Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

tssskkk das niet eerlijk! Ik was hard aan het werk!
quote:Marielle1410 schreef op 20 november 2009 @ 00:03:

Voor (niet zo) lief. Zoals elk avond!Jij bent lief!
Je verwent hem wel zeg!
Nou die weet in ieder geval wel hoe het moet ja! Hemeltje lief. Daar krijgen we echt nog heel wat mee te stellen hoor. Op het kdv praat ze ook gewoon. Echt hele zinnen. Verteld ze met wie ze wil spelen en wat ze wil eten. Nou thuis is het alleen maar ttrinken, die, zitten,laaaaaaaaaalaaaaaaaaaa, tinkywinky, papa en mama, poep en neeeeeeeeeeeeee hoor...
Ja liefde van de man gaat door de maag he?! Moest vroeger altijd van mijn vader en dat wordt nu tegen mij gebruikt. Misbruikt eerder!
Werken op dit soort tijdstippen is mensonterend (gniffelt heel erg..)
Haha ze heeft het vast niet van een vreemde!

Grappig dat ze in een andere omgeving al wel kan praten in volzinnen maar thuis is het wel lekker makkelijk, jij begrijpt haar toch wel.
liefde van de vrouw gaat ook door de maag hoor! tenminste bij mij wel
Okido, ik wordt geacht naar boven te komen.....kan ik er nog een kindje bijbouwen, dan kan ik ook nog voor september....
Ja dat is waar. Ze hoeft maar een lettergreep te zeggen en ik snap haar. Wel makkelijk trouwens. Vanavond heeft ze gevreten niet normaal! 2 boterhammen (wij hadden pizza) 1 mandarijn, 1 banaan en een volle fles melk... En maar zo'n scharminkel blijven he? Snap je toch ook niks van. Doet je Boedhha het toch beter hahahaha!
Werkze morgen weer, ga je doen in Valkenburg, shoppen, kerstmarkt ofzo?
Goed zo ik ga ook! Welterust!
Ja kerstmarkt en shoppen in maastricht. Ik mag rijden Jiehaaaa!
Mijn boeddha heeft gisteren op het kdv 2 tosti's en een portie poffertjes op! VARKENTJE en dat is het!
Rustig aan Nut!

(Wat lastig om je echte naam niet te schrijven!)
trustennnnnnnnnnnnnnnn
Hahaha, vreetbommen! Soms snap ik echt niet waar ze het laten!
Sjesus, het wordt elke dag gekker hier. Was gisteravond even met vriendlief een hapje eten. Hij at, ik niet zo. Maar wel gezellig.

Ik werd trouwens weer onpasselijk bij al die foto's en ontzettend grafische beschrijvingen hoor. Heb meteen een grootverpakking van deze besteld:

Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Goeiemorgen!

**gaat snel aan het werk**
Murning!

**gaat snel wat doen zodat ik vanmiddag hier uitgebreid mee kan komen en niet weer 20 pagina's moet bijlezen**
Ja goeiemorgen! Ben ook alweer op kantoor! Meteen vanmiddag even vrijnemen. Dan lekker naar buiten, want het is mooi weer! Rotbaan! Haha!

Schusssss!
Goedemorgen!
Sjee, gisteravond laat naar bed gegaan, vanochtend vroeg weer hier, nog 6 pagina's bij te lezen!!

Iemand nog een idee hoe ik wakker en enthousiast aan mijn werkdag kan beginnen??

(Ik zie nu dat iedereen hier aan het "werk" is?? Gezellig!!)

Marielle, ik wil ook vanmiddag vrij!!!!!

(Nou heb ik een vrij makkelijke baas wat dat betreft , maar krijg dan ook geen cent binnen, dus tja...)

Bleuh....
morgen allemaal!

*gaat niet aan het werk*
Ik ook niet aan het werk hoor. Lekker thuis op de bank.

Ga straks misschien even naar de kapper, maar twijfel want kan niet tegen vieze luchtjes. Nou ja, ik kijk wel.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven