Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
zaterdag 21 november 2009 om 21:15
quote:riedeltje schreef op 21 november 2009 @ 21:13:
Inkoopadvies duzzz bij procurement. Jeetje dealingroom dazz wel stoer. Altijd 3 tijdzones in de gaten houden ('s ochtends Azie open, dan Europa en 's middags Amerika). Opgebrand op je 35e. Was cocaine Eric nou van jou.. Nee toch Pommie?!?Ja de allergaafste, maar wel zwaarste baan ooit geweest. Was gestationeerd op het hoofdkantoor...de tradefloor is daar pure luxe!! Bisschopgate is dan echt armoe .
Inkoopadvies duzzz bij procurement. Jeetje dealingroom dazz wel stoer. Altijd 3 tijdzones in de gaten houden ('s ochtends Azie open, dan Europa en 's middags Amerika). Opgebrand op je 35e. Was cocaine Eric nou van jou.. Nee toch Pommie?!?Ja de allergaafste, maar wel zwaarste baan ooit geweest. Was gestationeerd op het hoofdkantoor...de tradefloor is daar pure luxe!! Bisschopgate is dan echt armoe .
zaterdag 21 november 2009 om 21:17
Ik heb graag in het weekend weinig te doen.
Door de week ben ik al op mijn werk de hele dag met mensen bezig, vaak daarna nog even iets drinken ofzo.
Weekend is me-time en voor het huishouden.
Wat muziek betreft... ik heb gewoon een paar favorieten en verder hou ik me er weinig mee bezig.
Ben waarschijnlijk ook één van de weinigen die niet vaak muziek aan heeft staan.
Soms geeft het gewoon teveel prikkels, muziek náást de andere dingen waar ik mee bezig ben.
Door de week ben ik al op mijn werk de hele dag met mensen bezig, vaak daarna nog even iets drinken ofzo.
Weekend is me-time en voor het huishouden.
Wat muziek betreft... ik heb gewoon een paar favorieten en verder hou ik me er weinig mee bezig.
Ben waarschijnlijk ook één van de weinigen die niet vaak muziek aan heeft staan.
Soms geeft het gewoon teveel prikkels, muziek náást de andere dingen waar ik mee bezig ben.
zaterdag 21 november 2009 om 21:20
zaterdag 21 november 2009 om 21:29
Hier nog een laatste favorietje...
www.youtube.com/watch?v=kRe1wgRmdVo
Met een videoclip waar je ietswat dizzy van wordt!
www.youtube.com/watch?v=kRe1wgRmdVo
Met een videoclip waar je ietswat dizzy van wordt!
zaterdag 21 november 2009 om 21:48
zaterdag 21 november 2009 om 21:56
Nou de film was er niet en ik ga geloof ik ruzie krijgen met de nw eigenaar, maar dat is later. Zit nu naar mijn boekenkast te staren en zie dat ik Sun Tzu nog niet uit heb (maar dat is wel heel erg zware kost voor de zaterdagavond), Eenzaamheid van de priemgetallen is bijna uit (alleen nu nog geen zin om te lezen, de vriendschap doet me te veel denken aan Mi en ik)....pffffft ik weet het niet!
zaterdag 21 november 2009 om 23:15
Joepie! wat een gezellige tpopic is dit!
Word hier erg blij van. Vooral dat er meer huismussen zijn. Mijn relatie is sinds 5 weken uit (lang verhaal, laat maarrrr....) en toen heb ik mezelf toch maar es 2 x naar de kroeg gesleept 'omdat ik het van mezelf moest' en dacht dat ik anders depri zou worden oid... Maar nu 'mag' ik weer een weekendje thuis zijn, omdat mijn kindje bij me is. Ik vind het heerlijk! We hebben het junior songfestival gekeken *grinnik* met taai-taai en pepernoten en lekker - tegen elkaar aanhangend - gezien dat Nederland voor het eerst gewonnen heeft.
Eigenlijk moet ik ook gewoon thuisblijven als mn kindje bij haar vader is, bedacht ik me net.... En dan kom ik bij deze topic!! Hooray!
Word hier erg blij van. Vooral dat er meer huismussen zijn. Mijn relatie is sinds 5 weken uit (lang verhaal, laat maarrrr....) en toen heb ik mezelf toch maar es 2 x naar de kroeg gesleept 'omdat ik het van mezelf moest' en dacht dat ik anders depri zou worden oid... Maar nu 'mag' ik weer een weekendje thuis zijn, omdat mijn kindje bij me is. Ik vind het heerlijk! We hebben het junior songfestival gekeken *grinnik* met taai-taai en pepernoten en lekker - tegen elkaar aanhangend - gezien dat Nederland voor het eerst gewonnen heeft.
Eigenlijk moet ik ook gewoon thuisblijven als mn kindje bij haar vader is, bedacht ik me net.... En dan kom ik bij deze topic!! Hooray!
Only dead fish go with the flow
zaterdag 21 november 2009 om 23:45
Zware kost ja, Columbine! Ik kom er nu wel achter dat er in t boek wat ik lees t hele High School drama realistisch is weergegeven. Mensen die daar zijn omgekomen spelen weer een rol in het boek, knap hoe fictie en non-fictie met elkaar gecombineerd zijn. Maar poeh wat begrijp ik toch weinig van het amerikaanse wapen-beleid.
Hallo dreamglasses: welkom hier! Hou oud is je dochter?
Hallo dreamglasses: welkom hier! Hou oud is je dochter?
zaterdag 21 november 2009 om 23:54
Zo heb ik Orphan gedownload en dat is echt een keigoede spannende film! Ook omdat er gebarentaal in gebruikt wordt en nee dat is nederlandse gebarentaal niet. Amerikaanse gebarentaal! Maar het is so wie so een goede film. Zeker het aanraden waard.
2012 doomsday is niets! Echt driemaal niets!
Hm, gezellig hier!
2012 doomsday is niets! Echt driemaal niets!
Hm, gezellig hier!
I am Spaaartaaacus.