Good Luck
woensdag 18 november 2009 om 15:27
Ha ha ha Bam, leuk he zo comuniceren met de koters? Ik vind het echt prachtig waar Jeetje nu mee komt. Hele verhalen.
Ik was trouwens nog even bij Hema vanmorgen. De jas die Jeetje vorig jaar had (en dit jaar nog steeds past) hebben ze weer, zwarte langere jas met roze voering! Ik ben helemaal blij en heb hem gelijk in 110/116 gehaald. Zit ik volgend jaar ook weer goed , ha. En dat voor slechts 30 euro...
Ik was trouwens nog even bij Hema vanmorgen. De jas die Jeetje vorig jaar had (en dit jaar nog steeds past) hebben ze weer, zwarte langere jas met roze voering! Ik ben helemaal blij en heb hem gelijk in 110/116 gehaald. Zit ik volgend jaar ook weer goed , ha. En dat voor slechts 30 euro...
woensdag 18 november 2009 om 15:52
Hoi hoi heel even, ben en aan het werk en de tig pagina's aan het bijlezen maar even over de MG. heb het nog aan zussie gevraagd en die heeft het echt heel erg druk met opnames met kindjes op de IC met MG, terwijl ze zich een paar wejken geleden nog zat te vervelen. Ze zei "de gewone griepprik vind ik overbodig maar deze zou ik met T en L echt wel nemen".
woensdag 18 november 2009 om 16:04
quote:Star schreef op 18 november 2009 @ 14:52:
Nee, snotverkouden denk ik. Snot hoort niet bij griep schijnt.
Lieve Vati. Diet hij ook meteen boodschappen voor je? Ha Star! Ik kwam hier even lezen om te kijken hoe het met Ceetje is. Verkouden/snot betekent NIET dat het géén MG is! Tony en Vito zijn ook heel verkouden en snotterig. Volgensde hap-arts die ik dit weekend gesproken heb, is alles wat nu hoest en koorts heeft, vrijwel zeker MG. Hou Ceetje dus toch maar even goed in de gaten. Doe je toch wel, weet ik ook wel, maar dacht, laat het je toch even weten.
Nee, snotverkouden denk ik. Snot hoort niet bij griep schijnt.
Lieve Vati. Diet hij ook meteen boodschappen voor je? Ha Star! Ik kwam hier even lezen om te kijken hoe het met Ceetje is. Verkouden/snot betekent NIET dat het géén MG is! Tony en Vito zijn ook heel verkouden en snotterig. Volgensde hap-arts die ik dit weekend gesproken heb, is alles wat nu hoest en koorts heeft, vrijwel zeker MG. Hou Ceetje dus toch maar even goed in de gaten. Doe je toch wel, weet ik ook wel, maar dacht, laat het je toch even weten.
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 18 november 2009 om 16:15