Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
vrijdag 20 november 2009 om 00:05
Nou die weet in ieder geval wel hoe het moet ja! Hemeltje lief. Daar krijgen we echt nog heel wat mee te stellen hoor. Op het kdv praat ze ook gewoon. Echt hele zinnen. Verteld ze met wie ze wil spelen en wat ze wil eten. Nou thuis is het alleen maar ttrinken, die, zitten,laaaaaaaaaalaaaaaaaaaa, tinkywinky, papa en mama, poep en neeeeeeeeeeeeee hoor...
vrijdag 20 november 2009 om 00:09
Ja dat is waar. Ze hoeft maar een lettergreep te zeggen en ik snap haar. Wel makkelijk trouwens. Vanavond heeft ze gevreten niet normaal! 2 boterhammen (wij hadden pizza) 1 mandarijn, 1 banaan en een volle fles melk... En maar zo'n scharminkel blijven he? Snap je toch ook niks van. Doet je Boedhha het toch beter hahahaha!
vrijdag 20 november 2009 om 07:14
Sjesus, het wordt elke dag gekker hier. Was gisteravond even met vriendlief een hapje eten. Hij at, ik niet zo. Maar wel gezellig.
Ik werd trouwens weer onpasselijk bij al die foto's en ontzettend grafische beschrijvingen hoor. Heb meteen een grootverpakking van deze besteld:
Ik werd trouwens weer onpasselijk bij al die foto's en ontzettend grafische beschrijvingen hoor. Heb meteen een grootverpakking van deze besteld:
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
vrijdag 20 november 2009 om 09:40
Sjee, gisteravond laat naar bed gegaan, vanochtend vroeg weer hier, nog 6 pagina's bij te lezen!!
Iemand nog een idee hoe ik wakker en enthousiast aan mijn werkdag kan beginnen??
(Ik zie nu dat iedereen hier aan het "werk" is?? Gezellig!!)
Marielle, ik wil ook vanmiddag vrij!!!!!
(Nou heb ik een vrij makkelijke baas wat dat betreft , maar krijg dan ook geen cent binnen, dus tja...)
Bleuh....
Iemand nog een idee hoe ik wakker en enthousiast aan mijn werkdag kan beginnen??
(Ik zie nu dat iedereen hier aan het "werk" is?? Gezellig!!)
Marielle, ik wil ook vanmiddag vrij!!!!!
(Nou heb ik een vrij makkelijke baas wat dat betreft , maar krijg dan ook geen cent binnen, dus tja...)
Bleuh....
vrijdag 20 november 2009 om 10:16