Good Luck
donderdag 19 november 2009 om 11:30
quote:amalia schreef op 19 november 2009 @ 11:25:
Bam, weet jij iets leuks in jouw plaats om uit eten te gaan? Is lekker centraal. Moet wel maandag open zijn. Niet die waar we al 2x geweest zijn, want dat kennen we wel nu toch?
Jin, vindt jij dat ook handig, die plaats? Of liever iets anders?
haha maar dat is wel lekker.
Ik ken er nog wel een, maar weet zo even de naam niet.
Ik zal even in mijn glazen bol kijken
Bam, weet jij iets leuks in jouw plaats om uit eten te gaan? Is lekker centraal. Moet wel maandag open zijn. Niet die waar we al 2x geweest zijn, want dat kennen we wel nu toch?
Jin, vindt jij dat ook handig, die plaats? Of liever iets anders?
haha maar dat is wel lekker.
Ik ken er nog wel een, maar weet zo even de naam niet.
Ik zal even in mijn glazen bol kijken
donderdag 19 november 2009 om 12:14
Daar wachten we dan maar op Mal
Pizza. Hmmm, vind ik wel lekker maar als ik uit eten ga vind ik een eettentje met wat algemene dingen ook heel lekker.
Maar ik sluit me aan hoor. Pastaatje vind ik ook heerlijk bij de pizzaria!
Er zit een heel leuk klein tentje op de hoek vlakbij RAF. In een bocht. Weet je welke in bedoel? als je vanuit mij naar jouw stad rijdt en je volgt de verplichte autoroute zeg maar kom je er langs. Nog voor die tent waar we vorige keer zaten.
Mss beetje onduidelijke omschrijving
Pizza. Hmmm, vind ik wel lekker maar als ik uit eten ga vind ik een eettentje met wat algemene dingen ook heel lekker.
Er zit een heel leuk klein tentje op de hoek vlakbij RAF. In een bocht. Weet je welke in bedoel? als je vanuit mij naar jouw stad rijdt en je volgt de verplichte autoroute zeg maar kom je er langs. Nog voor die tent waar we vorige keer zaten.
Mss beetje onduidelijke omschrijving
donderdag 19 november 2009 om 12:18
http://www.marktplaats.nl ... nl/shop/collection/1076/0
Voor alle meisjes die het nog niet hebben en waarvan Sint even inspiratieloos is
Voor alle meisjes die het nog niet hebben en waarvan Sint even inspiratieloos is
donderdag 19 november 2009 om 12:40
quote:amalia schreef op 19 november 2009 @ 12:14:
Mss beetje onduidelijke omschrijving ja ik weet wel welke dat is, vroeg het net aan manlief hoe die tent heet. haha toeval zeg! daar hebben wij ook gegeten en dat was goed bevallen, alleen stonden ze om de 5 minuten aan ons tafeltje of alles goed was en of we nog wat wilde hebben, erg irritant, haha. Maar toen waren ze pas net open, dus dat zal er nu wel af zijn denk ik
Mss beetje onduidelijke omschrijving ja ik weet wel welke dat is, vroeg het net aan manlief hoe die tent heet. haha toeval zeg! daar hebben wij ook gegeten en dat was goed bevallen, alleen stonden ze om de 5 minuten aan ons tafeltje of alles goed was en of we nog wat wilde hebben, erg irritant, haha. Maar toen waren ze pas net open, dus dat zal er nu wel af zijn denk ik
donderdag 19 november 2009 om 13:23
Op deze binnenkomst pagina staan er een stuk of 3,4 die wel mooi zijn met een flinke hak. Vierde bovenste rij, de zesde rij en dan 2 en 4
Vierde rij van onder, nummer 4 (ik kan hier geen plaatjes van pakken).
http://www.sacha.nl/index.php?k=3&t=2
Vierde rij van onder, nummer 4 (ik kan hier geen plaatjes van pakken).
http://www.sacha.nl/index.php?k=3&t=2
maleficent wijzigde dit bericht op 19-11-2009 13:23
Reden: nu met link ;-)
Reden: nu met link ;-)
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 19 november 2009 om 13:28
http://www.shoeline.nl
kun je zoeken op kleur en model, staan er ook aardig wat met hak, zoals die 2 die ik net plaatste.
kun je zoeken op kleur en model, staan er ook aardig wat met hak, zoals die 2 die ik net plaatste.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 19 november 2009 om 13:46
Hel, dikke voor jullie. Sterkte voor jullie meid.
Ik hou het kort, ventje is niet lekker. Zit tegen koorts aan, huilt veel.
Vanochtend ben ik met Lianne naar het CB geweest. Ze is 106cm. en 18 kilo. Plaatjestest ging moeizaam, wat ik al had verwacht, dus verwijzing naar oogarts. Lianne riep meteen:"Dan wil ik een roze bril mama!"
Ik hou het kort, ventje is niet lekker. Zit tegen koorts aan, huilt veel.
Vanochtend ben ik met Lianne naar het CB geweest. Ze is 106cm. en 18 kilo. Plaatjestest ging moeizaam, wat ik al had verwacht, dus verwijzing naar oogarts. Lianne riep meteen:"Dan wil ik een roze bril mama!"