Teveel cafeine gedronken!!! Help!!

vrijdag 20 november 2009 om 15:38
Ik heb teveel cafeine gedronken, een giga blik RedBull en daarna espresso, normaal drink ik dit helemaal niet maar wilde lekker wakker zijn en energie hebben.... Nu voel ik me zo verrot, mijn hart barst bijna uit mijn lijf en ik voel me heel gejaagd.... Weet iemand hoe ik hier zo snel mogelijk afkom? Heb al een aantal glazen water en 2 paracetamol op vanwege de hoofdpijn maar ik wil zo graag van dat hieper gevoel af!!
vrijdag 20 november 2009 om 15:39
vrijdag 20 november 2009 om 15:41
vrijdag 20 november 2009 om 15:42
vrijdag 20 november 2009 om 15:43
quote:10tje81 schreef op 20 november 2009 @ 15:41:
of je maakt van de nood een deugd en gaat ff lekker grote schoonmaak houden, hihi
Nee ff serieus, maak je niet druk, gaat vanzelf weer over! Uurtje of 2 en je voelt je weer prima.
En volgende x gewoon 1 kopje koffie en that;s it he, als je er niet zo goed tegen kan dat dus
of je maakt van de nood een deugd en gaat ff lekker grote schoonmaak houden, hihi
Nee ff serieus, maak je niet druk, gaat vanzelf weer over! Uurtje of 2 en je voelt je weer prima.
En volgende x gewoon 1 kopje koffie en that;s it he, als je er niet zo goed tegen kan dat dus
vrijdag 20 november 2009 om 15:45
vrijdag 20 november 2009 om 15:47
quote:lotje__ schreef op 20 november 2009 @ 15:42:
alcohol is nog te verminderen met koffie...
Djees, ze bestaan echt. Ik zat laatst in het theorieboekje van mijn zusje te kijken (rijbewijs
waarin een vraag stond hoe je alcohol sneller uit je bloed kon krijgen. Daar stond jouw 'tip' ook in. Ik dacht nog, die vraag moeten mensen blijkbaar wel eens fout doen, anders zou die niet in het examen zijn opgenomen. Bij deze, dat is dus een fabeltje. Er is geen methode om alcohol snel uit je bloed te krijgen.
alcohol is nog te verminderen met koffie...
Djees, ze bestaan echt. Ik zat laatst in het theorieboekje van mijn zusje te kijken (rijbewijs

vrijdag 20 november 2009 om 15:48
quote:Teigetje29 schreef op 20 november 2009 @ 15:43:
@lotje, dat alcohol te verminderen is met koffie is NIET WAAR! Het enige wat alcohol uit je lijf krijgt is wachten....En zorgen dat je lever zo weinig mogelijk andere dingen te behapstukken krijgt zodat ie zich helemaal kan richten op het afbreken van alcohol. Gezond eten en drinken helpt dus.
@lotje, dat alcohol te verminderen is met koffie is NIET WAAR! Het enige wat alcohol uit je lijf krijgt is wachten....En zorgen dat je lever zo weinig mogelijk andere dingen te behapstukken krijgt zodat ie zich helemaal kan richten op het afbreken van alcohol. Gezond eten en drinken helpt dus.

vrijdag 20 november 2009 om 16:35
Ik voel me inmiddels een stukje beter, heb maar met bibberhanden op de bank gezeten en mijn koters gevraagd mama even met rust te laten (das moeilijk joh!). Ik drink nooit meer cafeine houdende dranken, ben zo geschrokken! Wat een troep, en hoe kom ik er ook bij verdorie! Het is echt regelrechte troep!!