Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

quote:stukje_cake schreef op 21 november 2009 @ 23:27:

he bah vera! wat heb je met het bier gedaan? ;'( het beste bier dat er is nog wel!Is hoofdpijn bier bleegh!
Na een miskraam is zwanger worden ook eng. Na mijn tweede miskraam dacht ik ook echt dat het nooit meer goed zou komen. Maar ja dat was ook geen normale zwangerschap. Daarna nog de operatie. Ik dacht echt dat ik kindloos zou blijven.
Dat is ook confronterend, ik vond het vreselijk dat ik daar zat met een miskraam in een wachtruimte vol dikke buiken en allemaal folders over zws, borstvoeding etc.
quote:nut schreef op 21 november 2009 @ 23:33:

Dat is ook confronterend, ik vond het vreselijk dat ik daar zat met een miskraam in een wachtruimte vol dikke buiken en allemaal folders over zws, borstvoeding etc.Nou inderdaad he...
Thnx. De 1x was een bbz, één eileider verwijderd. De 2e x hele mooie echo's, met 6 wkn kloppend hartje en met bijna 10 wkn alles erop en eraan. Met 12 wkn echo kwamen we er achter dat het hartje 2 dgn ervoor was gestopt. Klote-tijd, maar 3x is scheepsrecht zegt iedereen dus daar hou ik me aan vast. En ook ik leef mn leven gewoon normaal hoor. Drink er echt geen drankje minder onder (lijk nu echt net een alcoholist haha). 2010 wordt ons jaar Festini, en voor de rest hier!!!
Ik dacht al dat ik kindloos zou blijven dus daarom kwam deze als een donderslag bij heldere hemel, en inderdaad, zitten in de wachtruimte met vanalles om je heen, de laatste echo was aan het eind van de dag, helemaal alleen in de wachtkamer, was wel prettig.
quote:Aruba schreef op 21 november 2009 @ 23:33:

Na een miskraam is zwanger worden ook eng. Na mijn tweede miskraam dacht ik ook echt dat het nooit meer goed zou komen. Maar ja dat was ook geen normale zwangerschap. Daarna nog de operatie. Ik dacht echt dat ik kindloos zou blijven.Hoezo geen normale zwangerschap dan?
quote:Vera01 schreef op 21 november 2009 @ 23:34:

Thnx. De 1x was een bbz, één eileider verwijderd. De 2e x hele mooie echo's, met 6 wkn kloppend hartje en met bijna 10 wkn alles erop en eraan. Met 12 wkn echo kwamen we er achter dat het hartje 2 dgn ervoor was gestopt. Klote-tijd, maar 3x is scheepsrecht zegt iedereen dus daar hou ik me aan vast. En ook ik leef mn leven gewoon normaal hoor. Drink er echt geen drankje minder onder (lijk nu echt net een alcoholist haha). 2010 wordt ons jaar Festini, en voor de rest hier!!!Daar gaan we vanuit, 3x voor jou en twee keer voor mij en 2010 voor iedereen hier! Proost!
quote:Festini schreef op 21 november 2009 @ 23:35:

Ik dacht al dat ik kindloos zou blijven dus daarom kwam deze als een donderslag bij heldere hemel, en inderdaad, zitten in de wachtruimte met vanalles om je heen, de laatste echo was aan het eind van de dag, helemaal alleen in de wachtkamer, was wel prettig.Nou idd! Dat heb ik ook nooit begrepen, dat kunnen ze op eoa wel een beetje inrichten toch, zo'n wachtkamer..
Sjee Vera, wat een ka uu tee-tijd!

Ik denk dat als je een mk, mola of bbz hebt gehad dat je nooit meer zorgeloos een zwangerschap ingaat. Totdat het kindje op je buik ligt en huilt dan valt er zo'n last van je schouders af, zo van pff hij doet het gelukkig. (tenminste zo heb ik het ervaren hoor)
quote:Aruba schreef op 21 november 2009 @ 22:44:

En als Vera man die luier niet goed verschoont....

Dan krijg je dit:

[afbeelding]whahahah... Aruba... Vera-man is wakker en ik heb meteen die foto onder zn neus geduwd Hij gaat bijna over zn nek!
quote:Vera01 schreef op 21 november 2009 @ 23:36:

[...]

Hoezo geen normale zwangerschap dan?Dat was een mola/enlarged placenta zwangerschap. Met 8 weken ging ik bloeden en kreeg ik een echo. Daarop was een baarmoeder vol blaasjes te zien en niets wat op een kindje leek. De avond voor de spoedcurretage verloor ik een vleesklomp en hebben ze me met de curretage nog verder schoon moeten maken. Ze hebben het weefsel op moeten sturen en gelukkig bleek het niets ernstigs en mocht ik vrij snel weer zwanger worden.

Zal ik nog wat foto's van de placenta plakken? Dat is ook feest.
quote:nut schreef op 21 november 2009 @ 23:38:

Sjee Vera, wat een ka uu tee-tijd!

Ik denk dat als je een mk, mola of bbz hebt gehad dat je nooit meer zorgeloos een zwangerschap ingaat. Totdat het kindje op je buik ligt en huilt dan valt er zo'n last van je schouders af, zo van pff hij doet het gelukkig. (tenminste zo heb ik het ervaren hoor)Zei de echoscopiste laatst ook tegen me. Ik ga nog steeds voor sept 2010!
quote:Aruba schreef op 21 november 2009 @ 23:42:

Zal ik nog wat foto's van de placenta plakken? Dat is ook feest.Ehm kan je 10 minuten wachten? Dan ben ik naar bed enzie ik ze niet.

Zal ik nog wat foto's van de placenta plakken? Dat is ook feest.Graag ik had de mijne gemist!
quote:Aruba schreef op 21 november 2009 @ 23:40:

[...]

Dat was een mola/enlarged placenta zwangerschap. Met 8 weken ging ik bloeden en kreeg ik een echo. Daarop was een baarmoeder vol blaasjes te zien en niets wat op een kindje leek. De avond voor de spoedcurretage verloor ik een vleesklomp en hebben ze me met de curretage nog verder schoon moeten maken. Ze hebben het weefsel op moeten sturen en gelukkig bleek het niets ernstigs en mocht ik vrij snel weer zwanger worden.

Mijn god, dat is schrikken geweest! Ik heb ook weleens gelezen dat de nasleepn erg lang kan duren van een mola en dat je dan ook niet zwanger mag worden.

Ach, we zijn niet voor niks het zieligste topic van dit forum !
quote:Vera01 schreef op 21 november 2009 @ 23:43:

[...]

Zei de echoscopiste laatst ook tegen me. Ik ga nog steeds voor sept 2010!

En dat ga je redden ook, septemberkindjes zijn de mooiste, de sterkste, de liefste en de ondeugendste!

sepzoon2008 heeft me vandaag in mn vinger gebeten met zn 3 tanden...mooi niet dat ie losliet...etter!

Zal ik nog wat foto's van de placenta plakken? Dat is ook feest.Snel, snel voordat Festini naar bed gaat
Nee precies. Als het echt 'agressieve' mola is dan kan je zelfs aan de chemo moeten. Ach ja. Als het dan zover is dat het goed mag gaan dan ben je daarna al het leed zo vergeten. Ik geloofde dat nooit maar dat is echt zo.

Ja mag ik plakken? Van Nut mag het!
Neee neee neeee Ik ga naar bed! Truste allemaal!!
quote:nut schreef op 21 november 2009 @ 23:48:

[...]

En dat ga je redden ook, septemberkindjes zijn de mooiste, de sterkste, de liefste en de ondeugendste!

sepzoon2008 heeft me vandaag in mn vinger gebeten met zn 3 tanden...mooi niet dat ie losliet...etter!Heerlijk zo'n klein monstertje dat straks je leven beheerst.. ik kan niet wachten!
Doen Aruba!
ik zit klaar hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven