de vernieuwde cup-a-soup
vrijdag 20 november 2009 om 15:22
De erwtensoep is ook al zo vies! Ik had cup-a-soup gemaild dat ik het erg vies vond. Kreeg als antwoord dat er meer natuurlijke ingredienten gebruikt zijn en daardoor zijn er geen smaakversterkers meer nodig (kortgezegd). Het was natuurlijk uitgebreid getest en lekker bevonden... Een paar weken later kreeg ik 2 pakjes soep om te proeven. De ene (c-a-s-special bospaddestoelen) ging wel, de andere heb ik nog niet geproefd.
anoniem_70882 wijzigde dit bericht op 20-11-2009 15:26
Reden: was iets te positief
Reden: was iets te positief
% gewijzigd
vrijdag 20 november 2009 om 15:32

vrijdag 20 november 2009 om 15:40
Ik was altijd groot fan van de tomatencremé. Op een gegeven moment kregen we de vernieuwde versie op het werk. In het begin vond ik het ook niet zo lekker. We zijn nu een paar weken verder en ik begin er aan te wennen. Dacht van de week zelfs: mmm, heerlijk zeg!
Voor mij was het dus een kwestie van tijd.
Voor mij was het dus een kwestie van tijd.

vrijdag 20 november 2009 om 16:07
quote:Liedjepiedje schreef op 20 november 2009 @ 15:44:
O gelukkig ik ben niet de enige. Ik nam altijd de kippensoep mee naar mn werk voor tussen de middag. Ik ben nu overgestapt naar een opkikker. Want ik vind de vernieuwde ook helemaal niet lekker. Hij smaakt heel erg naar kruiden!
Ja ik vond hem behoorlijk knoflook achtig smaken......
Niet lekker in ieder geval. Gelukkig heb ik nog zakjes oude smaak liggen
O gelukkig ik ben niet de enige. Ik nam altijd de kippensoep mee naar mn werk voor tussen de middag. Ik ben nu overgestapt naar een opkikker. Want ik vind de vernieuwde ook helemaal niet lekker. Hij smaakt heel erg naar kruiden!
Ja ik vond hem behoorlijk knoflook achtig smaken......
Niet lekker in ieder geval. Gelukkig heb ik nog zakjes oude smaak liggen