Bloed onder de nagels vandaan halen!

19-11-2009 17:16 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele lieve vriend maar we hebben nu even flinke ruzie! (waarom doet er even niet toe, iig een groot meningsverschil)

Normaal hebben we ook wel eens een meningverschilletje, komen er wat woorden maar is het ook snel opgelost. Vaak ben ik degene die de 'goedmaker' is. Zo van: "Jeee waar zijn we nou mee bezig. We kunnen beter elkaar een knuffel geven dan ruzieën om niets. " Het meningsverschil dat nu speelt zit zo in elkaar dat ik het dit keer wel echt vertik om concessies te doen. Ik heb ook echt besloten dit keer om hem nu maar eens het eerste woord te laten doen. Maar dat schiet dus niet op... Nu bivakkeer ik dus al 2 dagen in de slaapkamer en hij in de woonkamer (ik weet dat het triest klinkt). Ik zie het liever ook anders. Maar wilde wel eens kijken wat het resultaat zou zijn als IK niet een keer de eerste zou zijn die een poging tot 'vrede' deed.

Ik heb vandaag een vrije dag, vriend moet overdag werken. Vond het wel even lekker een dagje voor me alleen, even wat dingen op een rijtje zetten, etc. Maar ook gewoon even genieten van mijn vrije dag. Wil ik eerst na beetje uitslapen tv kijken: doet de tv het niet! Ruisbeeld! Nja, ok... Dan maar douchen om daarna even de stad in te gaan. Komt er geen druppel uit de kraan! WHATTTT? Heeft die .%H#K@ gewoon alles afgesloten!!! Waar haalt hij het lef vandaan! Mijn twijfels om vanavond toch weer de eerste stap te zetten zijn weer in één klap verdwenen!

Eén lichtpuntje; internet doet het! (zal hij wel vergeten zijn... )

Tv heb ik na lang geklungel ook weer kunnen fixen na allemaal stekkers te hebben geprobeerd... water weer laten stromen, geen idee?

Nou vroeg ik me af,... heb je ook wel eens zoiets ontzettend kinderachtigs mee gemaakt? Doe je het zelf wel eens? Hoe ga je daar mee om? Dit is voor mij een hele serieuze afknapper.

eh, sorry.

Wow, wat een kleuter. Geen idee hoe je daar mee om moet gaan, echt, geen idee. Ik geloof niet dat ik een relatie zou trekken met iemand die zo kinderachtig is, maar ja, als het er nu pas uit komt?

Nou ja, sterkte.
Leuke relatie... Maar het water afsluiten? En de tv? Op jouw vrije dag? Klinkt wel heel kinderachtig. Menigsverschil of niet, jullie zijn allebei volwassen mensen. Gedraag je daar ook naar. Allebei. Dus jij ook.

Vanavond als hij terug is van zijn werk toch maar eens op een rustige manier een gesprek beginnen. Want dit gedrag leidt tot nog veel ergere pesterijen. En dan kan je je relatie wel vergeten ben ik bang.
Nou ja, hier heb ik gewoon geen woorden voor!

Kan me hier helemaal niks bij voorstellen, wat zijn dat voor een geintjes? Is dit zijn eigen bedachte straf? Wat denkt ie wel niet!

Heeft ie dit soort dingen eerder gedaan? 't zou mijn vent niet moeten zijn, dan is het echt afgelopen.
maken dat je wegkomt chica!
Heb morgen 2.5 jaar het hem Hahaha

Zal vast leuk gevierd worden :-)
hahaha sorry maar wat overdreven kinderachtig dit!
Erover praten is niet hetzelfde als concessies doen, al ben ik dan wel benieuwd waarom je dat laatste niet wilt.

Je opsluiten in de slaapkamer en hij in de woonkamer (hij heeft het toch beter bekeken dan..) schiet niet zo op. Ga praten, dat is het (een) begin.
.
Weet je zeker dat hij tv en water heeft afgesloten? Is er niet iets anders aan de hand? Waterkraan kan gewoon ook weer open nl.

Maar indien dit inderdaad door hem is gedaan, met de reden om jou dwars te zitten, zou ik toch alsnog het gesprek eens met hem aangaan. En dan niet met de intentie om het eerdere gekrakeel goed te maken...
Hoe is je vriend? 12? Wat een kinderachtig gedrag zeg. Ik zou vanavond toch zelf maar weer de confrontatie opzoeken en vragen waarom hij zich zo gedraagt en waarom jij altijd excuses moet maken cq de eerste stap moet zetten. Komt hier geen zinning antwoord op, wegwezen dan. Dit gaat van kwaad tot erger anders ben ik bang.
Dat is toch niet echt?

Wegwezen bij die kleuter, ik zou geen seconde een relatie met die man willen.

Gadverdamme!
quote:vivaeef schreef op 19 november 2009 @ 17:21:

Heb morgen 2.5 jaar het hem Hahaha

Zal vast leuk gevierd worden :-) Oh, gezellig! Gefeliciteerd! Nu niet "leuke" cadeautjes gaan verzinnen he. Hoe verleidelijk ook. Ga het nou eerst vanavond maar eens goed maken, samen.
He bah, méen je dit? Water afgesloten? TV 'onklaar' gemaakt? Dat is toch gewoon pesten? Zou ik ook een enorme afknapper vinden! Ik hoop dat je vriend zich op dit moment ergens heel bezwaard zit te voelen.

Ik herken het niet, mijn vriend kan zich juist goed, ondanks ruzie, 'normaal' gedragen. Ik vind dat lastiger, maar het helpt dat hij het kan. Pesten zou ik echt niet pikken, doe het zelf ook niet, vind het niet erg volwassen. Ik hoop dat een goed gesprek met je vriend de lucht weer klaart!
Heel erg triest...meer woorden heb ik niet!
Haha wat een grapjas, ik zou spontaan gaan lachen als iemand dit bij mij zou doen.

Misschien kun je zijn spullen vast buiten zetten voordat hij thuiskomt? Scheelt hem weer pakken!

Zonder gein, het is natuurlijk triest dat hij zoiets doet daar verlaag jij je niet toe. (vraag is of je met iemand wilt leven die zich wel verlaagt tot dit soort dingen) Ik zou gewoon alles weer aansluiten en doen alsof je nix doorhad. Laat hem nu eerst maar eens beginnen met goedmaken!
Euh, met iemand die i.p.v. communiceren alleen maar van alles onklaar maakt, zou ik weinig verwachten. Misschien dring je tot hem door als je gaten in zijn sokken knipt of zijn lakens dubbel vouwt? Jeetje.. Sterkte ermee!...
quote:kelbel schreef op 19 november 2009 @ 17:22:

Allereerst.... * ff bijkomen van de lachbui *. Mja, k wil je toch wel op weg helpen. Heeft hij niet de hoofdkraan dichtgedraaid. Die zit in de meterkast, direct naast de meter met waterverbruik. Kwartslag draaien, en dan heb je misschien weer water.

Kelbel: goeie tip, is wel handig om te weten voor TO.

Ik ben zelf wat handiger en technischer aangelegd dan mijn man dus als ik dit soort pesterijtjes zou willen uitvoeren kon hij z'n lol op. Maar geen haar op mijn hoofd die dat zou willen doen.
wat een mafkezen zijn jullie!

Als jullie saampies zo zijn in de bad mood.... -woopiedaisy-

hoe is dat dan in de good mood?

( nee beantwoord deze vraag maar niet alhoewel.... ja eigen lijk wel )
Ja, weet eigenlijk wel zeker dat hij het heeft gedaan, stekker van de tv lag er echt uit. (waterkraan kan ik niet vinden in de meterkast? stom stom!

Maar zit idd nu te bedenken hoe ik t moet gaan aanpakken vanavond. Wil graag praten. Verder heb ik namelijk helemaal geen afknappers wat hem betreft! (al vinden jullie dat vast moeilijk te geloven :P)
quote:Ligeia schreef op 19 november 2009 @ 17:25:

Euh, met iemand die i.p.v. communiceren alleen maar van alles onklaar maakt, zou ik weinig verwachten. Misschien dring je tot hem door als je gaten in zijn sokken knipt of zijn lakens dubbel vouwt? Jeetje.. Sterkte ermee!...Eh, misschien een beetje naief van mij maar hoe werkt dat met die lakens dubbel vouwen? Snap niet hoe dat zit?
Vivaeef, de aansluiting van het water kan ook onder het kruipluik zitten, heb je daar al gekeken?
quote:vivaeef schreef op 19 november 2009 @ 17:26:

Verder heb ik namelijk helemaal geen afknappers wat hem betreft! (al vinden jullie dat vast moeilijk te geloven :P) ik geloof je ook nog ! Echt!
Dit zou voor mij anders de ultieme afknapper zijn hoor, Eef, meer heb je er met zo'n kerel toch niet nodig?
Ja, ik kan hem ook gewoon niet terug pakken. Ik voel me dan zelf zo onvolwassen en dat is ook helemaal niet wat ik wil!!! T voelt zo kinderachtig aan... zucht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven