig hoor! Djiezus, wat doe jij denigrerend over hem.....niveau borrelnoot hoor. Zum :puke:

Als mijn gedachte klopt, kan ik me dat heel goed voorstellen..

Je laat immers geen gezonde vent achter dat prima voor zichzelf kan zorgen en zo weer een nieuw vrouwtje scoort.. mensen zoals hij zullen wat meer problemen ondervinden.'Een nieuw vrouwtje scoort..'

Wat ben jij dom en kortzichtig.... ik vind jou zieliger dan jij je buurman vindt.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
pffoooeee!!! ik schrok al! hahahahah!
Ongelofelijk.......echt ongelofelijk
quote:Bananarama schreef op 18 november 2009 @ 13:45:

Ongelofelijk.......echt ongelofelijk

Wel fijn dat je met deze post zoveel zelfinzicht toont.

Ik dacht trouwens dat jij zou wieberen van dit forum? Heb je me potverdikkeme blij gemaakt met een kapotte mus....tssss
Ja, dat vind ik echt.
quote:chocoladereep schreef op 18 november 2009 @ 13:22:

pffoooeee!!! ik schrok al! hahahahah!

VERRASSING!!

Ja, dat vind ik echt.
Ik voel me vereerd dat mensen op zoek gaan naar posts van mij

Hopelijk zijn er nog mensen die Tekino wél van goede raad kunnen voorzien, in plaats van hem voor schut zetten.

Onbegrijpelijk dat deze reacties worden toegestaan op een relatief 'bekend' forum.
quote:Bananarama schreef op 18 november 2009 @ 13:59:

Ik voel me vereerd dat mensen op zoek gaan naar posts van mij

Hopelijk zijn er nog mensen die Tekino wél van goede raad kunnen voorzien, in plaats van hem voor schut zetten.

Onbegrijpelijk dat deze reacties worden toegestaan op een relatief 'bekend' forum.

Oh nee hoor, weer iets dat je fout ziet (goh.....)

Ik was gisteravond al bezig met dit topic. Maar jah, dat kun je met je oogkleppen op niet zien natuurlijk?
Ja, dat vind ik echt.
Maar ga je dan nu echt? Voordat ik weer teleurgesteld word, enzo.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Mamasaar schreef op 18 november 2009 @ 14:01:

Oh nee hoor, weer iets dat je fout ziet (goh.....)

Ik was gisteravond al bezig met dit topic. Maar jah, dat kun je met je oogkleppen op niet zien natuurlijk?Dat bedoel ik nou. Hoezo beledigend? Ik heb het specifiek over mensen zoals jij. Misschien moet je eens overwegen om normaal en on-topic te reageren?
Ik dacht altijd dat een forum was bedoeld om je mening te uiten. Niet om weggetreiterd te worden vanwege je mening.
quote:Bananarama schreef op 18 november 2009 @ 14:03:

[...]

Dat bedoel ik nou. Hoezo beledigend? Ik heb het specifiek over mensen zoals jij. Misschien moet je eens overwegen om normaal en on-topic te reageren?Net zoals jij bedoel je?
Ja, dat vind ik echt.
quote:Mamasaar schreef op 18 november 2009 @ 14:04:

Net zoals jij bedoel je? Oh? Waar beledig ik jou dan?
quote:Bananarama schreef op 18 november 2009 @ 14:03:

Ik dacht altijd dat een forum was bedoeld om je mening te uiten. Niet om weggetreiterd te worden vanwege je mening.Trouwens, je mag van mij best blijven hoor, maar dan niet in andere topics liggen roepen dat je weg gaat omdat je het allemaal niet meer leuheuk vinhind.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Mamasaar schreef op 18 november 2009 @ 14:05:

Trouwens, je mag van mij best blijven hoor, maar dan niet in andere topics liggen roepen dat je weg gaat omdat je het allemaal niet meer leuheuk vinhind.Het verzoek om mijn account te verwijderen is allang ingediend hoor, dus wees gerust. Alleen Viva maakt er nog niet veel haast me. Maar vanavond kun je in ieder geval dus weer rustig slapen.
Dat doe ik sowieso
Ja, dat vind ik echt.
quote:Bananarama schreef op 18 november 2009 @ 14:06:

[...]

Het verzoek om mijn account te verwijderen is allang ingediend hoor, dus wees gerust. Alleen Viva maakt er nog niet veel haast me. Maar vanavond kun je in ieder geval dus weer rustig slapen.Laat ik je dan maar uit de droom helpen: je account wordt niet verwijderd, hooguit inactief gezet. Je zult zelf weg moeten blijven.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Carrera schreef op 18 november 2009 @ 14:10:

Laat ik je dan maar uit de droom helpen: je account wordt niet verwijderd, hooguit inactief gezet. Je zult zelf weg moeten blijven.Dat moeten ze wel, dat is nl. wettelijk vastgelegd.
quote:Bananarama schreef op 18 november 2009 @ 14:11:

[...]

Dat moeten ze wel, dat is nl. wettelijk vastgelegd.Doen ze hier niet. Je kunt zelf je berichten verwijderen en dan wordt ie inactief gezet. Verwijderd dus niet.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 01:06:

[...]

Ja maar haar vriend (Als het geen broer/zus zijn), is verder wel 100% op die rolstoel na, kun je voor de 100% vergelijken.

Hard to get zou kunnen, maar mijn vermoede was als volgt:

Weet niet wat ze met haar verliefdheid aan moet, en daarom ontloopt ze mij.

Waarom denk ik dat?

Heel logisch, als ze een relatie hebben, dan weet ik wel heel zeker dat je zo'n gigantisch groot schuld gevoel krijgt, gezien je iemand achterlaat die vrijwel niets alleen kan doen.. 'Hoe laat je die persoon achter?' En jij weet dat hij niets alleen kan doen omdat....??

Als mijn gedachte klopt, kan ik me dat heel goed voorstellen..

Je laat immers geen gezonde vent achter dat prima voor zichzelf kan zorgen en zo weer een nieuw vrouwtje scoort.. mensen zoals hij zullen wat meer problemen ondervinden.Bij die gezonde vent...daar reken jij je zelf toch niet toe hoop ik he!!
quote:Bananarama schreef op 18 november 2009 @ 11:37:

@Tekino

Als ik jou was zou ik niet meer reageren. De reacties hier zijn voor 90% niet serieus bedoeld en men maakt je belachelijk. Hou de eer aan jezelf, heb ik ook gedaan. Ik plaats mijn vragen wel op een ander forum.

Klopt, reageren heeft eigenlijk weinig zin meer, overal wordt commentaar op geleverd, en je wordt voor gek gezet...

Maar goed, ik dacht eerst dat jij ook met je eerste reactie een grapje maakte, maar goed, gelukkig zijn er nog 'Non-FOK-a-like' gebruikers op dit Forum... -.-
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 15:26:

Klopt, reageren heeft eigenlijk weinig zin meer, overal wordt commentaar op geleverd, en je wordt voor gek gezet...

Yep, dat heb ik helaas ook ondervonden, het lijkt wel één grote samenzwering.
quote:Carrera schreef op 18 november 2009 @ 14:17:

Doen ze hier niet. Je kunt zelf je berichten verwijderen en dan wordt ie inactief gezet. Verwijderd dus niet.Dat mag niet. Er zitten persoonsgegevens gekoppeld aan een account. Het is simpelweg niet toegestaan, staat nota bene in de wet, om die te bewaren. Dat is toch algemeen bekend inmiddels?
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 15:26:

Maar goed, ik dacht eerst dat jij ook met je eerste reactie een grapje maakte, maar goed, gelukkig zijn er nog 'Non-FOK-a-like' gebruikers op dit Forum... -.-Weet je wat ik helemaal bizar vind? Dat ze alles maar toelaten. De ene belediging na de andere, de ene opmerking nog kwetsender dan de andere. En dat wordt allemaal toegestaan hier op het forum. Wat mij betreft een staaltje mismoderatie eersteklas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven