Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En waarom dan niet Frizz?

Onzekerheid heet dat. Bang iemand te verliezen. Zeker in zo'n beginfase ken ik het niet als anders dan dit. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Hoe was het met je nichtje? Was het gezellig?
.
Maar als je zo super zeker weet dat het enkel en alleen met JOUW angst te maken heeft, bedoelde je dan ook dat je boos bent op jezelf?

Om eerlijk te zijn, ik ken het niet in die mate nee.

Ben wel onzeker geweest in dat soort situaties, maar dan wéét ik dat mijn gedachten met me aan de haal gaan, en dan druk ik het weg en kan weer genieten...
Fijn Madh, dat je weer aan de poets hebt kunnen gaan () en een sollicitatie! Is het een interessante vacature?

Hm Frizz, ik zou echt willen dat ik dat net zo zou kunnen zoals jij beschrijft: mijn gedachten wegdrukken. Nee, dat kan ik niet. Eenmaal aan de haal en het blijft een beetje in mijn kop zitten zo'n hele dag. En ja, daardoor word ik boos op mezelf, dat ik het zover laat komen.

Maar ik ben ook maar raar, want het kan morgen weer voorbij zijn en in het weekend, als ik 'm zie helemaal.

Zou ik 'n probleem hebben?
Ah nee ok, ik was even bang dat je boos op dat meisje was ipv op jezelf.

Alhoewel boos zijn op jezelf natuurlijk ook niet fijn is.

Kym als ik dat zo had, zoals jij, zou ik dat echt een probleem vinden.

Maar misschien denk jij daar anders over?

Spannend Madhe!

Is het een leuke baan?
[quote]Kym schreef op 19 november 2009 @ 09:41:

En Sneeze, heb je jezelf al wat meer onder controle bij Collega?

Hmmmm het liefst zou ik nu volmondig ja willen zeggen!

En op de werkvloer heb ik de controle weer teruggevonden, geen tomatenkoppies en gestotter meer. Maar ik kan nu wel heel hard gaan roepen dat hij me verder niets doet, maar dan ben ik niet helemaal eerlijk. T blijft gewoon echt een heule leuke achter-achter-achterneef, collega dus . Maar hij wil niets, dus t heeft geen zin. Ik ben er altijd redelijk goed in om er in te blijven hangen, dus dat moet nu toch maar eens afgelopen zijn. T is niet dat ik er ontzettend van zit te balen, maar wel even zo'n getsiegevoeletje. Verder begin ik een beetje ongeduldig te worden m.b.t. mijn visum, ik wil zo graag definitief groen licht.

Mijn leidinggevende heeft mijn vervanging al bijna geregeld en t is voor mij nog niet eens rond. Maar ja dat weet ze en dat komt ook wel goed.
Kym, ik denk dat t onzekere gevoel dat jij nu hebt mij ook erg goed zou kunnen overkomen. Maar gezond is t denk ik niet. Als ik je teksten lees heb je er vooral zelf last van... dus of t een probleem is, tja dat kan alleen jij bepalen.
Goedenmorgemn....

Zo ik heb cursus gehad en avonds lekker geklust.. dus weinig tijd gehad om hier wat te schrijven..

maar heb wel in de gaten dat het nog steeds rustig is hier..

Kym lieve schat, of jij een probleem hebt is denk ik iets waar jezelf het beste over kan oordelen,maar als ik me steeds zo zou voelen als jij (onzekerheden enz) dan zou ik toch eens ten rade gaan bij mezelf..

Sneeze kan me voorstellen dat je wilt dat alles helemaal rond is , maar het aanvragen van een visum duurt altijd toch wel even?

En collega ?? hoe zit dat precies ? kan dat niets worden dan ? is ie al bezet? ik weet het even niet..(meer)

Frizz... leuk dat je op je nichtje mocht passen en haar helemaal lekker voor jezelf alleen had, Ik merk wel aan mezelf dat nu ik weer helemaal verliefd ben en ik een leuke (prille) relatie zit ik zo heel af en toe ook wel nadenk over een kindje .. en me bedenk dat dat best toch wel eens heel heel heel leuk zou kunnen zijn ...

maargoed niet dat ik me daar verder mee bezig houd dat is voor heel ver in de toekomst pas..eerst maar eens zien hoe het allemaal gaat verlopen.

Want ik had gister even een klein dingetje wat me niet lekker zat.

Ik omschreef het naar hem als volgt: : ik heb het gevoel/idee dat jij wel in mijn leven wil komen , maar mij niet in het jouwne toelaat"

Dit komt als volgt , hij heeft heel veel vrienden en kenissen , hardtsikke leuk niks mis mee,maar hij doet daar van alles mee, karten,op stap gaan,verjaardagen van alles.

Nu is dat allemaal heel leuk en heb ik daar dus ook geen enkel probleem mee, alleen nu hoorde ik gister van ," ja ik heb vrijdag twee verjaardagen ,zaterdagochtend moet ik werken , smiddag heb ik dat Sinterklaasgebeuren , en dan daarna kom ik snel naar jou"

En ik had zoiets van oh.. oke dus je komt weer naar mij , waarom vraag je mij niet eens een keertje mee naar jouwn vrienden??

En op donderdag gaan ze altijd met zijn allen naar een kroeg hier in de buurt , al mijn collega`s gaan en dus hij ook , nu wordt ik al drie weken op donderdag door al mijn collega`s steeds mee gevraagd , (ik ga niet ) maar nooit eens door hem .. en nou is het niet dat ik perse mee wil,maar alleen een uitnodiging zou wel eens leuk zijn ,als jullie snappen wat ik bedoel

En dat zat me dus heel even dwars gisteravond en heb het daar met hem over gehad , en eerst had hij niet door hoe ik het bedoelde , maar al vrij snel viel het kwartje .. en hij bedoelde dat niet zo en dat was helemaal niet de bedoeling dat het zo overkwam ...

Dus maar eens zien of er wat gaat veranderen..
Hee Stroll, hoe ver is het klussen gevorderd?

Is het einde al in zicht?

Wat goed zeg, dat je je puntje naar je lief toe meteen ter sprake heb gebracht.

Het is natuurlijk goed mogelijk dat hij daar even niet bij stilgestaan had.

Het is en blijft wel een man natuurlijk.

Voelde je je wel beter nadat jullie het hadden besproken?

Ik denk dat het voor het allereerst was dat er iemand op de baby paste, de eerste keer dat mijn zusje haar alleen liet.

Vind ik dan wel weer knap dat ze dat deed totaal zonder stress.

Alsof het de normaaaaaalste zaak van de wereld was.

Alhoewel ze wel nog even riep door de kier van de deur: 'Je kan altijd bellen he?!'

Nou durf ik niet tegen mijn moeder te zeggen dat ik heb opgepast, bang dat het haar een beetje steekt...
Goedenmorgen Frizz..

Ja ik vond dat ik niet met dat vervelende gevoel rond moest blijven lopen en het eigelijk maar direct naar voren moest brengen en dan gewoon op een normale manier hoor en verder ook geen lelijk woord gevallen of iets..maar ben blij dat ik het kwijt ben zeg maar..

Ohh das wel een hele "eer"dat jij als eerste op mocht passen , maar denk je dat je moeder dat niet zo leuk zou vinden ? misschien valt dat wel mee alhoewel ik me je gevoelens wel voor kan stellen ,maar misschien ziet je moeder het zelf helemaal niet zo ..

Klussen ja schiet wel op, bijna klaar wel , van het weekend moet ik alles af hebben heb niks in de planning staan verder dus kan heel het weekend aan mijn huis besteden en dan eens een paar uur achter elkaar ipv alleen maar steeds wat gestolen uurtjes ...
meisjes toch........................................

wat zijn we allemaal aan het doen ?

vind het nu wel erg stil worden hoor.............
Eensch stroll! T lijkt wel alsof iedereen ineens echt een leven heeft

Wat betreft collega: Hij weet dat ik m leuk vind, maar wil werk/privé gescheiden houden. Want ja dat is natuurlijk professioneel. Of te wel: hij heeft gewoon niet echt belangstelling. Maar goed, ik was deze week even een momentje in de war, omdat we zo'n leuk gesprek hadden. Nu ben ik weer helder!

Succes met je geklus dit weekend en Frizzel veel plezier bij de tempel morgen! Alle andere liefjes: ik weet dat jullie stiekem toch wel meelezen: fijn weekend x
.
.
.
Madhe toch!

Beetje huilen midden in de nacht...

Heeft het opgelucht?

Sneeze het feest is verzet naar volgende week!
.
Hmmmm volgens mij ligt dat ook aan de achterliggende reden van je huilen.

Bij opgekropte spanning wil het weleens werken (bij mij dan) terwijl tegen sommige gevoelens niet op te janken valt.

Kruip maar lekker tegen je lief aan!

Nog even een leuke gebeurtenis van vandaag:

Ik had pizza besteld op mijn werk.

Een Marokkaans koeriertje komt het brengen, en vraagt me na het afrekenen: "Mevrouw mag ik vragen hoe oud u bent?"

Ik: "Euuhh ja nou eehh... veel ouder dan je denkt!"

Hij: "Maar hoe oud precies?"

Ik: "Dertig!"

Hij: "Oh u ziet er inderdaad veel jonger uit! En bent mooi hoor, en u heeft ook een mooi figuurtje!"

Ik: "Nou eeh dankje."

Hij: "Ja want ik ken iemand die hier weleens komt, en die had het verteld."

Ik: "Wat?"

Hij: "Dat er hier iemand werkt die al oud is, maar nog heel jong lijkt, en ook nog een mooi figuurtje heeft!"

Potverrrrrrdriedubbeltjes!

Ik heb nog even gevraagd wie dat dan was, dat blijkt een jochie van rond de 16, die nooit iets tegen mij durft te zeggen.

Waarop de pizzakoerier zei: "Jaaaaaaah hij is die sneaky bastard, niet praten maar wel kijken!".

Daarna rende ik natuurlijk naar binnen: "Jongens jongens weten jullie wat de pizzakoerier zei!?!?"
.
Joepieeeeeeeeeeeeeeeeee!

Ik heb later wel bedacht dat de koerier mij wellicht de gecensureerde versie heeft gegeven van wat dat andere jochie écht heeft gezegd.

Want waarschijnlijk was het eerder iets van: "Ze is oud maar je ziet het niet, en ze is best lekker. Ik zou d'r echtwel neuken hoor."
.
MILF!?

Gossie daar schrik ik een beetje van hoor.

Ik zou nog niet de moeder van zo'n jochie kunnen zijn.

Of... nou ja... bijna wel!

Maar ik kan geen MILF zijn want ik heb geen kinderen.

Dus jij had ook sjans bij de buurtsuper!

Wat ik alleen zo raar vind, ik hoor regelmatig van jongens en mannen, dat zij in hun jonge jaren seks hebben gehad met een ouder meisje of zelfs een vrouw.

13 met 22, 16 met 28, 17 met 32.

En dan vraag ik me echt af: wat zijn dat voor meiden/vrouwen?!

Want echt no way dat ik het met zo'n jochie zou doen hoor!

Moet er echt in de verste verte niet aan denken...

*bekent dat ze op haar 26e seks heeft gehad met een 19jarige, maar ze wist het niet, écht niet!*
*pakt Madhe even lekker stevig beet en geeft haar een dikke pakkerd*

Ik ga mijn bedje opzoeken!

Kruip jij lekker tegen je lief aan?

Slaap lekker meiske!

x
.
goedemorgen...................

madhe zware avond gehad ? knuffel voor jou dan vanaf hier...hoop dat je lekke tegen je lief aan hebt heerlijk kunnen slapen...

Frizz toch een leuk compliment hahah van zo`n jong pikkie..

Sneeze oh ok zat het zo jammer ,

Ik zit nu nog met een heerlijk bakkie koffie en ga me zo aankleden en dan heerlijk de hele dag verfen en dan ben ik als het goed is vanmiddag echt een heel eind opgeschoten zodat het dan eens echt zo goed als klaar is ...

vanaaf komt vriendlief en wil ik wat gaan doen wat leuks nu nog even bedenken wat ..

fijne dag dames.....

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven