Internet winkelen?
woensdag 19 september 2007 om 11:13
Kopen jullie ook wel een kinderkleding of andere artikelen via het internet?
Zo ja, welke sites zijn populair?
Ik heb laatst iets leuks gekocht op littlevips.nl. Het heet een grapjas waar kinderen op kunnen tekenen. Dochter van mijn zus helemaal blij natuurlijk.
Ook vind ik de kleine zebra leuk! Scheelt weer tijd, cadeautjes kopen via het internet!
Voor mezelf ga ik trouwens gewoon de stad in.
Zo ja, welke sites zijn populair?
Ik heb laatst iets leuks gekocht op littlevips.nl. Het heet een grapjas waar kinderen op kunnen tekenen. Dochter van mijn zus helemaal blij natuurlijk.
Ook vind ik de kleine zebra leuk! Scheelt weer tijd, cadeautjes kopen via het internet!
Voor mezelf ga ik trouwens gewoon de stad in.
zondag 22 november 2009 om 14:14
quote:Esther1981 schreef op 20 september 2007 @ 14:17:
aanhad van de H&M en nog 4 kinderen uit zijn klas die dag dezelfde hadden.
Daarom ben ik gestopt met zoveel h&m te kopen voor mijn oudste, maar de kinderen vinden het zelf trouwens geweldig als ze dezelfde trui aanhebben.
De "cars" shirts van de h&M( mama vind ze afschuwelijk) hebben alle vriendjes wel in een andere of dezelfde kleur.
Ik neem 'm gewoon niet meer mee, kan íe ook niet aanwijzen.
aanhad van de H&M en nog 4 kinderen uit zijn klas die dag dezelfde hadden.
Daarom ben ik gestopt met zoveel h&m te kopen voor mijn oudste, maar de kinderen vinden het zelf trouwens geweldig als ze dezelfde trui aanhebben.
De "cars" shirts van de h&M( mama vind ze afschuwelijk) hebben alle vriendjes wel in een andere of dezelfde kleur.
Ik neem 'm gewoon niet meer mee, kan íe ook niet aanwijzen.
zondag 22 november 2009 om 14:17
zondag 24 januari 2010 om 14:28
vrijdag 5 februari 2010 om 20:23
Als tante en 'vriendin-tante' bestel ik nogal eens wat via Bulbby.com. Voor mijn nieuwe neefje heb ik een lakentje met zijn naam en een crecheboekje besteld. Allebei met hetzelfde logo. Echt leuk!
En redelijk betaalbaar.
Ik vind het vooral erg leuk dat zijn naam erop staat!
Ze hebben ook truien met namen, vind ik persoonlijk wat minder, maar de luiertassen daarentegen... Ik word er heel hebberig van!
Maar eens kijken over welke sites jullie het hadden.
En redelijk betaalbaar.
Ik vind het vooral erg leuk dat zijn naam erop staat!
Ze hebben ook truien met namen, vind ik persoonlijk wat minder, maar de luiertassen daarentegen... Ik word er heel hebberig van!
Maar eens kijken over welke sites jullie het hadden.