Over angels, beleid en discussies

09-09-2009 13:08 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige topic was vol, dus een nieuw deel. Ik knip en plak een deel van mijn eerdere openingspost:

De Angels handelen volgens het door Viva vastgestelde beleid. Dat dat beleid nogal eens ter discussie staat vind ik op zich goed. Ik vind het alleen erg vervelend dat de Angels regelmatig op het beleid worden aangesproken: zij zijn degenen die het beleid uitvoeren maar ze zijn niet verantwoordelijk voor het beleid zelf. Ik merk ook dat de moderatortopics regelmatig verzanden in een lange discussie over beslissingen van de Angels. De Angels beschikken niet over erg veel tijd, en komen dan voor een dilemma te staan: uitgebreid in discussie blijven gaan waarbij ze zichzelf vaak moeten herhalen (en daardoor geen tijd overhouden voor hun eigenlijke Angel-werk) of de discussie op een gegeven moment negeren/beëindigen (gevolg: onvrede bij de deelnemers aan de discussie/escalatie). Bovendien sneeuwen de overige verzoekjes door de discussies in de moderatortopics teveel onder. Ik vind het daarom belangrijk om de moderatortopics schoon te houden.

Ik stel het volgende voor, en wil dat per direct laten ingaan:

* De moderatortopics en het blokkadetopic worden weer gebruikt waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren (dus: verzoekjes aan Angels, mededelingen van Angels over verwijderde discussies e.d.);

* We gebruiken dit topic voor vragen/opmerkingen over beslissingen, discussies over het beleid e.d;

* Ik zal jullie vragen/opmerkingen zoveel mogelijk beantwoorden (moet daarbij wel meteen zeggen dat ik niet fulltime werk en slechts een beperkt aantal uren voor Viva beschikbaar ben, dus 't kan dan gebeuren dat ik niet meteen dezelfde dag reageer). De Angels mogen hier wat mij betreft natuurlijk ook altijd reageren, maar zijn dat niet verplicht;

* In de moderatortopics en het blokkadetopic plaatsen we links naar dit topic. Off-topics, ter discussie stellen van het beleid, opmerkingen/vragen n.a.v. beslissingen van Angels etc. zullen uit die topics verwijderd worden en waar nodig zullen er waarschuwingen uitgedeeld worden;

* Gevolg: Angels komen meer toe aan hun eigenlijke werk, het modereren, terwijl er toch ruimte is voor het stellen van vragen en het plaatsen van opmerkingen. Bovendien komen die meteen bij de juiste persoon terecht, zodat ik meer zicht heb op wat er precies speelt. Verzoekjes aan de moderators zullen niet meer ondersneeuwen door de discussies.

Tot slot zou ik jullie (wie de schoen past....) nog willen verzoeken om niet elke verkeerde komma die de angels plaatsen onder een vergrootglas te leggen. Ik zie dat soms wel gebeuren (de laatste tijd weer vaker) en vind dat jammer en onterecht. Ik ben, nogmaals, echt heel erg blij met de enorme (!) inzet van de Angels, met hun objectiviteit en met de manier waarop er de laatste tijd meer openheid/transparantie gekomen is (f) (f) (f)

grtjs,

Naomi
Ook ik ga naar bed, en ik neem mn waarschuwing wel mee... ik zal niet beloven dat het nooit weer gebeurd maar mocht TO zich door ons beledigd voelen....sorry.
als we morgen geband zijn zie ik jullie wel bij de Libelle, je kan me herkennen aan onderbroekenlol en respectloos gedrag tegen wie dan ook....
Nog nooit iemand gezien die zo uit haar nek lulde als BAM!

DTEEZ!
quote:mamalief schreef op 19 november 2009 @ 22:59:

Als ik uit mijn nek lul roept u maar, ik probeer alleen eens serieus te doen. Gaat je best goed af!
Minny, mn permaban is destijds opgeheven, ik heb um nie meer , officieel gekregen destijds. Dat ik nu de naam dangeensuus heb is vanwege het feit dat alle suuzen al op waren ;)
shit moet ik wel weer een nieuwe sint avatar knutselen
Trusten allen die gaan slapen.

Ballen stoffen....
quote:floor72 schreef op 19 november 2009 @ 23:01:

[...]

Eerst een waarschuwing zien te scoren mama!

Heb ik al, mijn eerste!

(was leuker geweest als ie terecht was maar oké, ik ga nie zeuren.)
quote:meds schreef op 19 november 2009 @ 22:57:

[...]

12 bannen dus. Lijkt me duidelijk. Had jij ook een ws?Ja! Snap jij 't?
quote:dangeensuus schreef op 19 november 2009 @ 23:02:

Minny, mn permaban is destijds opgeheven, ik heb um nie meer , officieel gekregen destijds. Dat ik nu de naam dangeensuus heb is vanwege het feit dat alle suuzen al op waren ;)Maar daar hebben we het niet over
quote:mamalief schreef op 19 november 2009 @ 23:03:

[...]

Heb ik al, mijn eerste!

(was leuker geweest als ie terecht was maar oké, ik ga nie zeuren.)Wanneer? Op welk topic? En waarom?
quote:floor72 schreef op 19 november 2009 @ 23:02:

[...]

Gaat je best goed af!

Ja echt?

Het is wel ff wennen hoor...zulke lappen tekst, ik word er bijna moe van zeg!
Nou he BAM, als je er dan toch een krijgt dan wil je er toch wel een beetje meer lol van hebben gehad.
quote:floor72 schreef op 19 november 2009 @ 23:05:

[...]

Wanneer? Op welk topic? En waarom?Duh....waar hebben we het hier nou over?
nee, daar hebben we het niet meer over.

Gütennacht!
quote:mamalief schreef op 19 november 2009 @ 23:07:

[...]

Duh....waar hebben we het hier nou over?Bedtijd Floor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:floor72 schreef op 19 november 2009 @ 23:04:

[...]

Ja! Snap jij 't?Ja joh, vier sinterklazen, er kijken ook kinderen hier hoor!
quote:mamalief schreef op 19 november 2009 @ 23:07:

[...]

Duh....waar hebben we het hier nou over?Over je waarschuwing! Let ff op ja!
quote:meds schreef op 19 november 2009 @ 23:08:

[...]

Ja joh, vier sinterklazen, er kijken ook kinderen hier hoor!Vertel mij wat! Die kinderen schijnen zelfs te posten....
Ik realiseer me net dat IK geen waarschuwing heb, IK

Dat is echt nieuw voor mij....
quote:minny schreef op 19 november 2009 @ 23:06:

Nou he BAM, als je er dan toch een krijgt dan wil je er toch wel een beetje meer lol van hebben gehad.

Psies!

Ik verwacht elke ochtend een waarschuwing in m'n inbox maar nu had ik er eentje totaal onverwacht voor een oprechte vraag aan TO....maar ik ga niet zeuren ik heb er één!
ik ga..... Vaarwel..... vrienden.... adieu.....

de rest... is ... stilte (Hamlet)
quote:mamalief schreef op 19 november 2009 @ 23:12:

[...]

Psies!

Ik verwacht elke ochtend een waarschuwing in m'n inbox maar nu had ik er eentje totaal onverwacht voor een oprechte vraag aan TO....maar ik ga niet zeuren ik heb er één!Misschien doen ze het nu wel willekeurig, om de sleur te doorbreken.
*haalt zakken vast leeg, doet schoenen uit en zet ze netjes in het rekje bij de ballenbak*
quote:nouschi schreef op 19 november 2009 @ 23:08:

[...]

Bedtijd Floor.

Nee, ik hoef vandaag pas om 24 uur naar bed om aan mijn 8 uur te komen, dus ik heb nog 43 minuten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven