Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Even hallo! Gefeliciteerd met deel IV!
De cd's heeft alleen maar van dit soort mooie muziek, maar guaranteed is een persoonlijk favorietje. Sum, liefje je hebt het ook moeilijk . Maar om je niet de hele avond met een k*-gevoel op te schepen hierbij een vrolijk riedeltje Opvrolijknummer vor Sum ;-)
Nummer gaat over snoepjes....
Pom, je bent geweldig!!!

Weer tranen maar nu van het lachen!

Ik ga douchen, vanavond verjaardag van een lief vriendje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Pompiedoe schreef op 21 november 2009 @ 19:32:

Nummer gaat over snoepjes....Hoe weet jij dat nou weer?
*Gaat op zoek naar de film "Into the Wild"
Dit is mijn persoonlijk favorietje om mijzlef op te vrolijken (gaat over regenjassen). Tja die Italianen hebben blijkbaar geen behoefte om over hele moeilijke onderwerpen te zingen

regenjassen
quote:Summerdance schreef op 21 november 2009 @ 19:32:

[...]

Hoe weet jij dat nou weer?Mijn allerliefste/beste vriendin is half Italiaanse, door haar versta ik ook een beetje Italiaans en over een paar maandjes begin ik met de cursus. kan je het voorstellen een Surinaamse die straks Italiaans spreekt
*denkt toch echt dat er een paar steekjes los zitten bij Pom*

Liedjes over snoepjes en regenjassen....

Je bent te lang van het forum weggeweest meis, je gaat ijlen

Wel stoer hoor Italiaans leren, en weet je, ik vind het wel bij je passen

Ik zie het helemaal voor je, jij in rap tempo bij de Italiaan de ober afbekken omdat de pasta niet al dente is....
Ciaooooooo bellas!

Iedereen weer een beetje opgevrolijkt hier?
...ga even eten koken (stamppot met andijvie)
Zoooo heee mijn eten was lekkerrrrr: verse pasta met een heerlijk sausje.

Al dente!

Mag ik even kwijt dat ik zo lekker in mijn velletje zit?
Stroll weet niet wat ze ziet als ze straks weer op t forum kijkt. Ineens weer van alles geschreven.

Hmmm Pommie diverse muzieksmaak heb je, ik hou t toch lekker bij Meneer Vedder en laat die snoepjes wel staan!

Hoe zou t eigenlijk met Moos zijn?
Fijn Frizzel voor je velletje!
Hoe krijg je trouwens die linkjes van die liedjes hier op t forum?
Ojee, het gaat hier over Eddie Vedder. Moet ik toch even meeschrijven. Boek gelezen toen ik in Canada woonde. Film of boek eerst? Tiz om t even. Ik heb eerst het boek gelezen en daarna film gezien. Boek geeft meer achtergrond maar film geeft zoveel meer: de prachtige beelden van de natuur en de intens rakende liedjes van Eddie Vedder.

Even wat anders.. Ex was laatst jarig. En heb niks gestuurd. Hij wil geen contact meer. Nou ja dan toch niet. (ik moest wel even op mijn handen zitten hoor). Enne, nieuwtje 2, ik heb me ingeschreven op RP. Met foto! Ik had eigenlijk januari in gedachten, als mijn tentamens klaar zijn. Maar weet je wat, het voelt goed nu!

Hopelijk gaat Riedeltje forum IV volhouden om mee te schrijven..
meteen maar het territorium afpissen en een dubbele post.. ojee ojee
Stoer Riedel, heb je al veel reacties op RP gekregen? Hoelang heb je trouwens in Canada gewoond (gaaf hoor), zou best nog eens 2 jaar in het buitenland willen wonen.

Zat net naar een optreden van Direct te kijken en moet zeggen met die nw zanger spreken ze mij meer aan.
Ha Riedel, in Canada gewoond! Hoe lang, waar en waarom? Of had je dat al eens verteld? Ik ben benieuwd, ben zelf nog nooit in Canada geweest, maar staat nog op mijn verlanglijstje!
*Loopt zo toch even naar buiten om in de videotheek te kijken of ze "into the wild" nog hebben...*
quote:Pompiedoe schreef op 21 november 2009 @ 20:28:

Zat net naar een optreden van Direct te kijken en moet zeggen met die nw zanger spreken ze mij meer aan.Helemaal eensch, ik vond ze voorheen nooit echt interessant. Ben nu straks wel benieuwd naar hun nieuwe cd. Muzikaal gezien zijn ze er wel op vooruit gegaan vind ik!
quote:sneezeweasel schreef op 21 november 2009 @ 20:32:

[...]

Helemaal eensch, ik vond ze voorheen nooit echt interessant. Ben nu straks wel benieuwd naar hun nieuwe cd. Muzikaal gezien zijn ze er wel op vooruit gegaan vind ik!Wat zijn we eenschgezind Sneez!
Ha Pom en Sneezie,

Ik heb bijna een jaar daar gewoond. Eigenlijk had ik na 3 weken al door dat het niks voor me was (te groot, te koud)..

beetje last van pleinvrees

Maar o-la-la-la, toen begon het wintersportseizoen. Niet zo'n lullig laagje als in Nederland. Nee echt me-ters dikke poedersneeuw. Ik heb leren snowboarden! Blauwe billen maar echt super kick adrenaline! Met Canadees ging het niet zo goed. Ik vond hem niet meer zo leuk en toen in maart de sneeuw begon te smelten ben ik vertrokken..

Ik vertel het nu heel makkelijk, maar het was wel moeilijk. Ik had daarvoor in Londen gewoond en besloten om van Canada naar Nederland te gaan. Waar ik zo'n zes jaar niet was geweest.

Enne, Canada is zeker een aanrader. Voor vakantie! :-)
Hallo lieve meiden!

Deeltje IV alweer??

En ik kan deel III niet terugvinden en kan dus niet eens teruglezen wat er bij jullie allemaal gebeurd is!

@ Sneeze, morgenmiddag is de wedstrijd, morgenavond zijn jullie de eerste die weten of de leuke ambulanceman er weer was! Pff, drie weken is wel lang geleden hoor, dus ik heb wel zin om naar 't stadion te gaan morgen!

@ Sum, blij dat je er weer bent!

@ Frizz en de rest: dikke knuffels voor iedereen!
Huts!
Ha Riedel met recht een 'wereldburger' dus. Hoe lang ben je nu weer in Nederland?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven