leuke babylaarsjes < 1jaar

24-10-2009 10:14 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op dit moment op zoek naar leuke (en warme) schoentjes of laarsjes voor de winter. Mijn baby is nu 5 maanden, geen idee wat dan praktisch om te kopen, iemand tips toevallig?

Ik vind die baby Uggs erg schattig, maar wel duur als je die maar kort aankunt. Weet iemand toevallig een leuk en goedkoper alternatief? booties bijvoorbeeld? Ik heb via HM.com van die roze laarsjes besteld, maar later dacht ik dat die misschien niet handig zijn omdat ze snel uitvallen bij babyvoetjes. http://shop.hm.com/nl/sho ... pt=BARN_BA_ACC&shoptype=S

Alvast bedankt voor de reacties!
Mijn kleintje had op die leeftijd geen laarsjes of iets dergelijks. Als we buiten waren lag ze nog in de kinderwagen of later in wandelwagen + voetenzak. Of ze had een extra paar sokken aan.
Volgens mij vallen alle laarsjes snel uit bij die kleintjes hoor. Wij hebben nog laarsjes van onze oudste. Van de HM. Rib met een bontkraagje... zo schattig.

Moet eerlijk zeggen, dat ze ze niet veel aan heeft omdat ze toch lekker in de zak zit. Maar zo op de fiets heb ik de bontlaarsjes.
deze heeft wel leuke

klik

harde zooltjes zijn niet echt praktisch voor die kleintjes. zolang ze nog niet lopen zijn slofjes makkelijker. Die zitten beter om de voetjes.
anoniem_62387 wijzigde dit bericht op 24-10-2009 10:35
Reden: verkeerde zin
% gewijzigd
Prenetal heeft nu leuke laarsjes (en sommige lijken op Uggs).
Ik had Robeez voor mijn babyzoon. Die kan je ook heel makkelijk aan en uit doen en ze zijn heel warm

voor meisjes hebben ze ook hele leuke kleuren
Stressed is just desserts spelled backwards
Bij ter Stal schijnen ze ze nu voor 9 euro te hebben.
.
Ik had gewoon van die leren slofjes. Schoenen voor zo'n kleintje zag ik geen meerwaarde in.
Wij hebben ooit "laarsjes" gekregen van Teva, van suede. Kwamen tot iets boven de enkel en waren net wat warmer dan de leren slofjes met een sokje.
Die van de H&M zijn idd erg schattig! Ook heb ik bij de Jola (zit deze in heel NL???) laatst hele leuke gekocht... Verder ook nog een leuke website waar ik een paar keer slofjes heb besteld, en daar hebben ze ook super leuke laarsjes, een soort Indianen laarsjes, maar weet niet vanaf welke maat ze deze hebben. Maar die zijn zoooooooo schattig!!! www.kleineroos.nl
Hmmm, net nog even op de website gekeken, is wel allemaal merk, dus de prijzen liggen wel een stuk hoger dan H&M of zo.
Deze zijn niet duur Booties
Ik heb ze via roosjes.eu, superleuk, betaalbaar en goeie service. (en nee heb geen aandelen, ben gewoon een tevreden klant )
Ik ben zwanger en ik heb van mijn moeder van die teva laars/slofjes gekregen. Super schattig! Je kan ze zelfs verstellen, dus ze groeien even mee met de baby. Ik kan ze helaas zo niet vinden op internet, maar mocht ik ze nog vinden, dan plaats ik wel even een link.

Ze zijn gevoerd, dus lekker warm. Ik vond ze echt te schattig haha

(maar ik heb dus nog geen idee hoe ze zouden zitten bij een baby)
ik heb deze:

http://www.bobux.nl/ (helemaal onderaan)

Heel schattig en lekker warm. Blijven tot nu toe goed zitten.

Lijken op die van Maleficent(s kind)
http://www.toffesloffe.nl ... KTF4MOo_J0CFRkF3godSG5Fpw

De inch blue slofjes zijn heel lekker warm!
www.roosjes.eu

Zo schattig!

(Heb die schattige teva laarsjes niet meer kunnen vinden online)
Jaa inmiddels de schattige teva laarsjes gevonden! (Waarschijnlijk heb je al lang wat gevonden, maar post toch nog even )

als je bij google afbeeldingen "teva logan bootie" dan vind je ze. Wij hebben de gele. Ik vind ze zooo cute!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven