Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Heb een vrienden-uitnodging van Kees40. Wie is Kees40??!!
De WV weten allang wat hun taak is. Ze doen het met liefde. Het is baby-maak sex met een behoorlijke dosis liefde. Er mag dus gewoon genoten worden.
Kees40! Ik ook! Vize oude man die alleen maar sex wil scroll ook een pagina of 20 terug, heb ik een foto van hem geplaatst. Viezerd, niet doen hoor bah bah bah bah!
Dat is een heel eind rijden Mariel van Friesland naar Valkenburg. Klinkt gezellig.

Manlief heeft gedoucht, ga lekker tegen 'm aankruipen. Slaap lekker en tot morgen!
Kees40 ? Wil ie ook WV worden ofzo ?

Nou als ik me jou foto nog voor de geest haal is het niet mijn WV.
quote:Marielle1410 schreef op 19 november 2009 @ 23:22:

Kees40! Ik ook! Vize oude man die alleen maar sex wil scroll ook een pagina of 20 terug, heb ik een foto van hem geplaatst. Viezerd, niet doen hoor bah bah bah bah!Was ik ook niet van plan nee. Maar blijft toch een raar idee dat eoa vieze kerel zich misschien zit te verlekkeren op andermans verhalen. Bah...
Nou dat ga ik ook maar eens naar bed.

Ben per slot van rekening zwanger, dus dan ben ik waarschijnlijk ook erg moe . (toch ?)

Welterusten en tot morgen.
quote:Melody74 schreef op 19 november 2009 @ 23:26:

Nou dat ga ik ook maar eens naar bed.

Ben per slot van rekening zwanger, dus dan ben ik waarschijnlijk ook erg moe . (toch ?)

Welterusten en tot morgen.

Lees net op zomer 2010 dat Imke is gecntroleerd op sporen eiwit in de urine. Gecontroleerd op sporen eiwit in de urine??? Met 6 weken????? WTF?!?! Zucht, ik ga ook niet meer lezen daar. Lekker aan iedereen gaan vertellen dat je zwanger bent met 6 weken. Wordt het ook zo'n huilend drama als je iedereen weer af mag bellen. Maar goed iedereen zijn eigen keuze.

Nou duik dan ook maar weer eens de kribbe in! Heb net ruzie gehad met (niet zo) lief. Hij is zo stom af en toe grrrrrrrrrrrrrr!

Truste!
Ja Mariëlle las ik ook net.

Wat, met 6 weken "pas" vertellen, meeste vertellen het daar aan familie telefonisch met test in de hand !

Sommige kunnen niet wachten met testen tot ze daadwerkelijk overtijd zijn, dus ruim 3 weken al zwanger, dan moet je het toch zeker vertellen.

Nou bij mij weten alleen jullie het (en mijn man natuurlijk).
Tja, iedereen moet het natuurlijkvoor zichzelf weten. Maar het is zo erg als je iedereen hebt verteld dat je zwanger bent en daarna iedereen moet afbellen. Zo erg! Heb het gelukkig noot zelf meegemaakt omdat wij gelukkig heel voorzichtig zijn. De een na laatste mislukte (juni) hadden we met 8 weken en 4 dagen een hartstikke mooie echo, kon niks meer fout gaan zei de vk. Daarom wilden wij met 10 weken het nieuws al gaan vertellen. Wel vroeg, maar er kon niks mis gaan en de vk had gezegt dat het mocht! Bovendien had ik met 10 weken een zwangere pens voor 6 maanden, maar dat kwam door de grote strontophoping. Enfin, de dag dat we het wilden vertellen had ik alles al klaar gelegd. Shirtje voor Lien, was superzenuwachtig... Totdat ik 's ochtends een onbestemd gevoel kreeg (eigenlijk al eerder).Avond ervoor een heel klein beetje bloed. Maar dat was dan ook wel heel weinig hoor. Voelde me zwanger, grote jetsers, beetje misselijk, darmen die niet meer functioneren. Eigenlijk dacht ik dat ik het mezelf aanpraatte. Maar wat zou nou mooier zijn dan 'savonds bij de familie ook nog met een recente echo aan te komen. Dus toch de vk maar gebeld. Mocht meteen komen, echo gemaakt... Wat blijkt, kindje gestopt met leven met 9 weken en 1 dag. Nou dan zakt de grond onder je voeten weg hoor. Was er totaal niet op voorbereid. Maar wat ben ik blij dat we het nog niet verteld hadden en dat ik die dag toch mijn instinct hb gevolgd. We hebben het daarna wel aan een heleboel mensen verteld, maar dan hoef je niks 2 keer uit te leggen. De laatste keer was eigenlijk niet eens noemenswaardig. Getest positief, 3 dagen later MK. Had er ook al geen goed gevoel over.

Zo even verhaal weer kwijt, lucht toch op!
WTF, 20 pagina's bijlezen? Julie zijn echt zo gestoord! Ja Mariëlle ik heb zin om te rellen, kom maar op! Oh nee jij moet te bed, goedmaakseks krijg je ook bjoeties van kindjes van!
Oh sorry, je bent in een serieuze bui
Mag zeker niet vragen of iedereen al naar bed is?
Nouhou, niemand????
Ik ben er nog ik ben er nog!
Waarom wil je rellen?
Ik hoef geen goedmaakseks, morgen pas weer! Ben je er nog?
jaja
180 pagina's geleden ging je deze onschuldige vrouwen vertellen dat je af en toe nog weleens relt hier op viva, ik denk ik sluit me aan
Fjoef, dacht al dat ik te laat was. Moest even brood smeren voor morgen!
Ja maar mwoah, ben die periode wel een beetje ontgroeit hoor!
Oja brood smeren...voor wie?
Heb je al die 20 pagina's al bijgelezen?

Heb jou er allang bijgelapt hoor Nut!
haha ontgroeit? Heeft Lien het van haar moeder overgenomen?
Voor (niet zo) lief. Zoals elk avond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven