Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
donderdag 19 november 2009 om 16:03
Inad - Had ik je al veel succes gewenst met de verhuis perikelen? Denk dat die extra ruimte je goed zal bevallen Wij hebben nog nooit zo groot gewoond als nu en we hebben het gevoel dat het nooit anders is geweest.
Lala- Hoe is Elfje er aan toe?
Rebbel - Geen gat in het wegdek gereden dus Het wordt wel een stuk minder spectaculair zo
Pauwie - Fijn kinderen aan de beterende had...
Over de titel - Saai, maar ik ben ook meer van 'gewoon aug/sept' ... Moest wel lachen toen ik het jompels en foppies topic eens opende en in het openingspost las dat ze het niet wilden hebben over klussen, hubbies en beebs... en dan kom je met aanzetten met jompels en foppies... Ja, dat is echt een stuk beter
(mag je eigenlijk wel roddelen over andere topics? )
Net terug van September Mums. De public health nurse die het initiatief genomen had om de maandgroepen op te zetten is ontslagen door de bezuinigingen. Ze is een enorm bevlogen mens en moest helemaal huilen... En dat temidden van een groep vrouwen die allemaal toch nog enigszins onder invloed van hormonen zijn... iedereen pinkte een traantje mee
Heb foto's op Hyves gezet... niet van het huilen, maar van de September Mums and Babies. (phn had trouwens al een nieuwe baan... dat maakt het iets minder dramatisch..)
Ik ga kijken of ik nog even een middagslaapje kan doen, om dan met een fris hoofd nog even aan de slag te gaan...
Lala- Hoe is Elfje er aan toe?
Rebbel - Geen gat in het wegdek gereden dus Het wordt wel een stuk minder spectaculair zo
Pauwie - Fijn kinderen aan de beterende had...
Over de titel - Saai, maar ik ben ook meer van 'gewoon aug/sept' ... Moest wel lachen toen ik het jompels en foppies topic eens opende en in het openingspost las dat ze het niet wilden hebben over klussen, hubbies en beebs... en dan kom je met aanzetten met jompels en foppies... Ja, dat is echt een stuk beter
(mag je eigenlijk wel roddelen over andere topics? )
Net terug van September Mums. De public health nurse die het initiatief genomen had om de maandgroepen op te zetten is ontslagen door de bezuinigingen. Ze is een enorm bevlogen mens en moest helemaal huilen... En dat temidden van een groep vrouwen die allemaal toch nog enigszins onder invloed van hormonen zijn... iedereen pinkte een traantje mee
Heb foto's op Hyves gezet... niet van het huilen, maar van de September Mums and Babies. (phn had trouwens al een nieuwe baan... dat maakt het iets minder dramatisch..)
Ik ga kijken of ik nog even een middagslaapje kan doen, om dan met een fris hoofd nog even aan de slag te gaan...
donderdag 19 november 2009 om 21:20
Ja dat mag, Vis;-) Ze heten nu weer anders, iets met Van de Playgrounds (?), niet beter geworden dus
Zag je advertentie op Hyves. Ken die regio niet zo. Ga je de kust wel missen denk ik.
En rare droom maar, net zo raar inderdaad dat iedereen hem maar zo schappelijk vindt.
Goed verdeelt bij jou Lala
Pipi, lekker 3 maanden. Wij hebben tot eind december want moeten begin januari zelf opleveren. Er is maar 1 kamer waar behang eraf moet en dat is de zolder, maar die doen we waarschijnlijk pas als we al verhuisd zijn, want dat wordt een logeerkamer
Mattie wordt dus ook slaperig van prikken. Dat is wel de fijnste reactie
Mier is aan t clusteren nu. Maar als hij weer doorslaapt erop ben ik helemaal voor
Zag je advertentie op Hyves. Ken die regio niet zo. Ga je de kust wel missen denk ik.
En rare droom maar, net zo raar inderdaad dat iedereen hem maar zo schappelijk vindt.
Goed verdeelt bij jou Lala
Pipi, lekker 3 maanden. Wij hebben tot eind december want moeten begin januari zelf opleveren. Er is maar 1 kamer waar behang eraf moet en dat is de zolder, maar die doen we waarschijnlijk pas als we al verhuisd zijn, want dat wordt een logeerkamer
Mattie wordt dus ook slaperig van prikken. Dat is wel de fijnste reactie
Mier is aan t clusteren nu. Maar als hij weer doorslaapt erop ben ik helemaal voor
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 19 november 2009 om 22:49
Go Mier!! cluster maar raak
Ja, verhuis echt met pijn in mijn hart. Maar het zou goed kunnen dat ik mijn onderzoeksvoorstel in het eerste jaar zo ga schrijven zich heel toevallig richt op personen die in het Westen wonen en ik derhalve genoodzaakt ben om me daar te vestigen . (verhuizen doe je hier vrij gemakkelijk he... van het ene gemeubileerde huis naar het andere... )
Mima heeft heel goed opgelet bij de September Mums. De public health nurse vertelde dat het mogelijk is dat in deze tijd de voorbereidingen voor de tandjes getroffen worden (was een ingewikkeld Engels verhaal, heb het niet helemaal begrepen) en ze daar last van hebben...(op allerlei manieren waarbij je niet eens direct aan tandjes zou denken). Vanavond heeft ze prompt een luier met groene poep, ze is huilerig en ik mag niet aan haar onderkaakje komen...
Ja, verhuis echt met pijn in mijn hart. Maar het zou goed kunnen dat ik mijn onderzoeksvoorstel in het eerste jaar zo ga schrijven zich heel toevallig richt op personen die in het Westen wonen en ik derhalve genoodzaakt ben om me daar te vestigen . (verhuizen doe je hier vrij gemakkelijk he... van het ene gemeubileerde huis naar het andere... )
Mima heeft heel goed opgelet bij de September Mums. De public health nurse vertelde dat het mogelijk is dat in deze tijd de voorbereidingen voor de tandjes getroffen worden (was een ingewikkeld Engels verhaal, heb het niet helemaal begrepen) en ze daar last van hebben...(op allerlei manieren waarbij je niet eens direct aan tandjes zou denken). Vanavond heeft ze prompt een luier met groene poep, ze is huilerig en ik mag niet aan haar onderkaakje komen...
donderdag 19 november 2009 om 22:51
Vis, leuke foto's op Hyves!
Rebbel, heeft Mattie nog veel last van zijn prikjes?
Het inbakeren gaat geweldig! Ze vindt het helemaal niet erg en slaapt erg snel.
Ook slaapt ze veel vaster en heeft ze vannacht voor het eerst 8 uur doorgeslapen!!!
Blijf het wel zielig eruit zien, maar bedenk dan maar hoeveel baat ze erbij heeft.
Vandaag weer een drukke dag achter de rug. Ben wel een beetje kapot hoor.
Vanmorgen Vent geholpen op zijn werk. Vanmiddag ff naar inloopspreekuur op CB en vanaaf gewinkeld met mijn zusje.
Met Essie gaat het prima. Ze is de hele dag zo zoet. Slaapt bijna alleen maar.
Gelukkig is ze wel erg alert als ze wakker is.
De bult op d'r koppie wordt steeds groter en blauwer helaas. Geef d'r nog wel af en toe een zetpilletje, voor het geval ze hoofdpijn heeft.
Morgenochtend Vent weer ff helpen, is een beetje druk.
Ga nu het nieuwe topic openen (heet aug/sept 2009), dus hier niets meer schrijven!
Rebbel, heeft Mattie nog veel last van zijn prikjes?
Het inbakeren gaat geweldig! Ze vindt het helemaal niet erg en slaapt erg snel.
Ook slaapt ze veel vaster en heeft ze vannacht voor het eerst 8 uur doorgeslapen!!!
Blijf het wel zielig eruit zien, maar bedenk dan maar hoeveel baat ze erbij heeft.
Vandaag weer een drukke dag achter de rug. Ben wel een beetje kapot hoor.
Vanmorgen Vent geholpen op zijn werk. Vanmiddag ff naar inloopspreekuur op CB en vanaaf gewinkeld met mijn zusje.
Met Essie gaat het prima. Ze is de hele dag zo zoet. Slaapt bijna alleen maar.
Gelukkig is ze wel erg alert als ze wakker is.
De bult op d'r koppie wordt steeds groter en blauwer helaas. Geef d'r nog wel af en toe een zetpilletje, voor het geval ze hoofdpijn heeft.
Morgenochtend Vent weer ff helpen, is een beetje druk.
Ga nu het nieuwe topic openen (heet aug/sept 2009), dus hier niets meer schrijven!