Hoofdstuk 629
donderdag 19 november 2009 om 20:15
donderdag 19 november 2009 om 20:21
Hé bah, Lien dat klinkt niet fijn. Die druk, misselijkheid en moeten aarden. Ik snap goed dat dan een avondje sauna, en op zo'n afstand, net even te veel is. Jammer dat je niet mee gaat, hetzelfde geldt voor Morrie, maar kan het alleen maar respecteren. Ik heb ook getwijfeld (omdat ik toch niet veel de sauna in zal gaan), maar wil het dan toch niet missen. Dus respect dames
Fijn dat het 10 minutengesprek van KK ook goed verlopen is.
Ben benieuwd naar de bril van Schorrie en kan me goed voorstellen dat hij al die aandacht maar niets vindt. Ach, ik hoop voor hem dat het snel went.
Fijn dat het 10 minutengesprek van KK ook goed verlopen is.
Ben benieuwd naar de bril van Schorrie en kan me goed voorstellen dat hij al die aandacht maar niets vindt. Ach, ik hoop voor hem dat het snel went.
donderdag 19 november 2009 om 20:24
En juist Frankrijk heeft me dan wel weer opgeleverd dat ik voor mezelf kies (nu dat ook nog leren toepassen op mijn werk, maar ja, 1 stap tegelijk ). Zou anders alsnog haast-haast jullie kant op gaan omdat ik me schuldig voel, maar waarom dan: want ik zou alleen mezelf ermee hebben . Nu ja, ben dus blij dat ik een keus heb gemaakt. Volgende keer doe ik graag weer mee!
donderdag 19 november 2009 om 20:43
Jammer Lien! Maar wel goed dat je voor jezelf kiest. En ook lekker dat je er dus echt iets aan gehad hebt in Frankrijk, dat je nu al effect merkt .
Ik ben ook benieuwd naar de bril van Schorrie. En hoop dat ik niet vanavond of morgen ongesteld ga worden . Want dan kan ik ook niet mee. Zal wel loslopen, maar bedacht me ineens dat het er wel zo ongeveer nu aan zit te komen weer.
Ik ben ook benieuwd naar de bril van Schorrie. En hoop dat ik niet vanavond of morgen ongesteld ga worden . Want dan kan ik ook niet mee. Zal wel loslopen, maar bedacht me ineens dat het er wel zo ongeveer nu aan zit te komen weer.
donderdag 19 november 2009 om 20:55
Allebei heel begrijpelijk en verstandig hoor. Ik geef zowel Morrie als Lien groot gelijk, lekker voor je eigen rust kiezen en die van je gezin. We zien jullie een andere keer wel weer
Maar gewoon puur vanuit mezelf en voor mezelf sprekend vind ik het wel jammer dat jullie er niet bij zijn, en dat is totaal niet, op welke manier dan ook, verwijtend of als druk uitoefenend bedoeld, maar gewoon omdat ik het leuk vind om ook jullie weer eens te zien en te spreken
Fijn dat het bij KK op school lekker gaat!
Ik heb volgende week gesprek bij Mini op school; ben benieuwd. Cognitief en qua werkhouding/concentratie is ze prima in staat om naar groep 3 te gaan, maar ik vind haar in sociaal-emotioneel opzicht nog zo'n ukkie vergeleken bij klasgenootjes.
Ben ook heel benieuwd naar de bril van Schorrie! Moet sowieso naar SG geloof ik, Pebbles had ook al pagina's terug geschreven dat ze er iets gepost had.
Wilde ook nog vragen wat we morgen nou precies afspreken, maar details daarover kunnen denk ik ook beter op SG.
Maar gewoon puur vanuit mezelf en voor mezelf sprekend vind ik het wel jammer dat jullie er niet bij zijn, en dat is totaal niet, op welke manier dan ook, verwijtend of als druk uitoefenend bedoeld, maar gewoon omdat ik het leuk vind om ook jullie weer eens te zien en te spreken
Fijn dat het bij KK op school lekker gaat!
Ik heb volgende week gesprek bij Mini op school; ben benieuwd. Cognitief en qua werkhouding/concentratie is ze prima in staat om naar groep 3 te gaan, maar ik vind haar in sociaal-emotioneel opzicht nog zo'n ukkie vergeleken bij klasgenootjes.
Ben ook heel benieuwd naar de bril van Schorrie! Moet sowieso naar SG geloof ik, Pebbles had ook al pagina's terug geschreven dat ze er iets gepost had.
Wilde ook nog vragen wat we morgen nou precies afspreken, maar details daarover kunnen denk ik ook beter op SG.
donderdag 19 november 2009 om 22:08
donderdag 19 november 2009 om 22:12
donderdag 19 november 2009 om 22:19
Nee hoor, nog geen foto, toestel ligt beneden.
Ik moet maandag. Maar mijn zorgen zijn wel weg, ik ga gewoon met de auto, Bugaboo mee zodat ik Knorrie niet hoef te tillen daar, en als ik niet kan parkeren of er niet kan komen vanwege verkeerschaos dan ben ik maar wat later, ze sturen me vast niet naar huis. Het loopt vast wel los .
Ik moet maandag. Maar mijn zorgen zijn wel weg, ik ga gewoon met de auto, Bugaboo mee zodat ik Knorrie niet hoef te tillen daar, en als ik niet kan parkeren of er niet kan komen vanwege verkeerschaos dan ben ik maar wat later, ze sturen me vast niet naar huis. Het loopt vast wel los .
donderdag 19 november 2009 om 22:25
Verrie evil
Trouwens, Pebbles mist het ook hoor!
Het loopt inderdaad vast wel los. Op het moment dat jij aan komt rijden vertrekt er gewoon net iemand die vlak bij de ingang geparkeerd stond zodat je snel binnen bent, je bent snel aan de beurt en Knorrie gedraagt zich als een engeltje. Echt
Mini heeft vanmiddag de eerste prik gehad, Nano moet in sporthal maar zij via huisarts. Ze gaf geen kik! Gelukkig maar, nu ziet ze in elk geval ook niet op tegen de tweede prik.
Trouwens, Pebbles mist het ook hoor!
Het loopt inderdaad vast wel los. Op het moment dat jij aan komt rijden vertrekt er gewoon net iemand die vlak bij de ingang geparkeerd stond zodat je snel binnen bent, je bent snel aan de beurt en Knorrie gedraagt zich als een engeltje. Echt
Mini heeft vanmiddag de eerste prik gehad, Nano moet in sporthal maar zij via huisarts. Ze gaf geen kik! Gelukkig maar, nu ziet ze in elk geval ook niet op tegen de tweede prik.
vrijdag 20 november 2009 om 08:25
O ja, gelukkig, maar ja, Pebbles heeft een leuke reden .
En: Goedemorgen deze morgen!
Weer een mooie dag die in het verschiet ligt. Het leven zit vol verrassingen, en mooie nieuwe kansen, je hoeft alleen maar af en toe de juiste keuzes te maken en er komen weer interessante nieuwe dingen op je pad .
En: Goedemorgen deze morgen!
Weer een mooie dag die in het verschiet ligt. Het leven zit vol verrassingen, en mooie nieuwe kansen, je hoeft alleen maar af en toe de juiste keuzes te maken en er komen weer interessante nieuwe dingen op je pad .
vrijdag 20 november 2009 om 09:09
Oh, je klinkt lekker energiek.
Good for you
Mille, fijn dat Mini geen kik gaf, scheelt inderdaad een boel ellende en drama de volgende keer!
Ben lekker thuis aan het werk.
Gisteravond lekker in bad geweest (met de DS en Cradle of Egypt) met masker van Peb. Daarna heeft GW mijn tenen geknipt en gelakt voor vanavond, wereldvent, en vanmorgen de boel geschoren en gedaan. Ik ben klaar voor vanavond
Zie jullie op afgesproken tijd voor de deur, oké?
Good for you
Mille, fijn dat Mini geen kik gaf, scheelt inderdaad een boel ellende en drama de volgende keer!
Ben lekker thuis aan het werk.
Gisteravond lekker in bad geweest (met de DS en Cradle of Egypt) met masker van Peb. Daarna heeft GW mijn tenen geknipt en gelakt voor vanavond, wereldvent, en vanmorgen de boel geschoren en gedaan. Ik ben klaar voor vanavond
Zie jullie op afgesproken tijd voor de deur, oké?
vrijdag 20 november 2009 om 09:14
Teksten van deze strekking komen uit mail die ik van heldin kreeg , ik verzin dit soort dingen niet zelf. En hoe zweverig het soms ook op mijn overkomt, het doet me wel goed .
Het masker van Pebb, dat moet ik ook weer eens gebruiken. Misschien moet ik vanavond maar in bad gaan als jullie ook zitten te weken.
Fijn dat Mini al geweest is Mille, en dat het meeviel!
Het masker van Pebb, dat moet ik ook weer eens gebruiken. Misschien moet ik vanavond maar in bad gaan als jullie ook zitten te weken.
Fijn dat Mini al geweest is Mille, en dat het meeviel!
vrijdag 20 november 2009 om 09:28
vrijdag 20 november 2009 om 09:32
Ja, dat vroeg ik me af omdat ze me mailde woensdag en ik dat toevallig vond omdat ik al tijdje geen contact met haar had gehad. Maar heb haar het verhaal uit de doeken gedaan en ze reageerde erg fijn. Vandaar die energie .
Schorrie heeft morgen een partijtje, ik heb Harrie gevraagd met hem een cadeautje te kopen. Ik ben zeeeer benieuwd waar ze mee thuiskomen, ik denk iets wat veels te duur is en waardoor we uitslovers lijken .
Lien, ik vind Schorrie op KK lijken nu met bril en net geknipte stekelhaartjes .
Schorrie heeft morgen een partijtje, ik heb Harrie gevraagd met hem een cadeautje te kopen. Ik ben zeeeer benieuwd waar ze mee thuiskomen, ik denk iets wat veels te duur is en waardoor we uitslovers lijken .
Lien, ik vind Schorrie op KK lijken nu met bril en net geknipte stekelhaartjes .
vrijdag 20 november 2009 om 09:43
Ga je haar binnenkort weer zien of had je nu alleen mail/telefoon contact? Goed dat ze je energie geeft. Ook al is het dan vage taal die je zelf niet snel zou kiezen, het gaat om het effect
Ik ben zo benieuwd naar Schorrie en zijn bril!
Moet hij iedere dag de bril een uur langer op? Ik weet nog dat toen ik aan de bril ging (12 jaar) dat je echt moest wennen en opbouwen.
Ik ben zo benieuwd naar Schorrie en zijn bril!
Moet hij iedere dag de bril een uur langer op? Ik weet nog dat toen ik aan de bril ging (12 jaar) dat je echt moest wennen en opbouwen.
vrijdag 20 november 2009 om 09:54
Nee, ik had nu alleen via de mail contact met haar, ik ga niet naar haar toe. Is ff niet nodig ook.
Schorrie moet hem gewoon gelijk de hele dag op. En dat gaat best goed. Gisteren moest ik hem beloven dat hij het avondeten mocht kiezen, maar vanochtend heeft hij hem niet meer afgezet nadat we uit bed kwamen (tot ik naar mijn werk ging). We moeten zorgen dat hij er niet aan denkt, dan zet hij hem ook niet af.
Schorrie moet hem gewoon gelijk de hele dag op. En dat gaat best goed. Gisteren moest ik hem beloven dat hij het avondeten mocht kiezen, maar vanochtend heeft hij hem niet meer afgezet nadat we uit bed kwamen (tot ik naar mijn werk ging). We moeten zorgen dat hij er niet aan denkt, dan zet hij hem ook niet af.
vrijdag 20 november 2009 om 10:52
vrijdag 20 november 2009 om 11:04
Ik denk dat je vroeger ook veel meer een uitzondering was als kind met bril dan tegenwoordig. Vroeger had Schorrie ook met jampotglazen gelopen en die heeft hij nu, gelukkig, ook niet. Snap Harrie wel hoor, ik zou het ook hebben. Maar het gevoel wat jij hebt dat het praktisch is is natuurlijk het meest relativerende.
Hetzelfde met BRS zijn haar. Vroeger werd je gepest met rood hoor en tegenwoordig is dat geen reden op zich meer. Ik vind het ook echt heel leuk en mooi dat rode haar. Weer eens wat anders
Hetzelfde met BRS zijn haar. Vroeger werd je gepest met rood hoor en tegenwoordig is dat geen reden op zich meer. Ik vind het ook echt heel leuk en mooi dat rode haar. Weer eens wat anders