Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oeh, misschien maar beter om IErlandpakje niet op te halen dan? En zeggen dat de postCode (we houden hem erin!) -helaas, helaas, helaas- het pakje heeft kwijtgemaakt?

Jongens worden/zijn steeds beterder. Tony kan morgen weer naar school, denk ik. Vito nog wat verhoging en heel snotterig en kan nog weinig hebben. Morgen laatste dosis tamiflu en dan zit kuurtje er ook in.

Lekker, warme choco! Goed idee!
Loretta is De Mol. Punt.
Dan zitten jongens weer vol meuk

Ierlandpakjes kunnen leuk zijn. Ouders gaan volgende week naar Dublin. Hebben al hele boodschappenlijst mee
Ik wil óók postCodepakjes!

iErlandpakje misschien met nog een Hand?! Één hand is tenslotte ook zo alleen

Fijn van Vito en Tony!

Dublin, leuk!

*gaat meteen even op de website van Ryanair kijken *
Peas on earth!
Ja, ik wil ook zo graag naar Dublin. Nog niet geweest dus.

Je kunt ook op Noord Ierland vliegen, Erwt, das soms goedkoper.

Leuk voor je ouders Star, gaan ze vaker naar Ierland?

Een pakje is binnen nu, ze bleken gisteren 1e poging gedaan te hebben dus vandaag 2e en ik was er helaas

Ik wacht met openmaken op Ier want van zijn moeder, maar, heel gek: gericht aan mij. Ben benieuwd.

Weer vol meuk

Fijn dat het beter gaat, Kess!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ooohh ik wil heel graag weten wat de opvolger van "the hand" is!!

Ik kan het pakje vanaf morgen ophalen geloof ik, er lag een briefje, SpannunG!!

Lekker opgeschoten vandaag, de groene muur is helemaal te cewl!! Morgen en overmorgen gaan we er weer flink tegenaan maar dan zonder Nemo. Die lag midden in de kamer op de vloer te slapen met hoofd op stapel tijdschriften whahaha.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ohhhh spannend, pakje van iErenmoeder

Misschien een Voet dit keer?

Vish, leuk van groene muur! Slapende Nemo
Peas on earth!
De jompels en foppies worden met de keer stommer
Ik ga es even koekeloeren
Peas on earth!
Normaal gesproken gaan ze alleen naar Ierland als wij ook gaan

Dublin ben ik 1 keer geweest en ga niet graag terug; Ierland heeft veeeeeeel mooiere plekjes. Zou liever een keer naar Noord Ierland incl Belfast gaan. Rijke geschiedenis enzo
Vande Playgrounds ende Pokkels, voller dat schema?!
Peas on earth!
Doe es foto van muur Vish?
He gets ineens 39 graden koorts hier. Hoe is het met Ceetje?
quote:Star schreef op 18 november 2009 @ 18:38:

Dublin ben ik 1 keer geweest en ga niet graag terug; Ierland heeft veeeeeeel mooiere plekjes. Zou liever een keer naar Noord Ierland incl Belfast gaan. Rijke geschiedenis enzo Ben wel vaker in Ierland geweest. Zou ook niet alleen naar Dublin willen, maar als start- of eindpunt best leuk
Peas on earth!
Accu was leeg heb wel met telefoon foto gemaakt, even op de comp krijgen.
quote:Vishnu schreef op 18 november 2009 @ 18:39:

He gets ineens 39 graden koorts hier. Hoe is het met Ceetje?

Ik heb het stokje niet gegooid.

Ceetje snot en warm en hoesten en af en aan huilerig, maar zit nu weer even lief te spelen.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 november 2009 @ 18:39:

[...]

Ben wel vaker in Ierland geweest. Zou ook niet alleen naar Dublin willen, maar als start- of eindpunt best leuk Ah zo
Ik ben trouwens nog nooit in Noord-Ierland geweest, lijkt me ook mooi! We hadden trouwens een vaag plan om aankomende zomervakantie naar Ierland op vakantie te gaan (rondtrekken met auto en tent). Maar eens even kijken hoe&wat
Peas on earth!
Ohhh begin volgend jaar kan ik met twee personen voor 80 euro heen- en terug...
Peas on earth!
Zus had foto gemaakt, zie hyves voor een groenexplosie
Ohh, ik ga even kijken!
Peas on earth!
Lekker groen! Maar ja, ik ben dan ook een Erwtje

Wel goedgematchte kleding ook
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 november 2009 @ 17:53:

Ohhhh spannend, pakje van iErenmoeder

Misschien een Voet dit keer?

Nee, helaas

Ze stuurde heel veel thee uit Ierland voor mij, paar soorten die ik heel lekker vind, o.a. Twinnings Kamillethee. En ook een waarvan ze denkt dat ik em heel lekker vind, omdat ik em met kerst steeds dronk, maar dat was meer bij gebrek aan andere thee en een hormonaal iets denk ik, want drink em nu nooit meer en toen ze op kraamvisite kwam nam ze ook al 5 pakken mee, die nog onaangeroerd in de kast staan Tis soort fruitthee, met blackberry & vanille, Granaatappel & Ginseng. Dat soort smaken.

Iemand thee hebben?

En verder een hele mooie vilten Adventskalender uit Peru. Helemaal hangdgemaakt met allemaal figuurtjes erin van de zon en de maan en allemaal Inca Reli-poppetjes. Hij is heel mooi.

Er zit alleen geen Chocola in

Maar zo lief.

Ier denkt wel dat ze zo hoop dat we ook Christelijke gebeuren beetje gaan uitleggen aan Chica en Mier.Hebben besloten als concessie dan maar niet te vertellen dat de kalender van de kerstman komt

Even verder lezen hier.

Zag al dat de Jompels en Foppies nu een zo mogelijk nog debielere naam hebben. Altijd feest.
Die thee

Wel lief, maar ik zie die Twiningsthee ook wel in goeie theewinkels hier toch? En nu heb je dus een overschot aan thee
Peas on earth!
quote:Star schreef op 18 november 2009 @ 18:38:

Dublin ben ik 1 keer geweest en ga niet graag terug; Ierland heeft veeeeeeel mooiere plekjes. Zou liever een keer naar Noord Ierland incl Belfast gaan. Rijke geschiedenis enzo

Waarom nu zonder jullie? Gewoon voor de leuk?

Ja, dat denk ik ook, van mooiere plekjes. Ik wil nog naar Wicklow en Kerry en Conemara verder ontdekken. En zeker ook naar Belfast en The Giant's Causway en zo. Maar, Dublin moet je wel een keer geweest zijn en we hebben er aantal vrienden ook.
Giant's Causeway wil ik ook graag zien! Dat is N-Ierland toch?

Heleboel jaar geleden heb ik zomervakantie gedaan met drie weken rondtrekken door heel Ierland, was écht leuk!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven