kleine kaaspuntjes
vrijdag 20 november 2009 om 15:08
Hoi, ik zoek van die kleine kaaspuntjes: om precies te zijn een doosje van 12 met 6 verschillende smaken (ham, kruiden enz) in verschillende kleurtjes verpakt.
Het zijn zwitserse kaasjes en het heet Tiger(?).
Met google kwam ik ook niet verder.
Bij een kaaswinkel in de buurt hadden ze deze een keer, maar nu niet meer en ik vind ze zo lekker.
Ik ben al bij een paar supermarkten/kaaswinkels geweest maar daar hebben ze alleen Eru en La Vache en dus niet deze dus.
Wie weet waar je deze kunt kopen?
Het zijn zwitserse kaasjes en het heet Tiger(?).
Met google kwam ik ook niet verder.
Bij een kaaswinkel in de buurt hadden ze deze een keer, maar nu niet meer en ik vind ze zo lekker.
Ik ben al bij een paar supermarkten/kaaswinkels geweest maar daar hebben ze alleen Eru en La Vache en dus niet deze dus.
Wie weet waar je deze kunt kopen?
vrijdag 20 november 2009 om 15:24

vrijdag 20 november 2009 om 18:48
vrijdag 20 november 2009 om 19:21
vrijdag 20 november 2009 om 19:52
Mimsey, dat is volgens mij wel het merk maar het doosje is anders, je kunt aan de bovenkant de kaasjes zien.
Ik vind La Vache niet zo lekker nee, en ook Eru niet dat zijn van die flauwe zachte smeerkaasjes, deze zijn harder en ook pittiger.
We hebben wel een makro pasje, maar ja daar komen we ook niet elke week, anders daar maar eens kijken dan. Als ze per 30 verpakt zitten of zo hebben we in ieder geval genoeg voorraad
Queenie, die winkel waar ze ze eerst hadden was ook zo'n noten/kaas zaak, maar daar zijn ze nu niet meer. Ik ben al bij twee andere kaaswinkels geweest maar daar hadden ze ze ook niet.
Ik vind La Vache niet zo lekker nee, en ook Eru niet dat zijn van die flauwe zachte smeerkaasjes, deze zijn harder en ook pittiger.
We hebben wel een makro pasje, maar ja daar komen we ook niet elke week, anders daar maar eens kijken dan. Als ze per 30 verpakt zitten of zo hebben we in ieder geval genoeg voorraad
Queenie, die winkel waar ze ze eerst hadden was ook zo'n noten/kaas zaak, maar daar zijn ze nu niet meer. Ik ben al bij twee andere kaaswinkels geweest maar daar hadden ze ze ook niet.
zaterdag 21 november 2009 om 17:00
quote:dangeensuus schreef op 20 november 2009 @ 18:47:
zijn volgens mij idd van die kerstpakketgevallen, misschien bij de Makro, daar kun je een bezoekerspasje kopen voor 1 dag..
YES ze hadden ze dus bij de Makro!
Niet precies dezelfde, maar wel 12 kaasjes in 6 smaken. Ze waren er van Chalet en van BonAmi dus ik kon nog kiezen ook.
Ik heb ze allebei genomen, dan kan ik de lekkerste uitkiezen.
Bedankt voor de hulp!
zijn volgens mij idd van die kerstpakketgevallen, misschien bij de Makro, daar kun je een bezoekerspasje kopen voor 1 dag..
YES ze hadden ze dus bij de Makro!
Niet precies dezelfde, maar wel 12 kaasjes in 6 smaken. Ze waren er van Chalet en van BonAmi dus ik kon nog kiezen ook.
Ik heb ze allebei genomen, dan kan ik de lekkerste uitkiezen.
Bedankt voor de hulp!
maandag 23 november 2009 om 22:40