Uitgerekend september 2010!!!

08-11-2009 13:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.

Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden

Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.

Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:

Komt allen tezamen....

Gaat iedereen naar bed. Ik moet nog 1,5 uur.
quote:Aruba schreef op 22 november 2009 @ 00:03:

[...]

Jeetje. Dat is niet niks... Hoe reageerde hij?Hij schrok zich wezenloos en vroeg zich tergelijkertijd af wat ie in vredesnaam met de kleine Nut aan moest. Hij werd in z'n armen gedropt en dat was het. hij had nog nooit een babytje vastgehouden..
quote:Aruba schreef op 22 november 2009 @ 00:02:

Slijmprop is je natuurlijk stop trouwens Vera. Als je die eruit trekt loop je leeg Nee maar dat houdt je baarmoedermond dicht.

De slijmprop is dus de tampon van het zwanger zijn.

Lijkt wel de Anatomische Les!
quote:Aruba schreef op 22 november 2009 @ 00:06:

Gaat iedereen naar bed. Ik moet nog 1,5 uur.Wat moet je nog doen dan?
Hoi hoi, ook nog even present, wat weer een lekkere foto's op de late avond.
Dit zijn wij, krijgen uitleg van Aruba

Ik vond de placenta juist interessant
Achgossie. Ik zie al helemaal een man verloren met baby en kind. Vol dubbele emotie. Blijdschap, verdriet van het te laat zijn en hulpeloosheid. Wil hem bijna nog een knuffel geven.
Trusten Cakeje!
quote:Melody74 schreef op 22 november 2009 @ 00:07:

Hoi hoi, ook nog even present, wat weer een lekkere foto's op de late avond.Hé, is dit dan weer de 1e Melody (de zwangere)?
Die van mijn 2de kind was zo interessant dat ze hem hebben meegenomen naar de opleiding van de genecologen (hoe schrijf je dat).
JA die is weer de 1ste melody, toevallig ook uit 74
quote:nut schreef op 22 november 2009 @ 00:06:

[...]

Wat moet je nog doen dan?I didn't know I was pregnant kijken en ondertussen kolven. Weer een beetje opkrikken. Het is al zo weinig.
quote:Vera01 schreef op 22 november 2009 @ 00:07:

Dit zijn wij, krijgen uitleg van Aruba

[afbeelding]Nou dat zal toch niet, volgens mij is dit een man.
Maar ik ben te laat, iedereen gaat weer naar bed ?
quote:Melody74 schreef op 22 november 2009 @ 00:09:

Die van mijn 2de kind was zo interessant dat ze hem hebben meegenomen naar de opleiding van de genecologen (hoe schrijf je dat).Dan vind ik het weer interessant waarom hij interessant was?
quote:nut schreef op 22 november 2009 @ 00:10:

[...]

Nou dat zal toch niet, volgens mij is dit een man.

Ze heeft gelijk hoor ik was laatst nog bij Oprah

Hij schijnt op een hele bijzondere plaats gescheurd te zijn, precies langs de hoofdslagader. 1mm opzij de scheur, dan kind en ik dood. Schijnt (bijna) nooit voor te komen.

En als ze vliezen hadden moeten doorprikken hadden ze deze ader geraakt en zelfde gevolg.

Het had ook een naam, maar gek genoeg ben ik die na de helbevalling vergeten.
ohh ik heb je wel eens gezien bij Oprah
Ik ga er ook vandoor, nog even een half uurtje aan het werk en dan mag ik naar bed.

**vragen jullie je al af wat voor werk ik doe )

Have a good night!
ja wat voor werk doe je ? Verpleging en slaapdienst ?

Geen idee zeg ook maar wat.
quote:Melody74 schreef op 22 november 2009 @ 00:13:

Hij schijnt op een hele bijzondere plaats gescheurd te zijn, precies langs de hoofdslagader. 1mm opzij de scheur, dan kind en ik dood. Schijnt (bijna) nooit voor te komen.

En als ze vliezen hadden moeten doorprikken hadden ze deze ader geraakt en zelfde gevolg.

Het had ook een naam, maar gek genoeg ben ik die na de helbevalling vergeten.Gossie, heeft/had het geen gevolgen voor een nieuwe zwangerschap?
quote:Melody74 schreef op 22 november 2009 @ 00:13:

Het had ook een naam, maar gek genoeg ben ik die na de helbevalling vergeten.Jeetje zeg.... Waarom willen we eigenlijk kinderen denk je soms wel eens he? Er gebeuren ook heel veel nare dingen rondom.
nee, was gewoon puur toeval. (gelukkig maar).

Ging die dag wel meer mis, kind2 had die dag 3 engeltjes op zijn schouder, maar daar moet ik nu gewoon niet bij nadenken.
Werkze nog even Nut!

**hhhmmm.. wat doet Nut op tijdstip als ze aan het werk is...***

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven