Good Luck
vrijdag 20 november 2009 om 20:43
Met mij MRI goed neuroloog wil me direct naar internist oogontstekingen algehele malaise ontlasting Veel verhogimg zijn typische crohn symptomen voldoe aan 70% van de klachten vorig Jaar ook zo'n periode torn dacht men zweer nu zelfde medicijnen Geen resultaat! Nu ook migraine medicijnen. De tijd van schop onder de hol is voorbij het is zo erg dat ik niet Overigens niet meer merk dat ik naar het toilet had.gemoeten niet leuk meer
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 20 november 2009 om 21:11
vrijdag 20 november 2009 om 21:14
quote:amalia schreef op 20 november 2009 @ 20:38:
Mamax, volgende week foto's van me van dit weekendje okee, haha Met wind in de haren. Ach is gewoon hetzelfde maar wat korter hoor (iets korter dan gepland... dat laten groeien gaat NOOIT lukken. Ik wil het net zo lang als jij! Of als Mal, helemaal mooi!)
Nou inderdaad, die hebben haren om jaloers op te zijn!
Ik besluit ook elke keer een poging te wagen om het te laten groeien, maar op een gegeven moment krijg ik dan toch weer de pest in
Mamax, volgende week foto's van me van dit weekendje okee, haha Met wind in de haren. Ach is gewoon hetzelfde maar wat korter hoor (iets korter dan gepland... dat laten groeien gaat NOOIT lukken. Ik wil het net zo lang als jij! Of als Mal, helemaal mooi!)
Nou inderdaad, die hebben haren om jaloers op te zijn!
Ik besluit ook elke keer een poging te wagen om het te laten groeien, maar op een gegeven moment krijg ik dan toch weer de pest in