Mode & Beauty alle pijlers

sabon

15-08-2007 18:17 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie is er - net als ik - gek van de Sabon?

(zie sabon punt nu en www ervoor natuurlijk)

ik vind hun producten heerlijk!

Je betaalt er wel wat voor, maar tegelijk heb ik het er wel voor over hoor

Het is trouwens ook goed voor mensen met huidproblemen.

M'n moeder heeft eczeem (schrijf ik het goed?) en m'n vader iets wat lijkt op psoriasis (ook een huidaandoening in ieder geval), bij hen werkt het ook goed.

-xx- schatje84
Ben vooral helemaal wild van hun bodyscrub Lemon/Mint. Even onder de douche je benen scrubben en dan met een scheermesje ontharen. Heerlijk zachte benen!!!

En lange leve internet, want nu hoef ik niet twee uur te reizen om zo'n pot te kunnen kopen!
schatje:ik ben het helemaal met je eens!het is ook helemaal mijn merk!!!!ik had ook altijd heel veel last van mijn eczeem,maar sinds ik die spullen van hun gebruik gaat het stukken beter!ik ben echt blij met deze ontdekking!
Ja, ik wordt ook helemaal blij van dit merk.

Helaas zitten ze ook niet bij mij in de buurt, of misschien maar gelukkig, anders zou ik er veel te veel geld uitgeven.

De carrot dagcreme vind ik echt helemaal super. Mn huid is er veel rustiger van geworden.
bij mij zit het nu ook niet in de buurt (ik woon in de omgeving van Leiden), maar eerst moest ik naar Rotterdam / Amsterdam / Utrecht (ik studeer in Utrecht, dus da's wel handig, maar onhandig voor m'n portemonnee natuurlijk)

Nu kwam ik laatst in Scheveningen ook een Sabon tegen (in de promenade), en zag ik op de site dat er ook eentje in Den Haag wordt geopend binnenkort (of is die ook al open?)

Anyway, ik wil graag dingen ruiken voor ik ze koop...

Dacht bijvoorbeeld dat de desertrose dagcreme lekker zou zijn, maar vond daar niet zo veel aan zitten.... wel jammer, maar het vanille masker is ook lekker!

Een opsomminkje wat ik allemaal heb:

- lemon mint bodyscrub

- vanilla coconut creamy scrub

- vanille showeroil

- lemon basil showergel (2x, eentje van m'n vriend met wie ik ben gaan samenwonen haha)

- ginger orange showergel

- lemon basil body gel polisher

- ginger orange body gel polisher

- ginger orange buttercream

- face polisher

- face cleanser

- vanilla mask

- soap on the rope

- zakjes zeepsnippers (vanille + citroen)

- de voetenbadblokjes

:$ best wel erg als ik dit zo zie :$

de buttercream is trouwens ook erg lekker voor na het ontharen (dat doe ik dan vaak!)

En de body gel polisher zit tussen showeroil en scrub in, wel wat fijner.

Ik vind de body scrub erg lekker (heb dus ook de lemon mint), maar ik vind hem zo grof... De creamy scrub is wat dat betreft even fijner (kan ook bij bijvoorbeeld onthaarde oksels, tegen ingroeiende haren, en dat zou ik met de gewone scrub niet durven proberen)

-xx- schatje84

ps: ik hoorde van een medewerker in Scheveningen dat ze misschien ook op een filiaal in Leiden uit zijn (zou helemaal geweldig worden!!)
ja,ook ik moet er voor reizen,maar dat is inderdaad misschien maar beter ook!meestal als ik in amsterdam ben,die nu ook 2 winkels hebben of ik ga naar utrecht!

de buttercream vind ik echt heel erg lekker!!!
Iedere middag als ik mijn anti-RSI rondje ga lopen, kom ik langs de Sabon.

Ik vind die winkel verschrikkelijk stinken en heb nooit de neiging gehad naar binnen te stappen. De hele Meent (vestiging Rotterdam) riekt naar pot pouri.

Had het idee, zeep die zo ontzettend sterk ruikt kan nooit goed voor de gevoelige huid zijn.

Maar ik heb het blijkbaar mis. Toch hou ik het maar bij mijn Eucerin met 10% urea. Ruikt helemaal nergens naar, maar de psoriasis wordt minder.

Het leven zit wel oneerlijk in elkaar. Allemaal mensen die het jammer vinden dat die winkel zo ver weg zit. Is er iemand die er dagelijks langs loopt, wil ze geen voet over de drempel zetten.
quote:schatje84 schreef op 16 augustus 2007 @ 10:19:

bij mij zit het nu ook niet in de buurt (ik woon in de omgeving van Leiden), maar eerst moest ik naar Rotterdam / Amsterdam / Utrecht (ik studeer in Utrecht, dus da's wel handig, maar onhandig voor m'n portemonnee natuurlijk)

Nu kwam ik laatst in Scheveningen ook een Sabon tegen (in de promenade), en zag ik op de site dat er ook eentje in Den Haag wordt geopend binnenkort (of is die ook al open?)

Anyway, ik wil graag dingen ruiken voor ik ze koop...

Dacht bijvoorbeeld dat de desertrose dagcreme lekker zou zijn, maar vond daar niet zo veel aan zitten.... wel jammer, maar het vanille masker is ook lekker!

Een opsomminkje wat ik allemaal heb:

- lemon mint bodyscrub

- vanilla coconut creamy scrub

- vanille showeroil

- lemon basil showergel (2x, eentje van m'n vriend met wie ik ben gaan samenwonen haha)

- ginger orange showergel

- lemon basil body gel polisher

- ginger orange body gel polisher

- ginger orange buttercream

- face polisher

- face cleanser

- vanilla mask

- soap on the rope

- zakjes zeepsnippers (vanille + citroen)

- de voetenbadblokjes

:$ best wel erg als ik dit zo zie :$

de buttercream is trouwens ook erg lekker voor na het ontharen (dat doe ik dan vaak!)

En de body gel polisher zit tussen showeroil en scrub in, wel wat fijner.

Ik vind de body scrub erg lekker (heb dus ook de lemon mint), maar ik vind hem zo grof... De creamy scrub is wat dat betreft even fijner (kan ook bij bijvoorbeeld onthaarde oksels, tegen ingroeiende haren, en dat zou ik met de gewone scrub niet durven proberen)

-xx- schatje84

ps: ik hoorde van een medewerker in Scheveningen dat ze misschien ook op een filiaal in Leiden uit zijn (zou helemaal geweldig worden!!)

Wow in leiden zou wel lekker zijn! Daar woon ik ook in de buurt!

Ik heb de bodyscrub en de desert flowers creme; HEEEL FIJN ALLEMAAL!

Ik heb meerder lichaams scrubs uit de bekende drogisterijeen geprobeerd, maar die verbleken bij Sabon's spullen..Nog nooit zo'n zacht huidje gehad als na een behandeling met de body scrub!

Wat vond jij niet lekker aan de Desert flowers dagcreme? Ik vind hem tot nu toe echt ontzettend fijn! Heel zacht huidje krijg ik ervan!

Zou het assortiment nog uitbereiden naar 'haar producten? Dat lijkt me ook wel lekker!
quote:absoluteEinstein schreef op 16 augustus 2007 @ 11:28:

Ik vind die winkel verschrikkelijk stinken en heb nooit de neiging gehad naar binnen te stappen. De hele Meent (vestiging Rotterdam) riekt naar pot pouri.

Had het idee, zeep die zo ontzettend sterk ruikt kan nooit goed voor de gevoelige huid zijn.

Maar ik heb het blijkbaar mis. Toch hou ik het maar bij mijn Eucerin met 10% urea. Ruikt helemaal nergens naar, maar de psoriasis wordt minder.

Het leven zit wel oneerlijk in elkaar. Allemaal mensen die het jammer vinden dat die winkel zo ver weg zit. Is er iemand die er dagelijks langs loopt, wil ze geen voet over de drempel zetten.ben je niet in de war met een lush winkel?????die stinken inderdaad vreselijk,maar sabon niet hoor!
quote:mikkie8 schreef op 16 augustus 2007 @ 12:24:

[...]

ben je niet in de war met een lush winkel?????die stinken inderdaad vreselijk,maar sabon niet hoor!

Nee, mikkie8...Lush zit niet in Rotterdam, de Sabon wel; sind een maandje ongeveer zitten er zelfs 2 in hartje centrum!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er tot nu toe alleen binnen ben gestapt om cadeautjes voor anderen te kopen en nog nooit iets voor mezelf heb geprobeerd...ik ga meteen even snel een kijkje nemen op de site

xx La
@Mikkie, nee, sorry ik bedoel echt Sabon.

Laten we het er maar op houden dat geuren persoonlijk zijn.
absolute einstein:geen probleem hoor!ieder zijn ding!

lala:ja,dan wordt het hoog tijd!wat ik ook zo super vind van deze winkel dat je het gewoon kan uitproberen!zo ben ik daar ook begonnen!wil je je handen eens scrubben???werd er gevraagd.dat heb ik gedaan en sindsdien ben ik verslaafd,haha!
Ik was even nieuwsgierig, dus ik ging even kijken op de site...

Dacht ik, want ik had niet .nu gelezen. Ik tikte dus www.sabon.nl

Dan krijg je schepen te zien... Ik dacht in eerste instantie nog, wat een rare site voor beauty merk!!!!
quote:Nymphe schreef op 17 augustus 2007 @ 08:31:

Ik was even nieuwsgierig, dus ik ging even kijken op de site...

Dacht ik, want ik had niet .nu gelezen. Ik tikte dus www.sabon.nl

Dan krijg je schepen te zien... Ik dacht in eerste instantie nog, wat een rare site voor beauty merk!!!!Het is ook wwwsabon.nu en niet www.sabon.nl

@ Bibi1986 de desertrose dagcreme rook heel anders dan ik had verwacht (op de site had ik gelezen wat het ongeveer zou zijn en de geur was anders dan verwacht) 'k heb hem niet geprobeerd, dus misschien zou ik dat een keer moeten doen ja :-)

Haarproducten zouden helemaal geweldig zijn

Trouwens, Sabon heeft nu 3 vestigigingen in Amsterdam: 2 in de Kalverstraat en 1 in de Leidsestraat. Ik weet ook hiervan niet wie het zei, maar er zijn er dus (sinds kort) 3 i.p.v. 2

Ik ga nu een weekendje weg.

Heb de zeepsnippers mee voor het geval we een bad hebben in het hotel, (schijnt ook lekker te zijn) en anders laat ik de kamer lekker ruiken met de snippers

Trouwens, in de VS is Sabon ook helemaal hip, dat komt omdat Oprah het een keer aangeprezen heeft in haar programma hihi
quote:absoluteEinstein schreef op 16 augustus 2007 @ 11:28:

Het leven zit wel oneerlijk in elkaar. Allemaal mensen die het jammer vinden dat die winkel zo ver weg zit. Is er iemand die er dagelijks langs loopt, wil ze geen voet over de drempel zetten.Hi, Las dat je last hebt van psoriasis...zit ook bij mij in de familie. Kijk eens op de site van Skin Biology en van DianaYvonne, misschien heb je daar wat aan.
Ik vind dat ze er heerlijke dingen verkopen,maar die verkoopsters in Rotterdam moeten ze uit de winkel gooien!

Echt,ik ga er niet meer heen,vreselijke figuren zeg!

Ik heb iets anders gevonden,soapstory.

Vergelijkbaar en veel sympathiekere mensen
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:nikkinuts schreef op 20 augustus 2007 @ 09:45:

Ik vind dat ze er heerlijke dingen verkopen,maar die verkoopsters in Rotterdam moeten ze uit de winkel gooien!

Echt,ik ga er niet meer heen,vreselijke figuren zeg!

Ik heb iets anders gevonden,soapstory.

Vergelijkbaar en veel sympathiekere mensen

Wat was er zo erg aan die verkoopsters dan?

Ik ben vorige week nog in beide filialen geweest in R'dam, en ik vond er niets mis mee.....

Soap story is ook leuk, maar ik vind dat de luchtjes minder goed blijven hangen zegmaar. De zeepspons zou ik trouwens ook nog wel een keer willen proberen van de Soapstory!

Ik heb trouwens afgelopen weekend - weekendje weg - de zeepsnippers in bad uitgeprobeerd

Afvoer verstopt toen ik het bad leeg wilde laten lopen, omdat de zeepsnippers niet helemaal opgelost waren.

(geen succes dus, wat mij betreft)

-xx- schatje84
ik ken het niet.. sabon?
schatje,ik wist niet dat ze er in amsterdam al 3 hebben!dan gaan de zaken zeker goed!jammer dat die snippers het niet waren!hoef ik die ook niet uit te proberen!was je weekendje wel leuk???
quote:mikkie8 schreef op 20 augustus 2007 @ 10:47:

schatje,ik wist niet dat ze er in amsterdam al 3 hebben!dan gaan de zaken zeker goed!jammer dat die snippers het niet waren!hoef ik die ook niet uit te proberen!was je weekendje wel leuk???

Ja, weekend was super

3 maanden terug verhuisd (+ samenwonen) veel spanningen, maar ik heb het gevoel dat er dankzij dit weekend een omslag is

Snippers was idd jammer, maar als je ze meer verkruimeld gaat het misschien beter?

Het 2e filiaal van de Sabon op de Kalverstraat is trouwens een klein winkeltje (wel langs gelopen, niet in geweest)

-xx- schatje84
quote:meyki schreef op 17 augustus 2007 @ 13:05:

[...]

Hi, Las dat je last hebt van psoriasis...zit ook bij mij in de familie. Kijk eens op de site van Skin Biology en van DianaYvonne, misschien heb je daar wat aan.Bedankt! Ga ik doen.
quote:Bibi1986 schreef op 16 augustus 2007 @ 11:34:

[...]

Zou het assortiment nog uitbereiden naar 'haar producten? Dat lijkt me ook wel lekker!wat ook wel een goede zet van ze zouden zijn is als ze ook reisverpakkingen maken!want die grote glazen potten ga ik niet meenemen!straks breekt het nog!zonde!!!
heey meiden,

zijn jullie laatst nog geweest?de laatste keer dat ik er was waren er hartstikke veel spullen uitverkocht.van de week weer een nieuwe poging wagen.hoop dat ze nu hebben wat ik zoek!
Zijn er hier nog mensen die Sabon gebruiken?

Heb net de douche-olie en bodylotion gebruikt met de geur ginger-orange; heerlijk
.
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 22-06-2010 23:51
Reden: personeelsad niet toegestaan
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven