Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
quote:riedeltje schreef op 21 november 2009 @ 21:13:

Inkoopadvies duzzz bij procurement. Jeetje dealingroom dazz wel stoer. Altijd 3 tijdzones in de gaten houden ('s ochtends Azie open, dan Europa en 's middags Amerika). Opgebrand op je 35e. Was cocaine Eric nou van jou.. Nee toch Pommie?!?Ja de allergaafste, maar wel zwaarste baan ooit geweest. Was gestationeerd op het hoofdkantoor...de tradefloor is daar pure luxe!! Bisschopgate is dan echt armoe .
*Gaat nu echt richting videotheek*
Ik heb graag in het weekend weinig te doen.

Door de week ben ik al op mijn werk de hele dag met mensen bezig, vaak daarna nog even iets drinken ofzo.

Weekend is me-time en voor het huishouden.

Wat muziek betreft... ik heb gewoon een paar favorieten en verder hou ik me er weinig mee bezig.

Ben waarschijnlijk ook één van de weinigen die niet vaak muziek aan heeft staan.

Soms geeft het gewoon teveel prikkels, muziek náást de andere dingen waar ik mee bezig ben.
Stoer hoor Pommie. I'm impressed.

Enne, Into the wild will blow your mind!

Wanna bet?.. Dealingroom is open..(grinnik)

Ojaa, Frizz van teveel prikkels dat snap ik wel. Ik heb dat ook. Soms even totale rust. Ik ben altijd zo snel afgeleid. Even niks is dan lekker.
Hier nog een laatste favorietje...

www.youtube.com/watch?v=kRe1wgRmdVo

Met een videoclip waar je ietswat dizzy van wordt!
Ga nu eindelijk maar eens mijn boek uitlezen, ben in dit boek al een eeuwigheid bezig. Ik heb de nare gewoonte om 10 boeken tegelijkertijd te lezen...
Riedeltje gaat weer verder kijken naar de serie 'True Blood'
Ha, Sneeze, doe jij dat ook altijd? Lastig he, eigenlijk zouden we 1 boek tegelijk moeten lezen! Wat lees je?
Huts!
Hahaha ik doe één boek tegelijk hoor, anders word je toch gek?

Lig lekker Ice Age te kijken, hoe ongecompliceerd wil je het leven hebben?
Ik moet nog ongeveer 40 bladzijden lezen in Vleugelslag van Wally Lamb. Is een aanrader, ook al ben ik er al zeker 6 weken in bezig. Ik heb hier nog een aantall boeken waarin ik al aan t lezen ben, en ga ze nu toch eerst maar 1 voor 1 uitlezen, want zo schiet t echt niet op....
Nou de film was er niet en ik ga geloof ik ruzie krijgen met de nw eigenaar, maar dat is later. Zit nu naar mijn boekenkast te staren en zie dat ik Sun Tzu nog niet uit heb (maar dat is wel heel erg zware kost voor de zaterdagavond), Eenzaamheid van de priemgetallen is bijna uit (alleen nu nog geen zin om te lezen, de vriendschap doet me te veel denken aan Mi en ik)....pffffft ik weet het niet!
Eeuuhh... Pom, lekker tv kijken?

Iets kijken op Uitzending gemist?

Forummen?

Bellen met een vriendinnetje?
Oh Pom dat is balen, wnat je had je nu natuurlijk al helemaal ingesteld op een avondje mooie natuur!

Is ie niet te downloaden die film?
Downloaden dat is een goede!!
Ik kan ook natuurlijk eindelijk de afleveringen van Mad Men kijken....
Is dat een geintje Pom? Mijn collega heeft namelijk season 1 en 2 van Mad Man op de externe schijf gezet.

Nog niet gekeken...
Poeh mijn boek krijgt ineens weer een heftige wending! Die zag ik even niet aankomen.
Nee geen gein, eeuwen geleden gedownload, alleen nog steeds geen tijd voor gehad om te kijken. Schijnt een supergoede serie te zijn.
Ok we halen iets binnen, ik ga dan maar douchen zit pas op 5%
Sneeze kijkt naar documentaire over Columbine van Michael Moore. Sluit mooi aan bij mijn boek, is een roman gebaseerd op het drama in Columbine
oooooooooohhh ik wil worden als grandma in 'True Blood'. What a cool chick!

Oef Bowling for Columbine? Pief Paf. Zware kost voor Saturdaynight?! Of valt het wel mee. Nooit de hele film gezien (zei de IDFA liefhebber, bloos bloos)
Joepie! wat een gezellige tpopic is dit! :-)

Word hier erg blij van. Vooral dat er meer huismussen zijn. Mijn relatie is sinds 5 weken uit (lang verhaal, laat maarrrr....) en toen heb ik mezelf toch maar es 2 x naar de kroeg gesleept 'omdat ik het van mezelf moest' en dacht dat ik anders depri zou worden oid... Maar nu 'mag' ik weer een weekendje thuis zijn, omdat mijn kindje bij me is. Ik vind het heerlijk! We hebben het junior songfestival gekeken *grinnik* met taai-taai en pepernoten en lekker - tegen elkaar aanhangend - gezien dat Nederland voor het eerst gewonnen heeft.

Eigenlijk moet ik ook gewoon thuisblijven als mn kindje bij haar vader is, bedacht ik me net.... En dan kom ik bij deze topic!! Hooray!
Only dead fish go with the flow
Zware kost ja, Columbine! Ik kom er nu wel achter dat er in t boek wat ik lees t hele High School drama realistisch is weergegeven. Mensen die daar zijn omgekomen spelen weer een rol in het boek, knap hoe fictie en non-fictie met elkaar gecombineerd zijn. Maar poeh wat begrijp ik toch weinig van het amerikaanse wapen-beleid.

Hallo dreamglasses: welkom hier! Hou oud is je dochter?
Zo heb ik Orphan gedownload en dat is echt een keigoede spannende film! Ook omdat er gebarentaal in gebruikt wordt en nee dat is nederlandse gebarentaal niet. Amerikaanse gebarentaal! Maar het is so wie so een goede film. Zeker het aanraden waard.

2012 doomsday is niets! Echt driemaal niets!

Hm, gezellig hier!
I am Spaaartaaacus.
Haai Sam,

Vond je 2012 doomsday niks? T leek me wel aardig.

Net aflevering 5 van True Blood gezien. Granny is vermoord snif Heeft iemand season 2?

En oeps, ik zie it's midnight. Morgen weer aan de studie.

Slaap lekker allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven