Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Tja, ik heb 45 vrije dagen per jaar. Moet je toch ook wat mee? 2011 wordt helemaal leuk, 2010 natuurlijk half jaar zwangerschapsverlof! Dan heb ik wel 70 dagen in 2011!

Wat een weelde!!!!!

De kapper, daar moet ik ook nodig weer eens heen. Ga meteen de thuiskapper eens bellen!

Ik ben lekker vrij vanmiddag. Heb alleen al wel gezien op buienradar dat er regen aankomt. Ik moet het gras maaien vanmiddag. Do not need rain!
Sjies, wat een ochtend tot nu toe...

Huilend, zeurend, zanikend kind hier wat na 20 minuten weg is gegaan met als enige tekst: "Ik wil bij mama zittuuuuun" en toen ie dat eindelijk voor elkaar had: "Ik wil naar huihuis...." (en er dan ook nog 3 tranen uit weet te persen voor de geloofwaardigheid)

Pffff....

Kan kinderen goed geruststellen/aan het lachen maken/afleiden/... maar dit was echt onvoorstelbaar...

Kan me nu al verheugen op de afspraak volgende week...

(grmbl)
Ik wil ook naar de kappppuuuur...

(Gelooft iemand míjn zieligheidsoffensief al?)
Ik heb lekker al gebeld! Volgende week zaterdag komt ze! Lekker hoor, zo'n thuiskapstertje! Kost maar 12 euro!

**Aait Sproet even over haar ongeknipte bolletje... Aaaaaaah**
Ik wil ook wel naar de kapper!

maar ja, dan wordt mijn haar vast nog weer korter..

laatste knipbeurt was 23 okt...

woensdag ga ik lekker weer naar de sportmasseur, niet dat ik aan een sport doe, maar heb last van mijn spieren/rug.. massage + rug intapen doet wonderen!

Weet niet wat fijner is: gezellig naar de kapper, of een massage krijgen :-)
Mijn laatste knipbeurt was 20 juli ofzo. Ben er echt nodig weer aan toe!

Massage vind ik een ware martelgang. Doet altijd zeer.

Vanavond gaan we nog eenmaal voor de bevruchting en dan is het afwachten en flink broeden. Maar als ik nu niet zwanger ben/word dan weet ik ook niet meer waar je het wel van word!
Pfffff... is het al bijna half 6....... heb zin in een wijntje..
Hoi hoi, ben ik ook weer.

Typ net hele tekst word ik er uit geknikkerd.

Maar kind 2 ligt weer voor een paar uur op bed en kind 1 ga ik zo weer van school halen, nog even lekker 10 minuten voor mezelf.
Hey Marielle,

ga je nu al voor de bevruchting ? Dan wordt het toch augustus ?

Hey, kan je mooi meeschrijven bij Zomer 2010.

Hahahaha flauw he ?
quote:Melody74 schreef op 20 november 2009 @ 11:47:

Hey Marielle,

ga je nu al voor de bevruchting ? Dan wordt het toch augustus ?

Hey, kan je mooi meeschrijven bij Zomer 2010.

Hahahaha flauw he ?

Lijkt me leuk. Doen, doen!

Kunnen we weer lachen. (Wedden dat ze niet eens toegelaten wordt?)

Heb ik toch mooi weer eens gelobbyed voor de kappersbranche he, die hebben het al zo zwaar met de crisis.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:stukje_cake schreef op 20 november 2009 @ 11:18:

Ik wil ook wel naar de kapper!

maar ja, dan wordt mijn haar vast nog weer korter...

Die kans zit er dik in, idd!

Mijn haar zit weer op die lengte van... knippen we het er af of hopen we dat het nóg langer wordt... Maar langer dan nu is het eigenlijk nog nooit geweest... dus voor de kerst zit er wel weer een knipbeurt in...

Kijk, ik kán het wel: Net een mokkend, faalangstig kind (die faket het niet, die is echt bang) zover gekregen dat hij de oefening compleet foutloos kon!!!!!!

Wiehoe!!!! (en trots dat dat kereltje achteraf was, zo lief!)

Hmm... massage wil ik ook wel... voetreflexmassage moet ik ook nog eens proberen... schijn je trouwens ook meteen zwanger van te worden, als ze de goede drukpuntjes vinden! Dus iedereen aan de voetreflexmassage!!!

(baarmoeder/eileiders zitten nét boven de hiel, dus op de grens van de bal van je voet.)

dank je sproet!

Weet ik meteen wat ik voor februari ga boeken :-) Ze zal ook wel voetenwerk doen...
70 vrije dagen in 2011! Mens wat moet je met zoveel vrije tijd

**ga ook maar weer voor een baas werken**
quote:nut schreef op 20 november 2009 @ 12:27:

70 vrije dagen in 2011! Mens wat moet je met zoveel vrije tijd

Klussen voor septemberbeeb nummer 3?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.

ga nu eerst met zoontje pizza eten, ben benieuwd of ie t lekker vind, anders des te meer voor mij!
quote:Marielle1410 schreef op 20 november 2009 @ 11:04:

**Aait Sproet even over haar ongeknipte bolletje... Aaaaaaah***vind Marielle lief...*
Oh, die voetreflexmassagedrukpunten (hahaha, leuk scrabble-woord, maar ja, wie scabbelt er tegenwoordig nog wel eens??) zal ik eens aan mijn vriend voorleggen. Kijken of ie genegen is mij een beetje te masseren onder de voeten. Tis voor een goed doel toch?

Cake, ik ga je vanavond toevoegen op hyves, zit nu op school.

Woon jij ook zo vlak bij de grens? Ik nl. ook (ca. 10 km er vandaan)
Volgens mij zitten hier wel meer van die halve Duitsers... ben er zelf een paar kilometer vandaan opgegroeid, en woon er nog steeds maar een kilometer of 30 vandaan...
Naski, onder je voeten gemasseerd worden is heerlijk!

Man doet het wel eens, en voel dan ook echt gekraak op bepaalde punten!

Of ik daardoor betere organen krijg, weet ik dan weer niet, maar baat het niet...
Sorry sorry sorry maar helemaal geen tijd om te reageren hier.

Zijn jullie me al vergeten?

En ben nu ook weer druk dus moet echt weer verder.
quote:Naski schreef op 20 november 2009 @ 12:50:

Oh, die voetreflexmassagedrukpunten (hahaha, leuk scrabble-woord, maar ja, wie scabbelt er tegenwoordig nog wel eens??) zal ik eens aan mijn vriend voorleggen. Kijken of ie genegen is mij een beetje te masseren onder de voeten. Tis voor een goed doel toch?

Cake, ik ga je vanavond toevoegen op hyves, zit nu op school.

Woon jij ook zo vlak bij de grens? Ik nl. ook (ca. 10 km er vandaan)als ik struikel, lig ik in duitsland.. dl is zo'n halve km van mijn huis
ben geen halve duitser haha.. geboren in drenthe, daarna overijssel.. inmiddels 17x verhuisd, waarvan de meeste niet mijn schuld :-D
Haha, met struikelen red ik het nèt niet. Maar dan woon je echt wel dicht bij mij in de buurt, grappig!

17x, ik zou helemaal gek worden, jezus!

Ben 3x verhuisd (in 1 woonplaats, ben nogal honkvast) en ga de eerste 40 jaar echt niet meer verhuizen. Zo!
Sproet, en jij bent zwanger, dus misschien heeft die voetmassage er toch wel wat mee te maken
@Malibooo, ik ben je niet vergeten hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven