Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met Ceetje Star, begint ze al wat op te knappen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou vooruit, speciaal voor jou m'n glazen bol afgestoft, Desteny komt op 16 juni ter wereld. Exact tijdstip is zover van te voren nog een beetje lastig.

Suus, ik ben nu een digitaal boekje rijker. Ga zo op de mailadressen van de mannen verder. Als je mensen uitnodigt krijg je 5 extra credits. Misschien nog een idee?

Zo, erst even op de groep kijken en dan de Spaanse Droom verder kijken...
quote:Maleficent schreef op 18 november 2009 @ 20:58:

Hoe gaat het met Ceetje Star, begint ze al wat op te knappen?Yep Tenminste, koortsloos.
School belt net dat de juf ziek is (is in 21 jaar 1x ziek geweest). Flink ook, dus of ik wo en vr kan werken. Hmm, met die zieke berend is dat wel lastig.

En vrijdag ga ik eindelijk naar de kapper dus die heb ik al afgezegd. Vond vent dat ik wel moest gaan. Grappig dat hij niet ziet dat ik nu in een joggingbroek (omdat er 3 broeken in de was zitten) en met uitgroei op de bank zit. Zal het dus wel meevallen of weet hij gewoon niet anders ha ha.

Even een nieuwe discussie: Sint zonder kruis op zijn mijter, want dat is te christelijk en het moet een feest voor iedereen zijn.

Moeten we nu de afkomst van Sint verloochenen omdat er zvoeel andere culturen in NL zijn?
Vond hij dat je naar de kapper moest of moest werken?

Pffffffffffffffffffffff Sint is katholiek punt uit en er komt geen minaret op de mijter. Zo. Stomme discussie
Malllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cewl zeg. Ik gooi d'r nog even een smiley in en doe vast een dansje:
Stomme discussie over de Sint. Mogen we gewoon nog onze eigen gebruiken houden in NL?
En deze is voor Amaal:

Handen af van Sint z'n kruis!

Ieuw Amalia, knijpfruitkots! Ongelooflijk dat er dan maar zo veel uit blijft komen, uit zo'n klein lijfje... Arm ding.

Suus, dat wordt retteketet naar de Hema, dank voor de tip! Ga zo nog even proberen voor de kar voor je.

Mal, juich juich!
Goh, ik kan eindelijk plaatjes plakken. Zijn jullie eigenlijk een beetje trots op me? Of is u het al weer zat?
Wat een vieze smiley Suus!
Nou plak es wat leuks dan, ik zag alleen een Hemajasje?
quote:Suze2 schreef op 18 november 2009 @ 21:11:

En deze is voor Amaal:

[afbeelding] Te goed deze.
Ik kom zo wel weer kijken, moet nog even wat werken (moest vroeg van kantoor omdat vriend nog bij schoonvader zat en ik Mare moest ophalen - hij zit er nu nog trouwens)
O ja, Hemajasje hadden ze niet. En mijn bestelling die klaar zou liggen ook niet. Stomme winkel.

*rent weg voor Jinny*
quote:Helenita2 schreef op 18 november 2009 @ 21:16:

Ik kom zo wel weer kijken, moet nog even wat werken (moest vroeg van kantoor omdat vriend nog bij schoonvader zat en ik Mare moest ophalen - hij zit er nu nog trouwens)Och erm, da's niet fijn
Ooow, die smiely was ook geplakt? *pling* (kwartje valt). Helemaal leuk, ga zo door!

Na, ik ga hoor, nu ik me nog tot werk kan zetten...
ik heb nu dus een site met tientallen kotssmileys, ghe ghe ghe
O naar Helen, van je schoonvader, ik lees het nu
Ja, hoop niet dat hij de hele nacht blijft zitten, want dan kan ik morgen weer vrij nemen (vorige week ook al anderhalve dag vanwege verkoop appartement). *terug in loyale-vriendin-modus*
quote:Helenita2 schreef op 18 november 2009 @ 21:13:

Handen af van Sint z'n kruis!

Ik haal wel ff zo'n jas als je wil? Kan hem altijd terug brengen nietwaar? Hel, jij ook 1?
Arme man Hel
Waar haal je die smileys dan vandaan? En dan vanaf plaatje=> eigenschappen=> afbeelding plakken?

Fijn dat Ceetje beter gaat...

En idd niet aan het kruis komen!

En hel: sterkte ermee meid. Hoop dat hij er morgen gewoon is... Dat heet geen lange "strijd" is...
Leuk winkeltje wel nu bij Tchibo

http://www.tchibo.eu/is-b ... ductInformation-Start;sid=2heZhNnuqEWZhJLqgRWT4Np7C5mezBiFN5Y=?ProductSKU=0009619

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven