Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Hoe verwijder je je hyves account? Ik wil die van Harrie verwijderen (hij wil dat zelf ook hoor ). Pebbles, jij hebt het toch ook gedaan, je account verwijderd?
Sterkte met KW, Wind.

Hopelijk voelt hij zich snel weer het mannetje, en blijven jullie allen buiten schot. Fijn dat hij trouwens zo nagekeken is, dat geeft toch rust.

(oh, en nu ik toch bezig ben; Morrie..: account opzeggen )
Wat wilde ik nou toch typen?
Aha Mimsey, thanks! Ga het gelijk even doen!
Bedankt Mims en Pam

Het is toch schrikken. Is Mops al ingeënt?

Vannacht is alles redelijk verlopen. Elk uur wakker door beide mannen ivm hoesten, snotneuzen en algehele malaise en uiteindelijk werden we allemaal om 09.00 uur wakker dus dat was wel weer lekker.

KW moest meteen overgeven toen hij wakker werd dus dat was wel sneu, maar verder is hij wel scherper dan gisteren. Hij kijkt minder flauw uit zijn ogen. Zou die antibiotica zo snel werken? We zitten allemaal nog in pyama/ochtendjas en hangen op de bank. GW en ik hebben net schoon gemaakt want met die kat is het toch wat snel stoffig en dat leek ons niet fijn voor KW dus huis is ook weer helemaal aan kant.
Volgens mij worden ze van antibiotica toch altijd eerst nog wat meer ziek? Of in ieder geval is die kans aanwezig. Nou ja, maakt het uit, hij is wat alerter en dat is fijn.

Lekker relaxen maar vandaag met zijn allen denk ik?

Schorrie is naar een partijtje en ik ben vergeten hoe laat hij thuisgebracht gaat worden. Was van plan het te vragen bij afleveren maar toen ik naar de auto liep reed zijn vriend 'KW van school' met zijn moeder langs en die hebben hem toen meegenomen. En ik dacht er toen niet aan aan haar te vragen tot hoe laat het duurt.... Zal wel half 4 zijn ofzo. Ik kan toch niet weg want wacht nog steeds op de postbode.....

Ga ook maar eens schoonmaken, ook zonder kat is het hier snel stoffig en vies helaas.....
Ik vind het altijd wonderbaarlijk hoe snel antibiotica werkt Wind, dus zou zomaar kunnen dat het nu al effect heeft. Hoewel je zou verwachten dat het niet voor de griepklachten werkt omdat die viraal zijn. Maar toch fijn dat het mannetje zich wat beter voelt, zo zielig zulke zieke kindjes.

Ik ben net terug van Pebbles. Was heel gezellig. Peb ziet er super uit en Moshje is echt een schatje. Poppetje was ook mee en erg onder de indruk van Kefpep. En het was inderdaad een nachtlampje maar Pebbles vond het toch leuk gelukkig .

En dat de schilder zijn eigen huis niet verft zal best, maar ik vind dat de Pebbels wel allemaal mooie lampen hebben staan en hangen, dus gaat hier toch niet op geloof ik.

Nu even lunchen met mijn moeder.
Zo zeg, wij hebben die buzzkit ontvangen, echt vol met cupjes chocolademousse! Lekker man.
Ik vind het nachtlampje echt heel leuk! En de Pebbeltjes zijn helemaal weg van het duikelaartje.

Wind, wat een toestanden. Ik hoorde het vanmorgen van LLL en heb het nu pas bijgelezen (moet even in nieuw ritme komen met Moshje en Pebbeltjes en Kefpep en de gewone zaterdagse bezigheden als boodschappen doen en hond uitlaten). Je hebt goed gehandeld vind ik en je gelukkig niet laten leiden door paniek (van jezelf of anderen). Ik heb ook niets nel paniek, maar vind het toch wel een beetje eng met Moshje. Veel visite zegt gelukkig af omdat ze verkouden zijn of collega's met MG en zeker dat laatste vind ik verstandig.

Moet nog naar SG voor Morrie en Schorrie.

Poppetje van LLL is echt een poppetje. Een prachtig kindje hoor! En LLL is heel aardig want was verbaasd dat ik al 38 ben. :-)

Lien, ik ga niet glashard liegen dat Sinbt bestaat en doe dus ook een wedervraag of laat het een beetje in het midden en dan komt GP inderdaad ook met een in zijn ogen heel plausibele verklaring en bestaat Sint dus echt nog.

Mijn Pebbeltjes zijn druk vandaag en zitten elkaar in de haren. Ook toen LLL er was, zij is denk ik de eerste van jullie die mijn Pebbeltjes op elkaar vittend hebben gezien en GP ging uiteindelijk met deuren slaand en stampvoetend naar boven.

Nou, even naar SG nu ik hier toch zit.
O gelukkig, de Pebbletjes zijn ook gewoon kinderen .

Vriendin van mij heeft begin november een kindje gekregen die te vroeg geboren is. Hij is nu net thuis uit het ziekenhuis en zij wil geen visite ontvangen ivm Mexicaanse Griep. Het jochie is nog zo kwetsbaar. Kan me dat wel voorstellen en vind het knap als je dat ook echt kunt volhouden. Ik zou dan toch misschien zwichten voor mensen die bellen omdat ze willen komen kijken.
Ik vond het reuze meevallen hoor, die Pebbeltjes. Ze waren ook een hele tijd wel superlief aan het spelen, en hadden een supercoole duplotoren tot aan het plafond gemaakt.
Maar ik kwam eigenlijk even kijken hoe het in huize Wind ging. Wind hoe is het nu met jou en de ziekeboeg?
Goedemorgen.

Ja, allereerst, hoe is het in huize Wind?

Hier is het nu rustig, Knorrie ligt alweer te slapen, die was moe van het druk zijn en Schorrie en Harrie zijn een houtzaagje aan het kopen want Schorrie is helemaal into zagen... Ik geloof dat ze dan bij vrienden van Harrie op het erf gaan zagen ofzo, daar ligt allerlei gereedschap en hout en ander spul. Maar zeker weet ik dat eigenlijk niet.

We zouden naar het bos, maar omdat Knorrie dus naar bed moest maar niet gedaan. Misschien straks, als het dan nog droog is.

Ondertussen (dat woord doet mij nou altijd aan de familie Knots denken....) staat hier de hachee op en doe ik de was. Ik wil eigenlijk ook nog een kast opruimen, maar kan me er niet goed toe zetten ook echt te beginnen.
Goeiemiddag .

Klinkt als een huiselijk dagje Morrie .

Ik ben weer thuis. Na een zware nacht, want Poppetje kreeg gisteravond ineens verhoging en heeft de hele nacht gespookt. Gelukkig echt alleen warm en van die zure luiers, dus duidelijk tanden die er weer aan komen. Niks mexicaans in dit geval . Mijn moeder was ook ineens ziek gisteravond. Moest heel veel overgeven en was echt ellendig, zo zielig. Iets verkeerds gegeten dacht ze.

Heerlijk om weer thuis te zijn bij mijn mannetjes. Zijn wel moe want Sjaak is gisteren met ze bij vrienden van ons langs geweest en reed daar pas om half elf weg . En dan zijn ze de volgende dag wel gewoon weer om 7 uur wakker, maar dan de rest van de dag moe. Nou ja, Sjaak heeft ze al uitgelaten op de hockeyclub dus ze kijken nu lekker Cars.
Half elf.... eeeh en redden ze dat dan? Onze kinderen zouden dan al tig van de ttarp af zijn gevallen en dramatisch verwond zijn schat ik zo in.

Hier lekker naar de hei geweest. Kinderen nu onder de douche en zo thee met koek.
Dat klinkt gezellig Lien.

Ben een paar uurtjes bij mijn broertje geweest met de jochies, was gezellig. De jongens hebben leuk gespeeld met neefje en broertje en ik gekletst en gefantaseerd over een eigen restaurant en dat soort dingen .

Net ruzie gemaakt met Harrie want hij had de droger uitgezet met was erin omdat het zo'n herrie maakte naast hem als hij zat te internetten. Maar vervolgens had hij hem niet weer aangezet. Op zich kan dat gebeuren (al vind ik het echt al onzin maar ok, iedereen is anders....) maar dan ook tegen mij gaan zeggen dat ik zijn moeder wel lijk als ik er iets van zeg. Nu is hij boos weg, lekker rustig!

Ik ga maar eens alvast aardappels schillen, Schorrie kijkt een Sint filmpje en Knorrie tukt nog eventjes lekker.
Waar is Wind eigenlijk? Het is zeker overdreven als ik het 'zorgelijk' vind dat ze hier niet is? Ik stel me zo voor dat KW ziek is en ze toch de hele dag thuis is. Maar niet als je zelf ook ziek bent, of slaan mijn gedachten nu op hol ?
Ik vroeg het me ook al af Morrie. Maar misschien is ze juist de hort op gegaan om een beetje bij KW's ziektekiemen uit de buurt te blijven ofzo.

Ja bizar he Lien, maar ze hadden het echt goed volgehouden tot zo laat. Hij was naar vrienden die vier kinderen hebben, waarvan de jongste een jaar ouder is dan Dim. Maar zijn echt superleuke kinderen, heel sociaal, dus is altijd feest als ze daar zijn en met al dat grote-jongens-speelgoed kunnen spelen. Ouders zijn ook heel sociaal en hebben ons uitgenodigd voor tweede kerstdag. Leuk .

Poppetje heeft toch echt best hoge koorts (39.6) en ligt nu weer te slapen. En kan dus morgen niet mee voor de inenting als ze nog koorts heeft. Mooi balen, want dan moet ik woensdag nog apart met haar. En dan maar hopen dat het woensdag wel over is.
Wat een ziekenboeg met die koortsige kindjes :( Beterschap allemaal! Ik kwam ook even kijken hoe het was met KW en Wind maar ik zie dat ze al even niet is geweest. Hmm, kan inderdaad van alles betekenen.

Jullie dagen klinken gezellig en knus! Ik ben ook lekker in het bos gaan wandelen en kaasjes en kaarsjes op tafel gezet.

Aap komt net binnen van de hockey en is precies voor de bui binnen. Het onweert hier best hard, lekker als iedereen warm binnen zit.

En wij hebben de kerst waarschijnlijk ook al geregeld, zonder ruzies dit keer
Harrie dacht net ook dat Knorrie ziek werd, dus ik dacht ook gelijk al aan de vaccinatie. Maar ik geloof dat hij het mis had, kereltje is kiplekker.

Volgens mij zijn jouw kinderen sowieso wel avondkinderen LLL, of niet? Dat scheelt ook wel. Al denk ik dat Schorrie ook wel een eind zou komen als hij met leuke andere kinderen was. Hooguit zou er uiteindelijk ruzie komen.

Hier onweerde het vanmiddag ook, had ik niet op gerekend. En ik hoop niet dat het echt baggerweer morgen is met die vacci, want dan wordt het natuurlijk wel chaos.
Oja, Morrie, ik had gisteren visite die bleef eten en jouw toetje gemaakt. Hij beviel zo goed dat er uiteindelijk niks overbleef, jammer genoeg! Maar hij was dus goed gelukt en nu durf ik het aan om aan LLL haar toetje te beginnen

Nog even snel wat werken en dan SYTYCD kijken!
Ik denk dat ik LLL haar toetje ga maken voor Kerst. Wij gaan het met de hele familie van mijn moeder vieren en maken gewoon allemaal van alles en nog wat, wat dan allemaal op tafel komt. Dus ik denk dat ik dat toetje maak, dat is denk ik voor een persoon of 8?

Had je nog wel lekkere aardbeien dan trouwens?

Ik ga nu film kijken!
Maar hoe moet dat dan bij jullie als Knorrie ziek wordt? Want jullie kunnen niet op een andere locatie terecht toch? Hier vind ik het wel goed geregeld, je mag gewoon naar een andere locatie als je echt niet kunt. Dus we gaan toch maar gewoon morgen met Dim en Sum en dan woensdag met Poppetje.

Leuk dat je toetje gaat maken Nathje, het is echt makkelijker dan het klinkt.:) Ik heb net de dans van Els gemist, zo balen. Ik vind haar echt heel erg goed, en volgens Dan was het (weer eens) de 'best perfomance so far'. Maar ik moet nog werken dus kijk met een half oog.
Ja, mijn recept is denk ik voor 8. Maar anders doe je gewoon wat meer eiwitten en wat meer suiker, het komt allemaal niet zo nauw.
Ik weet het niet LLL, ik denk dat als hij ziek wordt dat we dan gewoon naar de huisarts kunnen? Of misschien mag ik dan dinsdag wel, als hij dan beter is. Maar hij is niet ziek trouwens, dus ik hoef me daar ook niet druk om te maken .

Nu echt film kijken, Harrie zit op me te wachten.
Ja, de aardbeien waren lekker. Gewoon bij de AH gekocht. Ik was er ook al verbaasd over

Ik heb een soort gekke faalangst voor koken met recepten. Ik word altijd zenuwachtig van de tekst en in de praktijk valt het altijd heel erg mee. En het is gewoon leuk om te doen.

Succes met de vaccinatie morgen! Ik hoop dat het meevalt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven